استخر سایبان دار طرح دیزنی

bestway 91057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی بست وی محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که محصول ایده آلی برای  کودکان بوده و به سبب طراحی و رنگ های جذاب استفاده شده در آن توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد . بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی طرح دار میباشد که الهام گرفته از سری انیمیشن های دیزنی می باشد . سایبان تعبیه شده بر روی این محصول نیز به کودکان شما کمک می کند تا آفتاب به طور مستقیم به بدن و سر کودکان شما برخورد نکند . همچنین این سایبان بادی به تعادل استخر نیز کمک بسزایی نموده است . برچسب تعمیرات همراه این محصول نیز در مواقعی که محصول دچار مشکل و یا سوراخ شده است به شما کمک می کند تا بتوانید استخر را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . ظرفیت خاصی برای این استخر بادی سایبان دار در نظر نگرفته شده است اما در تست های انجام شده تا 5 الی 6 کودک نیز به طور همزمان توانستند در این استخر بازی کنند .

استخر سایبان دار طرح دیزنی

استخر بادی مخصوص کودکان برای تفریحات آبی آن ها مناسب بوده که در کنار ظاهری استاندارد با طراحی بدنه های نوآورانه روانه بازار شده اند. کمپانی بزرگ بست وی نیز در این زمینه همواره پیشتاز می باشد. این محصولات بر اساس علایق کودکانه و استاندارد های موجود طراحی شده و اغلب با یک قیمت مناسب توسط فروشنده اصل روانه بازار می شوند. استخر سایبان دار طرح دیزنی یک نمونه موفق برای دختران شما به حساب می آید. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و خرید استخر بادی مناسب برای فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این قسمت همراه ما باشید.

طراحی و ساخت استخر سایبان دار کودک

این استخر بادی کودک دارای ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل بوده و رنگی صورتی دارد. انیمیشن و شخصیت های کارتونی همواره مورد علاقه کودکان هستد. به همین دلیل بر روی بدنه این محصول می توانید تصاویری از پرنسس های محبوب دیزنی با رنگبدی بسیار زیبا را مشاهده کنید. رنگ بدنه استخر بادی صورتی انتخاب شده است. این نوع طراحی بدنه با روحیات دخترانه همراه بوده به همین دلیل با استقبال گسترده آن ها مواجه گردید. بدنه این استخر بادی از دو لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها دارای دریچه های باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا بدنه استخر بادی کاملا منعطف بوده و طول عمر آن افزایش چشمگیری داشته باشد. این استخر بادی دارای یک سایبان استاندارد می باشد. این سایبان در واقع یک مانع بوده تا از تابش مستقیم نور خورشید به بدنه کودک جلوگیری کند. ساختار سایبان بادی محصول پرتابل بوده و امکان جدا شدن از بدنه را دارد. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت هرگونه اسیب بتوانید این بدنه را رفوه کنید.

کیفیت و جنس بدنه استخر سایبان دار کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر محصول نداشته باشند. این طول عمر بالا مستلزم تولید بدنه محصول با مواد اولیه بسیار مرغوب است. به همین دلیل شرکت بست وی بدنه این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده کرده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بخش کناری این محصول از نوع پی وی سی طرح دار است. کف استخر بادی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این بخش با سطح زمین در تماس بوده و وزن بسیار بالایی را تحمل می کند. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. شما می توانید از این استخر بادی با اسودگی خاطر در فضای باز استفاده کرده و نگران تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف آب نباشید.

سایر ویژگی ها

ارگونومی ساخت مربع شکل محصول از طول و عرضی یکسان و برابر 147 سانتی متر برخوردار می باشد. ارتفاع بدنه محصول با بالاترین سطح سایبان آن 122 سانتی متر بوده که در بخش مخزن استخر حدودا 50 سانتی متر است. ظرفیت داخلی مخزن استخر 265 لیتر بوده تا در مصرف آب صرفه جویی شود. این استخر زیبا 3 کیلوگرم وزن داشته پس همراه داشتن آن در زمان سفر برای شما مشکلی ایجاد می کند.

راه اندازی و جمع اوری این محصول زمان بسیار کمی نیاز دارد. تنها کافی بوده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید. در داخل بسته بندی محصول یک دفترچه راهنما وجود داشته تا بتوانید روش های آسان راه اندازی استخر بادی را مشاهده نمایید. این محصول در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از طرف نمایندگی رسمی محصولات بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

خرید استخر سایبان دار کودک

اگر قصد خرید استخر سایبان دار بادی را کاملا اورجینال و اصل برای فرزند خود دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع مربعی سایبان دار
 طول 147 سانتي متر
 عرض 147 سانتي متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 ظرفیت 265 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح داز
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ ------
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت دو لایه ای
 دارای سایه بان بادی مجزا
 وزن: 3.3 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعیمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...