استخر توپ کودک شفاف بست وی

bestway 51141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ کودک شفاف بست وی

استخر توپ کودک شفاف بست وی یکی دیگر از ارزانترین محصولات کارخانه بست وی در سال 2020 بوده که برای رده سنی بالاتر از 2 سال مناسب می باشد. این استخر بادی زیبا از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که دیواره آن از دولایه تشکیل می شود. برای افزایش طول عمر محصول هر یک از این لایه از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی خواهند شد. بدنه این استخر بادی کاملا شفاف و شیک بوده اما در دو رنگ بدنه متفاوت تولید شده است. بر روی بدنه اول طرح های دایره شکل آبی و بر روی بدنه دوم طرح های دایره شکل صورتی به چشم می خورد. در داخل بسته بندی محصول تعداد 50 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه برای بازی فرزند شما قرار داده شده است. به همین دلیل دیگر نیاز به تهیه توپ پلاستیکی برای استخر توپ کودک را نخواهید داشت. بدنه این محصول از نوع پلاستیک پی وی سی تولید شده است. این جنس بدنه موجب شده تا بتوانید استخر بادی را به عنوان استخر آبی فرزند خود نیز حتی در فضای باز استفاده کنید. زیرا محصول از کیفیت و استحکام بدنه بالایی برخوردار می باشد. این محصول در نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران موجود بوده ، شما برای خرید این استخر بادی با تخفیف عالی و کاملا فابریک می توانید به دفتر نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

استخر توپ کودک شفاف بست وی

استخر های توپ کودک می توانند یکی از بهترین وسیله های سرگرمی در خانه برای کودکان باشند . این استخر ها در ابعاد مختلف و توسط برندهای مطرح جهانی تولید می شوند که دارای جنس های بدنه و قیمت ها مختلفی می باشند . امروز قصد داریم تا استخر بادی کودک بست وی را که به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده و به خوبی توانسته جای خود را در میان کودکان باز کند به شما عزیزان معرفی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

استفاده به عنوان استخر آب کودک

این استخر بادی کاربردی دو گانه دارد و از آن نیز می توانید به عنوان استخر آب برای ودکانتان نیز استفاده کنید . طراحی زیبا و با کیفیت دو لایه ای که بدنه این استخر دارد به راحتی قابلیت نگهداری 70 لیتر آب را درون خود مهیا می سازد . بدنه این استخر بادی دارای ساختار دوطبقه است که برای باد کردن هر طبقه دریچه ای مجزا تعبیه شده است و این امر در بالا رفتن قدرت اطمینان و جلوگیری از تخلیه باد کلی بدنه استخر به هنگام آسیب رسیدن به آن به خوبی عمل می کند . اگر بخشی از یکی از طبقه های استخر آسیب ببیند ، باد استخر به صورت کامل خالی نمی شود و نصف دیگر بدنه به علت دارا بودن ساختار جداگانه بدون آسیب باقی می ماند .

ابعاد ایده آل برای استفاده در محیط های خانگی

ابعاد استخر های بادی کودک یکی از دغدغه های خانواده ها برای استفاده کودکانشان می تواند باشد زیرا استخر ها با توجه به ابعادی که دارند می توانند جاگیر باشند . این استخر بادی دارای ابعادی به مشخصات قطر 91 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر می باشد که نشان از استاندارد بودن ساختار آن دارد . لازم به ذکر است که سن استفاده از این استخر توپ کودک برای کودکان بالای دو سال تعیین شده است اما با توجه به صلاح دید خانواده کودکان در سنین مورد نظر می توانند از آن بهره ببرند .

جنس بدنه مقاوم ، با دوام بالا

جنس بدنه مهمترین فاکتور در هنگام انتخاب استخر های بادی به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند می باشد . استخر توپ کودک شفاف بست وی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که اغلب توسط برندهای سازنده مطرح جهانی به دلیل بالا بودن استحکام در برابر فشار و ضربه مورد استفاده قرار می گیرد . لازم به ذکر است که در برخی از بخش های این استخر بادی از پی وی سی دولایه به منظور بالا بردن استحکام استفاده شده است که نشان از ساختار مهندسی شده محصول دارد .

دارا بودن 50 عدد توپ بازی استاندارد

شایان ذکر است که به همراه این استخر بادی 50 عدد توپ بازی پلاستیکی کودک نیز برای شما عزیزان ارسال می شود  . این توپ ها بدون پلسه می باشند و از استانداردهای ساختاری به خوبی پیروی می کنند . همچنین اگر خواستار توپ های بیشتر هستید فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برندهای بست وی و اینتکس در ایران می باشد ، بسته های 50 و 100 تایی توپ را به صورت جداگانه برای مشتریان خود فراهم آورده است .

سخن پایانی

استخر توپ کودک شفاف بست وی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین حیاط های رو باز خانگی می باشد زیرا دارای جنس بدنه پی وی سی می باشد که مقاوم در برابر تابش نور آفتاب می باشد . شایان ذکر است که اگر خواهان استفاده از این استخر بادی به عنوان استخر برای آب تنی کودکانتان هستید از پر کردن تمام استخر خودداری کنید و 90 درصد استخر را پر از آب کنید تا باعث بر هم خوردن تعادل استخر نشود و سپس با خیال راحت از آن استفاده نمایید . استخر توپ کودک شفاف بست وی با برترین کیفیت و بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع خانگی، سفری
ظرفیت 73 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
جنس رویهپلاستیک pvc
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه
طراحی زیبا
به همراه 50 عدد توپ پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...