استخر توپ بادی کودک طرح ماهی

61252

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی کودک طرح ماهی از کوچکترین استخر های توپ مخصوص سنین 1 تا 3 سال بوده که برای استفاده در منزل و فضای باز مناسب می باشد. این استخر توپ قابل استفاده به عنوان وان بادی برای استحمام کودکان بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود. استخری که ساخته شده از جنس PVC وینیل بوده و از بدنه ای با ساختار دو لایه برخوردار است. این محصول در کنار خود از چند توپ رنگی پلاستیکی برخوردار بوده که به هیچ عنوان پلیسه برای آسیب زدن به بدن کودکان نخواهد داشت. طراحی خوب و رنگ شاد از دیگر ویژگی های این استخر توپ طرح ماهی بوده تا مورد پسند فرزندان شما باشد.

استخر توپ بادی کودک طرح ماهی کد محصول : 61252 استخر توپ بادی کودک طرح ماهی از نمونه استخر های بادی طراحی شده برای سنین کودکان و خردسالان می باشد که می توان از آن هم به عنوان استخر توپ بادی و نیز به عنوان استخر آب استفاده کرد .

با خرید استخر بادی می توانید زمینه ساز بازی های شاد و سرگرم کننده برای فرزندان خود باشید و آن ها را تشویق به آب تنی و حمام کنید . بسیاری از والدین با خرید استخر بادی کودک ، بستری ایمن برای استحمام کودکان خود ایجاد می کنند که این استخر ، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل محصول ، ویژگی های استخر توپ بادی کودک طرح ماهی را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهیم داد . تولید و ساخت این استخر بادی همانطور که از ظاهر آن مشخص است به مانند طراح ماهی یا وال می باشد . دم بادی استخر و همچنین طرح چشم و دهن ، استخر را جذاب تر کرده است .

ساختار این استخر بادی از دو حلقه بادی تشکیل شده است که دارای مخزن بادی بوده و می تواند با متورم شدن مقداری آب را در داخل خود نگه دارد ، همچنین شما می توانید با ریختن توپ های رنگی ، استخر را به استخر توپ تبدیل کنید . در کنار محصول تعدادی توپ رنگی قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . ابعاد کوچک استخر می تواند از افتادن کودکان کوچک تر جلوگیری کند چرا که کودکان خردسال می توانند به دیواره ها تکیه داده و تعادل خود را به خوبی حفظ کنند .

جنس استخر بادی برای ساخت استخر توپ بادی کودک طرح ماهی از جنس درجه یک pvc استفاده کرده اند ، پی وی سی در واقع همان وینیل است و تفاوتی ندارد . می توان گفت که بیشتر استخر های بادی اورجینال از این جنس ساخته شده اند ، چرا که پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم بوده و هیچگونه حساسیت پوستی به دنبال ندارد ، زیرا مواد تشکیل دهنده آن از مواد غیر سمی است . جنس کف استخر نیز از همین جنس ساخته شده است ، اما بادی نیست ولی دولایه می باشد .

راه اندازی استخر راه اندازی استخر توپ بادی کودک طرح ماهی به دلیل اینکه ابعاد کوچکی دارد بسیار ساده است ، شما می توانید با استفاده از باد دهان و حتی پمپ های باد دستی به سرعت استخر بادی خود را راه اندازی کنید . توصیه میکنیم تا اموزش های لازم را به کودکان خود بدهید ، به عنوان مثال کودکان علاقه زیادی به گاز گرفتن دارند و یا چنگ میزنند ، این کار ها می تواند به استخر آسیب برساند ، پس نیاز است تا به کودکان گوشزد کنید و در صورت استفاده کودکان خرد سال ناخن آن ها را بگیرید . برخورد اجسام تیز هم می تواند به استخر آسیب وارد کند . تعمیرات و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی اینتکس علاوه بر فروش استخر بادی ، خدمات پس از فروش این محصولات را مانند تعمیرات انجام می دهد .

شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا فروشگاه روند تعمیرات استخر بادی شما را انجام دهد . لازم به ذکر است که پارگی های شدید غیر قابل تعمیر هستند . شما می توانید خودتان نیز با خرید بسته تعمیرات مخصوص استخر ، محصول را تعمیر کنید . این بسته ها شامل برچسب و چسب مخصوص می باشد که می توانید سوراخ های ایجاد شده در بدنه را ترمیم و پنچر گیری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نوعخانگی
ظرفیت 20 لیتر
طول 76 سانتی متر
عرض 48 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای چند توپ بادی همراه
قابلیت استفاده به عنوان وان کودک
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای وزن و حجم بسیار کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...