استخر طلقی اینتکس طرح ساحل

intex 58457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی یکی از استخر های جدید اینتکس می باشد که این بار با طراحی ساحل همراه شده است. این استخر با دیواره هایی ضخیم ابعاد مناسب داشته و قطر مفید آن به دلیل دیواره های نازک آن می باشد. قطر این استخر برابر با 244 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 46 سانتی متر می باشد. عمق مفید این استخر بادی نیز برابر با 44 سانتی متر است. به دلیل ساختار متفاوت این محصول تا حدودی عملکرد مشابه استخر های ایز ست دارد که نصب ساده و کیفیت خوبی دارند.  ابعاد بسته بندی و وزن محصول نیز کمتر از مدل های مشابه بادی است و این کالا را می توانید به سادگی با خالی کردن اب در محل جدیدی راه اندازی و نصب کنید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

استخر طلقی اینتکس طرح ساحل از نمونه استخر های طلقی با ابعاد نسبتا بزرگ می باشد که برای سنین بالای 4 سال قابل استفاده می باشد ، یعنی حتی نوجوانان و بزرگ تر ها نیز می توانند از آن استفاده کنند . استخر های طلقی محصولاتی قابل حمل و پرتابل هستند که به واسطه حجم بسته بندی کم و وزن بسیار سبک می توان آن ها را به راحتی نگهداری و یا جابجا کرد . البته راه اندازی بسیار ساده محصول موجب شده تا بتوانید به صورت مستمر و بدون هیچ دردسری از استخر استفاده کنید و سپس آن را بسته بندی کرده و در جایی نگهداری کنید .

شرکت اینتکس در کنار تولید انواع استخر های بادی خود اقدام به تولید استخر های طلقی در ابعاد و اشکال مختلف کرد تا اینگونه بتواند آسیب پذیری محصولات خود را کاهش دهد زیرا جنس بدنه این دو استخر متفاوت است . استخر طلقی اینتکس طرح ساحل یکی از پر فروش ترین استخر های طلقی شرکت اینتکس است که در قطر 244 سانتی متری ساخته شده است . بنابراین می توان گفت که استخر تقریبا بزرگ می باشد . ظرفیتی که برای استخر در نظر گرفته شده است 2040 لیتر است که در واقع 90% استخر را پر خواهد کرد .

شما می توانید با استفاده از شلنگ و اتصال آن به شیر آب ، استخر را در کمترین زمان پر کنید . برای محصول دریچه تخلیه ای طراحی نشده است بنابراین با استفاده از همان شلنگ می توانید نسبت به تخلیه آب اقدام کنید . برای ساخت استخر طلقی اینتکس طرح ساحل از جنس پلاستیک طلقی منعطاف استفاده شده است ، تا اینگونه بتواند در برابر ضربه و فشار ها مقاوم باشد . البته فشار و ضربه های بسیار زیاد می تواند منجر به ترک خوردن و شکستن بدنه شود ، اما برخود اجسام تیز به دیواره ها سبب آسیب دیدن آن نخواهد شد ، همین موضوع نیز موجب برتری نسبی استخر های طلقی با استخر های بادی شده است .

قسمت دیواره بیرونی این استخر دارای طراحی چاپی ساحل می باشد که به زیبایی محصول بخشیده است ، این طرح ثابت است و در مجاورت طولانی مدت با نور خورشید و یا آب کمرنگ یا از بین نمی رود . برخلاف دیواره های استخر که به صورت طلقی می باشد ، قیمت کف آن از جنس پی وی سی یا همان وینیل ساخته شده است ، این جنس شکننده نبوده و مناسب ترین گزینه برای کف استخر خواهد بود تا در صورت راه رفتن یا پریدن در داخل استخر ، صدمه ای نبیند . از پی وی سی برای ساخت استخر های بادی استفاده می شود .

تنوع استخر های طلقی در مقایسه با استخر های بادی بسیار کم تر است ، اما دوام آن ها بسیار بالا می باشد . شما می توانید به نسبت سلیقه خود و کودکان ، با مقایسه میان این دو استخر پرتابل ، بهترین نمونه را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . شما می توانید با برقراری تماس ، از موجود بودن محصول و همچنین قیمت آن مطلع شوید و سوالات خود را از مشاورین فروش بپرسید . امکان خرید حضوری فروشگاه اینتکس در کنار فروش اینترنتی وجود دارد .

 

نوعخانگی
ظرفیت 2040 لیتر
قطر 244 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 4.3 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...