استخر توپ بادی کودک با لبه موج دار

YT-K2002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مخصوص توپ و آب با لبه موج دار محصولی جدید از شرکت اینتایم برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC باروکش طرح چرم می باشد. استخری تفریحی با دو منظور استخر توپ و استخر آب که می تواند در هر مکانی برای فرزندان شما قابل استفاده باشد. همچنین این اشتخر دارای کف بادی بوده و ساختار سه طبقهای دیواره آن به همراه لبه موج دار به زیبایی این کالا افزوده است. این محصول از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده به همین دلیل قابل استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود.

استخر توپ بادی کودک با لبه موج دار

طراحی های خاص صورت گرفته در بین استخر های یکی از دلایلی است که خانواده ها با توجه به ان سعی در خرید و انتخاب یک محصول می کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که یکی از همین محصولات که با طراحی خاص خود در بدو ورود به بازار چشم ها را به خود خیره کرد استخر توپ بادی کودک با لبه موج دار می باشد. اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این استخر دارای ساختار سه لایه است که در کنار رنگ فوق العاده ای که دارد جلوه بی نظیری را به این محصول بخشیده است.....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین نکته ای که در این مقاله به ان اشاره خواهیم کرد نوع ساختار و ارگونومی این محصول است که قطعا نکته ای بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بحث اصلی ساختار این محصول به صورت سه لایه می باشد که این سه لایه به صورت گرد و روی هم قرار گرفته شده می باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که لبه اصلی این استخر بادی نیز به صورت موج دار شکل گرفته است که این عامل در لایه های زیرین این محصول هم اثرگذار بوده و این لایه های زیرین هم همین طراحی را در بر گرفته است. بحث بعدی هم در خصوص این طراحی رنگ موجود بر روی این محصول است که بخش های لایه خارجی این محصول رنگ یکدست سورمه ای و بخش های داخلی این استخر نیز از رنگ یکدست خاکستری شکل گرفته است که باعث جلوه بخشیدن به این کالا شده است.باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بر روی بدنه اصلی این استخر هم نام تجاری شرکت سازنده این استخر و لوگو ان نیز حک شده است که باعث اطمینان خاطر مشتریان از بابت برند تولیدی این محصول می باشد.

کیفیت و جنس محصول

شاید این سوال برای شما پیش امده باشد که در کنار زیبایی های ظاهری ، از نظر کیفیت نیز چه مقدار می توان به این محصول اطمینان کرد و ایا واقعا یک محصول با کیفیت از نظر جنس و ساختار را شاهد هستیم یا خیر؟ در پاسخ به این سوال نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این کالا تولید شده از نوع PVC است که این جنس تمامی بخش های دیگر این محصول را هم تحت الشعاع خود قرار داده است. طرح چرم بودن این استخر هم یکی دیگر از مواردی است که باید به ان اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول ان را داراست. هم چنین می توان به این مسئله هم اشاره کرد که کف این استخر به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است که این نکته هم کاملا اثرگذار خواهد بود.

سنین مورد استفاده

این محصول با توجه به ابعادی که دارد قطعا برای سنین نوجوان و بزرگ تر از ان به هیچ عنوان قابل استفاده نیست و این محصول برای کودکان و خردسالان طراحی شده است. این سنین قادر هستند تا به راحتی با استفاده از این محصول به تفریح پرداخته و لحظات شادی را سپری کنند.

نقاط ضعف محصول

یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف این محصول عدم دارا بودن پمپ باد است که شما برای راه اندازی این محصول و باد کردن ان قطعا به این عامل بسیار احتیاج خواهید داشت. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که علاوه بر عدم دارا بودن پمپ باد ، این محصول هیچ گونه ساک حمل و یا وسیله ای برای حمل و جا به جایی دارا نمی باشد و شما اگر قصد حمل و نقل و جا به جایی این محصول را داشته باشید باید یا به صورت دستی و یا با قرار دادن ان در داخل بسته بندی مجدد این کار را انجام دهید.

دارا بودن برچسب تعمیرات

این محصول دارای یک عدد برچسب تعمیرات هم در کنار بسته بندی خود می باشد. این برچسب تعمیرات باعث شده تا اگر کودک شما باعث اسیب زدن به این محصول شد و یا هر دلیل دیگری سبب شد تا این استخر سوراخ شود ، شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را ترمیم کرده و از ان مجدد استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر توپ بادی کودک با لبه موج دار یک محصول کاملا جذاب برای کودکان است که علاوه بر استخر توپ می توانید در داخل ان اب پر کرده و یک تفریح ابی مهیج را برای کودک خود خلق نمایید. این محصول قیمت ارزانی دارد که هم اکنون نیز می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 90 لیتر
قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 34 سانتی متر
وزن 1 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دو لایه
پمپندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتایم
 ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودک و خردسال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ و آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...