استخر طلقی کودک طرح میکی ماوس

bestway 91009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی کودک طرح میکی ماوس یک وسیله تفریحی آبی نشاط آور برای کودکان است که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می تواند یک جایگزین بسیار خوب به جای بازی های کامپیوتری برای کودکان باشد تا در فصل تابستان بتوانند به وسیله همچین استخری به بازی و نشاط بپردازند. بدنه این محصول از طلق بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و اوناع دمای آب دارد و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود چرا که این طلق نشکن بوده و شما می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. کف این استخر کودک نیز به صورت بادی طراحی شده تا کودکان زیر پای خود دارای سطحی نرم باشند و هنگام زمین خوردن درون استخر دچار آسیب دیدگی نشوند. قطر این محصول 183 سانتی متر بوده و دارای ارتفاع 38 سانتی متر می باشد. وزن آن نیز 6 کیلوگرم می باشد که می توان به راحتی آن را حمل و جابجا نمود. در هنگام سفر نیز می توانید این استخر را به دلیل حجم بسته بندی کوچکش به همراه داشته باشید تا در مسافرت ها هم کودکان شما از داشتن همچین وسیله نشاط آوری بهره مند شوند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

 

استخر طلقی کودک طرح میکی ماوس از سری استخرهای طلقی زیبا و با کیفیت می باشد که از جدیدترین محصولات برند محبوب بست وی است . بدنه این استخر از پلاستیک طلقی مقاوم می باشد که در برابر فشار و ضربه استحکام بسیار ایده آلی را از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر طلقی کودک طرح میکی ماوس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار این محصول نماییم . ساختار استخر طلقی کودک طرح میکی ماوس به صورت گرد و با ارتفاع 38 سانتی متری می باشد که ابعادی استاندارد برای بازی های کودکانه دارد . بر روی دیواره این استخر از طرح های کارتونی میکی موس استفاده شده است که اهری جذاب را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . لازم به ذکر است که کف این استخر طلقی به صورت بادی تعبیه شده است که راحتی ایده آلی را برای پاهای کودک فراهم می آورد . به همراه این استخر طلقی و برای کف بادی آن یک عدد برچسب تعمییرات پس از خرید در صورت درخواست شما ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی اقدام به رفع مشکل نمایید .

جنس بدنه :

جنس دیواره های این استخر کودک از پلاستیک طلقی مقاوم می باشد که به خوبی در برابر فشار آب و ضربه های کودکانه مقاومت می کند . همچنین درون این استخر می تواند از آب گرم نیز استفاده نمایید زیرا بدنه آن از پلاستیک عایق شده می باشد . در بخش کف این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم استفاده شده است و دارای کف بادی می باشد که راحتی را برای پاهای کودک به ارمغان می آورد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

استخر های کودک دارای ابعاد استانداردی می باشند تا علاوه بر رعایت کردن نکات امنیتی در هنگام آب تنی برای کودک خیال شما را هم از بابت قرارگیری کودکتان در سنین مختلف در استخر به طور کلی راحت کند . ابعاد استخر طلقی کودک طرح میکی ماوس به مشخصات ( قطر : 183 سانتی متر ، ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باد که پیرو استانداردهای جهانی طراحی شده است و فشای ایده آلی را برای بازی کودک فراهم می آورد . وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نسان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های شما نیز باشد . ظرفیت آب این استخر بالغ بر 794 لیتر می باشد که مقدار آب بالایی را در خود جای می دهد .

جمع بندی :

این استخر طلقی کودک از سری استخر های محبوب برند بست وی می باشد که در سال جاری و با طرح بدنه میکی موس روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظاهر زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند. کف این استخر به صورت بادی می باشد و جنس آن از پی وی سی طرح چرم است . وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . استخر طلقی کودک طرح میکی ماوس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعتفریحی
ظرفیت 794 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 6 کیلوگرم
جنس رویه طلق
جنس بخش کناری طلق
جنس کف PVC 
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
دارای بدنه طلقی نشکن
دارای بدنه ای شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...