استخر طلقی کودک بست وی

bestway 55004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی کودک بست وی یکی از سری استخر های کودک تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای طراحی بسیار منحصر به فردی می باشد. بدنه این استخر بادی به صورت تلقی بوده و دارای طرح کارتنی و کودکانه ی جالبی می باشد که این مورد برای کودکان دارای جذابیت بسیار بالایی است. قطر این محصول 122 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر است. ابعاد این استخر بادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و ارتفاعی که برای آن در نظر گرفته شده برای کودکان، بسیار امن می باشد و هیچ گونه خطری آن ها را هنگام بازی تهدید نمی کند. یکی از تفاوت هایی که این استخر با سایر استخر ها دارد این است که دارای بدنه ای شفاف می باشد که این خصوصیت باعث زیبا تر شدن آن شده است. جنس بدنه این محصول از تلق بوده که از مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و انواع دمای آب دارد. کف این استخر به صورت دو لایه بادی بوده که باعث نرم تر شدن کف این محصول شده است تا کودکان بتوانند با خیال راحت درون آن آب تنی کنند و هنگام زمین خوردن درون استخر دچار آسیب دیدگی نشوند. این محصول را می توانید از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید.

استخر طلقی کودک بست وی

خرید استخر بادی کودک یکی از مشکلاتی می باشد که خانواده های طرفدار محصولات بادی به صورت عمده با آن دست و پنجه نرم می کنند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی استخر طلقی کودک بست وی نماییم و شما را در خرید استخر با برترین قیمت استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس  در ادامه این راه و با تحلیل استخر طلقی کودک بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

استخر طلقی کودک بست وی یکی از برترین و با کیفیت ترین استخر های کودکی می باشد که در سال جاری روانه بازاراهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این استخر کودک توسط کمپانی محبوب بست وی به بازار عرضه شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران استخر های بادی و تلقی باز کند . طراحی این استخر کودک به صورت گرم می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده کودک فراهم می آورد . همچنین در لایه بیرونی این محصول از طرح های کارتونی آدم فضای استفاده شده است که جلوه ویژه ای به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . همچنین ارتفاع در نظر گرفته شده برای لبه های این استخر کودک به اندازه استاندارد می باشد که از بیرون افتادن کودک به هنگام بازی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده در تولید این استخر کودک از نوع طلقی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین به خوبی می تواند فشار آب موجود بر روی خود را مهار نماید . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و استحکام این محصول در بخش کف آن از ساختار دولایه استفاده شده است که مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده است . دیواره های این استخر کودک به صورت شفاف می باشد که در جهت زیبایی این محصول گام بسیار بلندی را برداشته است و جلوه ویژه ای را به آن داده است که به خوبی می تواند توجه کوک را به خود جلب نماید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر طلقی کودک بست وی به اندازه های ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخرهای کودک فضای ایده آلی را برای کودک شما فراهم می آورد و به خوبی می تواند نیاز های بازی و سرگرمی کودک را فراهم نماید . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب می آید زیرا با توجه به وزن پایینی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید استخر های کودک و بزرگسال باید به ان توجه داشته باشید ، ظرفیت آب می باشد زیرا نقش بسزایی در فراهم کردن نیاز های شما دارد . ظرفیت آب این استخر کودک 219 لیتر می باشد که در نوبه خود قابل قبول است .

جمع بندی :

استخر کودک طلقی بست وی یکی از برترین و پر فروش ترین استخرهای کودکی می باشد که در سال 2018 روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . جنس بدنه این استخر کودک همان طورکه از نام آن پیداست ، طلقی می باشد و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . رده سنی استفاده از این استخر برای کودکان بالای 3 سال می باشد اما از نظر کارشناسان ما با توجه به ابعاد استخر می توانید بدون در نظر گرفتن سن فرزندتان از آن استفاده نمایید . استخر طلقی کودک بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعتفریحی
ظرفیت 219 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
جنس رویه طلق
جنس بخش کناری طلق
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای بدنه شفاف
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...