استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی

bestway 93520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی از سری محصولات جدید این کمپانی بوده که در سال جدید روانه بازار شده است. این محصول با بدنه از جنس وینیل ساخته شده به همین دلیل در برابر اب مقاوم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. این استخر بادی در بالاترین سطح دوام و کیفیت قرار داشته به همین دلیل به عنوان استخر بادی ابی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در داخل بسته بندی محصول تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه قرار داده شده به همین برای بازی نیاز به تهیه توپ پلاستیک مجزا وجود ندارد. از انجایی که محصول برای مصرف کودکان طراحی شده دارای ظاهری شاد و مهیج با بدنه به شکل کامل ماشین ارائه می شود. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات احتمالی نیز قرار داده شده است. این محصول به دلیل کیفیت بدنه و وزن کم و سهولت راه اندازی برای استفاده در فضای باز و سفر نیز همانند مصارف خانگی کاربرد دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی یکی از جدیدترین و زیبا ترین نمونه های تولیدی این کمپانی بزرگ بوده که از ارگونومی ساخت کودکانه ای برخوردار است. این محصول به دلیل کیفیت بالای بدنه برای علاوه بر استخر توپ برای تفریحات ابی نیز مناسب بوده و برای استفاده در سفر و فضای باز نیز توصیه می شود. این محصول دارای وزن کمی بوده و کاملا پرتابل طراحی و دارای نحوه راه اندازی سریع و اسان است. در ادامه  به بررسی بیشتر این محصول در تمامی ابعاد خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید محصولی متفاوت را برای کودک خود دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در محصولات مرتبط با کودکان ارگونومی ساخت از اهمیت بسیار بالایی بخوردار بوده زیرا نیاز است که ظاهر محصول علاوه بر استاندارد بودن منطبق با سلیقه ان ها طراحی شود. این محصول نیز در همین راستا با ظاهری کاملا شبیه به ماشین ساخته می شود. بدنه مستطیل شکل محصول در بخش های گوشه ای از انحنا برخوردار بوده که بر زیبایی محصول می افزاید. در بخش جلویی می توانید سپر ماشین را مشاهده کرده که طرح هایی از چراغ بر روی ان وجود دارد. در دو طرف محصول نیز نقش هایی از لاشتیک متشین و طرح های حیوانات وجود دارد. این محصول با بدنه ای از رنگ قرمز ساخته شده که طرح های موجود بر زیبایی ظاهر محصول کمک بزرگ کرده اند. در بخش دیواره داخلی با نهایت سادگی و یک رنگی روبرو هستیم که کاملا ابی رنگ است. عرض دیواره های محصول بسیار بزرگ در نظر گرفته شده تا کودک به عنوان تکیه گاه نیز بتواند از ان ها استفاده کند. در داخل بسته بندی محصول تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه نیز وجود دارد. این توپ ها دارای رنگ بندی شادی بوده و دیگر نیاز به خرید توپ پلاستیکی مجزا وجود ندارد. این محصول در واقع استخر توپ بادی بوده اما در مواردی می توانید به عنوان استخر ابی کم عمق نیز از ان بهره برداری نمایید.

جنس بدنه

جنس بدنه محصول از نوع وینیل در نظر گرفته شده تا اسودگی شما بابت طول عمر کالا فراهم اورده شود. بدنه محصول در واقع وینیل طرح دار طرح چرم بوده که در برابر تماس مستقیم با اب و نور خورشید بسیار مقاوم است. کف محصول نیز برای راحتی و ارامش کودکان از نوع وینیل دولایه در نظر گرفته شده که نرمی بالایی دارد. این محصول توان تحمل محدودی داشته و نباید وزنی سنگین به بخش کف محصول وارد شود. جنس بدنه محصول در برابر شرایط جوی مختلف اب و هوایی مقاوم بوده به همین دلیل در فضای باز نیز می توانید از ان استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این استخر بادی ساختاری مستطیل شکل داشته و طول ان برابر 119 سانتی متر و عرض ان برابر 79 سانتی متر بوده به همین دلیل برای استفاده همزمان تو کودک مناسب است. ارتفاع محصول در بالاترین حد خود بالغ بر 51 سانتی متر اعلام شده اما مخزن اصلی در حدود 41 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین قطر توپ های همراه با محصول در حدود 7 سانتی متر است. این محصول به دلیل وزن بسیار کم خود که تنها 3.9 کیلوگرم بوده با سهولت حمل می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای نحوه راه اندازی سریعی بوده و با استفاده از یک پمپ باد دستی استاندارد نیز قابل استفاده می شود. شما ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صاف مدنظر پهن کنید. این محصول دارای چهار دریچه باد مجزا در چهار سمت بوده که با استفاده از پمپ باد می توانید در کمتر از 3 دقیقه محصول را راه اندازی نمایید. برای حفاظت از محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان اجتناب کنید. همچنین از دیواره محصول به عنوان جامپینگ بهره برداری ننمایید. البته نمایندگی مرکزی اینتکس برای مشتریان خود خدمات پس از فروشی را در نظر گرفته است. از ان جایی که محصولات بادی فاقد گارانتی هستند می توانید در صورت بروز اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی محصول با کیفیت و زیبا بوده که توسط نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست تعمیری می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 119 سانتي متر
عرض 79 سانتي متر
ارتفاع کلی 51  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 3.9 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...