استخر توپ بادی کودک جیلونگ

jilong 30007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی کودک جیلونگ از نمونه استخر های بادی با کیفیت و مقاوم کمپانی جیلونگ است ، جیلونگ سال های سال در زمینه تولید و فروش استخر بادی فعال است و انواع استخر های زیبا و با کیفیت بادی را برای تمامی سنین طراحی کرده است . این استخر بادی یعنی استخر توپ بادی کودک جیلونگ از سری استخر های بادی گرد با ساختار سه طبقه ای است که برای کودکان در سنین بالای 3 سال مناسب می باشد ، با استفاده از این استخر می توانید بستر آبی مناسب و ایمنی را برای کودکان خود در خانه و در سفر ها فراهم کنید . شما می توانید از محصول فوق حتی به عنوان استخر توپ استفاده کنید . از آن جا که بدنه محصول از pvc ساخته شده است ، پی وی سی کاملا ضد آب بوده و می تواند به خوبی در برابر آب و وزن های وارد شده مقاوم باشد . شما می توانید در فصول گرم سال از استخر فوق به عنوان استخر آب و در فصول سرد سال آن را در خانه به عنوان استخر توپ بادی استفاده کنید . شما می توانید این استخر بادی را در کمترین زمان با استفاده از پمپ های باد راه اندازی و استفاده کنید . فروشگاه اینتکس محصول فوق را با قیمت مناسب به همراه برچسب تعمیرات برای فروش گذاشته است .

استخر توپ بادی کودک جیلونگ سری جدیدی از استخر های بادی با طراحی ساده و زیبا می باشد که توسط کمپانی جیلونگ طراحی و تولید شده است . استخر های بادی بستری مناسب برای تفریحات آبی و ... می باشد که با خرید آن ها می توانید وسیله ای جذاب و دوست داشتنی را برای کودکان خود در خانه و حتی در مسافرت داشته باشید . به دلیل اینکه از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ استفاده کرد با نام استخر توپ بادی کودک جیلونگ شناخته می شود ، شما می توانید این استخر بادی با کیفیت را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر خصوصیت ها آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های بادی در تنوع بسیار زیادی تولید شده اند که طراحی و آرگونومی ساخت آن ها باعث شده است تا این محصولات بادی متنوع تر باشند . شرکت جیلونگ این استخر بادی را به صورت گرد طراحی کرده است ، آرگونومی ساخت آن نیز متشکل از سه حلقه بادی متصل به یکدیگر می باشد ، این نوع ساختار باعث می شود تا استخر بادی به خوبی بتواند در برابر فشار های وارده توسط آب مقاومت بیشتری داشته باشد . هر یک از لایه ها به صورت جداگانه باد می شوند و دارای دریچه باد مجزا هستند . بدنه آن نیز از لایه های شفاف تشکیل شده است که این رویه شفاف زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است ، مخصوصا زمانی که داخل آن با آب پر شده باشد .

جنس بدنه

pvc ها از نمونه اجناس بسیار با کیفیت هستند که به واسطه ساختاری که دارند برای تولید محصولات بادی به ویژه استخر بادی مورد استفاده قرار می گیرد . پی وی سی ها خاصیت کشسانی بالایی داشته و همچنین در برابر رطوبت و برخورد با آب آسیب نمی بیند ، از طرفی مواد تشکیل دهنده آن به دلیل اینکه شیمیایی نیست برای پوست کودکان ضرری ندارد . به همین دلیل پی وی سی ها جایگزین بسیار مناسبی برای مواد لاستیکی شده اند . لازم به ذکر است که تمامی قسمت های بدنه از جمله رویه ، دیواره ها و کف استخر نیز از همین جنس ساخته شده است . جیلونگ برای کیفیت و ضخامت بیشتر استخر در برابر ساییدگی ، کف آن را دولایه طراحی کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر توپ بادی کودک جیلونگ فوق در ابعاد ( قطر : 183 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) ساخته شده است که این ابعاد بستر را برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب کرده است . وزن کلی محصول در داخل بسته بندی خود تنها 1.2 کیلوگرم داشته و همین وزن سبک باعث شده است تا بتوانید استخر بادی خود را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . ظرفیت داخلی استخر نیز 217 لیتر است که در صورت استفاده از استخر به عنوان استخر آب می توانید به راحتی استخر بادی را پر از اب کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

همانطور که از نام محصول مشخص است این استخر بادی به عنوان استخر توپ در نظر گرفته شده است ، اما شما می توایند به صورت دلخواه حتی از آن به عنوان استخر آب نیز استفاده کنید چرا که بدنه آن ضد آب است . اما قبل از هر چیز باید استخر بادی خود را راه اندازی کنید . این استخر بادی دارای سه حلقه بادی است که شما باید از طریق دریچه باد و به کمک پمپ های باد آن را باد کنید . در صورتی که از استخر بادی خود در محیط های باز و بیرون از منزل استفاده می کنید بهتر است که از زیر انداز استفاده کنید تا استخر بادی شما از معرض ساییدگی دور باشد و کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرد . پس از هر بار استفاده از استخر آب ، به خوبی بدنه محصول را خشک کنید .

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی اینتکس استخر توپ بادی کودک جیلونگ را با مناسب ترین قیمت و با ضمانت اصالت و گارانتی تعمیر برای فروش گذاشته است تا هموطنان عزیز بتوانند با خیال راحت استخر بادی خود را از سراسر ایران به صورت اینترنتی خریداری کنند . با خرید استخر توپ بادی ، سرگرمی های شاد و محرکی را برای کودکان خود در داخل خانه و یا محیط های بیرون از خانه فراهم کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 217 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس رویه PVC شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه
پمپ ---
نوع پمپ  ---
ساک حمل ---
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب برای استخر توپ و استخر آب
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...