استخر کف بادی کودک اینتایم

intime-2213

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر کف بادی کودک اینتایم یکی از سبک ترین و ارزان ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی و همچنین توپی کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این استخر ساختار بدنه سه لایه داشته و کف آن نیز به صورت بادی می باشد. در قسمت کف این استخر یک دریچه مخصوص تخلیه آب تعبیه شده که برای خارج کردن سریع تر آب از استخر بسیار موثر خواهد بود. گرچه از این کالا می توان به عنوان استخر توپ نیز در منزل و حتی فضای باز استفاده کرد.

استخر کف بادی کودک اینتایم

استخر های بادی کودک از جمله بهترین نوع محصولات تفریحی برای فصل تابستان بوده که می توانند اوقات فراغت خوبی را برای فرزند شما فراهم کنند. با گترش اپارتمان نشینی اغلب مردم فضای کافی برای خرید این نوع از اسباب بازی های مخصوص کودکان ندارند. به همین دلیل تولید کننده اصلی برای رفاه حال مردم و علاقمندان به تفریحات آبی این روزها استخر های بادی کودک را در سایز کوچک تولید می کنند. در حال حاضر این گروه از محصولات تنوع تولیدی بالایی داشته اند تا شما بتوانید انتخابی راحت در زمان خرید داشته باشید. این استخر بادی کودک نیز در این گروه از محصولات قرار دارد.

در قسمت نقد و بررسی می خواهیم به تحلیل کامل ساختار محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با فضای منزل و علاقه فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این قسمت همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک از نوع کم جا بوده و دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد می باشد. کف این محصول از نوع بادشو طراحی شده تا کودکان در زمان بازی احساس راحتی داشته و همچنین ایمنی و سلامت آن ها حفظ شود. بدنه استخر بادی کودک از سه طبقه تشکیل شده است. هر یک از این طبقات و همچنین کف استخر بادی دارای دریچه های باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا بدنه استخر بادی کاملا با دوام با ساختار منعطف باشد. رنگ بدنه استخر بادی کودک را آبی انتخاب کرده اند تا آرامش را به کودک در زمان بازی هدیه بدهید. بر روی دیواره محصول تصاویری رنگارنگ  فانتزی از تصایر اکواریومی به چشم می خورد. ای تصاویر به دلیل داشتن جذابیت بالای دنیای زیر اب برای کودکان از طرفداران بالایی برخوردار هستند. این استخر بادی کودک با ابعاد کوچک امکان استفاده به عنوان  استخر توپ کودک را دارد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این استخر بادی را از نوع پی وی سی وینیل تولید کرده اند. بخش کناری استخر بادی نیز از نوع پی وی سی وینیل طرح دار می باشد. کف محصول را از پی وی سی دولایه بادی تولید می کنند. زیرا این بخش با توجه به توان تحمل وزن بالا و تماس مستقیم با سطح زمین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول را می توانید در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا بدنه آن نرم و بادوام بوده و قابلیت استفاده در تمایمی شرایط اب و هوایی با هر دمای آبی را دارد.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه گرد با قطری برابر 80 سانتی متر با ارتفاع 35 سانتی متر می باشد. ظرفیت داخلی محصول 140 لیتر بوده که در صرفه جویی در مصرف آب تاثیر بالایی دارد. در کف استخر بادی برای راحتی شما یک دریچه آب برای تخلیه تعبیه شده است. وزن بدنه محصول 700 گرم بوده تا همراه داشتن آن در زمان سفر به راحتی انجام شود.

برای استفاده از استخر بادی کودک آن را از بسته بندی خارج کرده سپس در فضای باز و مسطحی پهن کنید. سپس از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی محصول را راه اندازی کنید. برای حفظ طول عمر استخر بادی فرزند خود از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه آن و زدن ضربه سنگین به دیواره های آن خودداری کنید.

خرید استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک در حال حاضر در نمایندگی مرکزی محصولات بادی موجود می باشد. برای خرید محصول با بهترین کیفیت و کاملا اصل با بسته بندی فابریک می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول را با یک تخفیف عالی دریافت نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 140 لیتر
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
سازنده اینتایم
جنس بدنه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل طرج دار
جنس کف وینیل دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای ساختار بدنه سه لایه
 دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...