استخر فریمی کودک با طرح هواپیما

intex 57174NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی جدید کودک با طرح هواپیما یکی از جدیدترین استخر های مربعی کودکان بوده که از شرکت اینتکس عرضه شده است. این کالا در واقع بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی داشته که مقاومت مناسبی را در برابر دمای آب و شرایط جوی مختلف خواهد داشت. این کالا در واقع دارای ابعادی بسیار مناسب بوده که می تواند تا دو کودک را به صورت همزمان در خود جای دهد. همچنین فریم های این کالا ضد زنگ بوده که بسیار مقاوم در برابر هوا و آب خواهد بود. اما این استخر از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده که می توان آن را به راحتی در هر مکانی حمل نموده و راه اندازی کرد.

استخر فریمی کودک با طرح هواپیما

این روز ها استخر های گوناگونی تولید و عرضه می شوند که هر یک خصوصیات منحصر به فردی را دارا بوده و با خیال راحت می توانید ان ها را خریداری نمایید. یکی از استخر ها و جنس هایی که در حوزه استخر توانسته از نظر کیفیت رضایت مشتریان را به دست اورد استخر های فریمی است که قطعا با دارا بودن بدنه ای مقاوم و با کیفیت خود باعث شده تا بتوانید به این محصولات اطمینان نمایید. استخر فریمی کودک با طرح هواپیما هم یکی از جدید ترین استخر هایی است که در این دسته بندی تولید شده و در این مطلب می توانید نقد و بررسی کامل این محصول را مطالعه کنید....

نوع طراحی و ساختار محصول

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم استخر فریمی کودک با طرح هواپیما یکی از جدید ترین استخر هایی است که به بازار عرضه شده است. همین عامل باعث شده تا شرکت اینتکس حساسیت خاصی در تولید این استخر به خرج دهد. بحث اول در طراحی این استخر به ساختار این محصول تعلق می گیرد که از ابعاد و هم چنین تصاویر این محصول شما می توانید متوجه مربعی بودن این استخر شوید. این ساختار مربعی باعث شده تا قرار گیری این محصول در خانه و یا هر فضای دیگری به سادگی انجام شود و شما با در نظر گرفتن فضای مد نظر برای قرار دادن این استخر بتوانید به راحتی ان را راه اندازی نمایید. مسئله بعدی هم در خصوص این استخر ساختار و رویه طرح دار استخر فریمی کودک با طرح هواپیما است که همان طور که از اسمش پیداست با بهره مندی از طرح هواپیما و کنار هم قرار گرفتن چندین هواپیمای رنگی سبب شده تا جلوه بی نظیری به این استخر بخشیده شود که قطعا در روحیه کودک و هم چنین در انتخاب شما بسیار اثر گذار خواهد بود.

کیفیت و جنس بدنه

مورد بعدی هم در خصوص این استخر به کیفیت و جنس بدنه این کالا تعلق دارد که با بهره مندی از مقاوم ترین رویه و پایه ها باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از داشتن این محصول لذت ببرید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کنیم که بدنه اصلی این کالا را شرکت اینتکس با استفاده از PVC و الیاف شمعی تولید کرده است. همین امر باعث شده تا مقاومت این لایه و هم چنین ضخامت ان به گونه ای شکل گیرد که به سادگی اسیب پذیر نباشد. هم چنین بحث بعدی هم در خصوص فریم های این استخر است که تماما از جنس الومینیومی و فایبرگلاس تولید و عرضه شده اند که هم در هنگام نصب و هم پس از ان خیال شما را تا حدود بسیار زیادی راحت کرده اند.

شیوه راه اندازی

شاید این مورد ذهن شما را درگیر کرده باشد که راه اندازی این استخر چه مقدار زمان نیاز دارد و ایا می توان در مدت زمان کوتاهی از این محصول استفاده کرد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که استخر فریمی کودک با طرح هواپیما قابلیت نصب اسان را دارا می باشد به این صورت که شما پس از خارج کردن تمامی پایه های این محصول می توانید ابتدا اقدام به نصب فریم های این محصول کنید. در هنگام نصب این فریم ها شما باید سعی کنید تا با بهره مندی و رد کردن این پایه ها از داخل قسمت های تعبیه شده بر روی بدنه اصلی این محصول سعی کنید تا شکل کاملی را به این استخر ببخشید. در همین خصوص نیز می توانید در گام اخر با پر کردن بخش داخلی این استخر از اب اقدام به استفاده از این محصول کرده و یک تفریح بی نظیر را خصوصا در هوای گرم تابستانی و مخصوصا در فضای باز در اختیار کودک خود قرار دهید.

شیوه خرید

خرید این استخر نیز کاری ساده و اسان می باشد که نیاز به وقت گذاشتن خاصی ندارد و اگر این محصول مورد نظر شما بوده و قصد خرید ان را دارید می توانید ابتدا به سایت نمایندگی محصولات بادی مراجعه کرده و سپس از طریق صفحه مربوط به این محصول و پس از ان فشردن دکمه افزودن به سبد خرید این محصول را خریداری کرده و از ان استفاده نمایید. هم اکنون این استخر با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه شده است. 

نوع مربعی
 طول 122 سانتي متر
 عرض 122 سانتي متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس فریم ها آلومینیومی و فایبرگلاس
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی فریمی ساده
 قابلیت نصب آسان
 مناسب سنین زیر 4 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، اقلام نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...