استخر کودک بادی سایز بزرگ

intex 57887

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیلی بزرگ اینتکس محصولی برای استراحت و تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان که بیشتر به منظور مصارف خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول که ساخته شده از جنس PVC مقاوم با روکش طرح چرم بوده از دو صندلی و تکیه گاه بادی سرخود در قسمت داخل بهره برده و همچنین در قسمت لبه نیز دارای دو جای بطری یا لیوان می باشد. استخری که دارای دیواره های مقاوم برای تکیه دادن نیز می باشد.

استخر بادی کودک عمق تا بالای صندلی : 76 سانتیمتر و عمق بدون پشتی 56 سانتی متر ، طول 305 عرض 183 توضيحات محصول، دارای دریچه تخلیه آب ، دیواره رنگی و شفاف ، ظرفیت آب (80%)معادل 2000 لیتر ، دارای بسته مخصوص تعمیرات . پمپ برای باد کردن استخر بادی ، وزن بسته بندی 5 کیلوگرم.

استخر کودک بادی

استخر کودک بادی با طرح مستطیلی یکی از بزرگ ترین و بهترین استخر های بادی تولید شده تا کنون از اینتکس بوده که از ویژگی های خوبی نیز در خود بهره مند است. این استخر بادی یکی از بهترین طراحی های بدنه برای استفاده چند کودک به صورت همزمان داشته که حتی به دلیل ابعاد بزرگ و محل استفاده راحت خود امکان استفاده برای بزرگسالان را نیز به راحتی فراهم نموده است. استخری که هم می توان به عنوان استخر آب و هم به عنوان استخر توپ مورد استفاده قرار گیرد. گرچه این استخر بادی بیشتر به عنوان استخر آب در فصول گرما استفاده می شود. این کالا می تواند برای استراحت های داخل آب و همچنین آب درمانی نیز توسط بزرگسالان استفاده شود. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات بیشتر از این استخر بادی بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم استخر کودک بادی از طراحی مستطیلی شکل بهره مند بوده که طراحی بزرگ و جادار را برای مصرف کنندگان در تمام سنین به ارمغان آورده است. این طراحی بدنه در قسمت دیواره ها به شکل دو لایه ضخیم بوده که بین دیواره ها را فضای خالی از باد تشکیل می دهد. به دلیل شفاف بودن دیواره بیرونی، به این استخر زیبایی خاصی بخشیده است. اما در قسمت های بالایی و پایینی استخر نیز دو تکیه گاه بادی در لبه های آن تعبیه شده که با باد کردن بدنه به صورت خودکار شکل می گیرند. این تکیه گاه ها می توانند در راحتی استفاده از این محصول موثر باشند. همچنین دو نشیمنگاه بادی نیز در همان قسمت های بالایی و پایینی استخر قرار داده شده که از دریچه های باد مجزا برای راه اندازی آنها برخوردار می باشند که در صورت دلخواه می توان آن ها را باد نکرد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه داشتن 4 جای مخصوص لیوان و یا بطری در لبه های دیوار های کناری بوده که برای قرار دادن هر گونه اشیای دیگری که متناسب با اندازه آنها باشد قرار داده شده است. علاوه بر این دو لایه بودن قسمت کف استخر نیز به مقاومت این قسمت کمک زیادی می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر بادی از نوع پلاستیک PVC با ضخامت بالا بوده که به راحتی در هر نوع شرایط جوی مختلف و همچنین در برابر دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. البته ضخامت مناسب آن نیز سبب می شود تا دوام بدنه افزایش پیدا کند. البته تمام قسمت های بدنه استخر از روکش طرح چرم استفاده شده به جز دیواره های بیرونی که از PVC شفاف برای زیبا جلوه دادن استخر به کار برده شده است. از ویژگی های خوب جنس بدنه این استخر بادی راحتی آن در هنگام استفاده بوده و در صورت آسیب دیدگی به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. با وجود بادی و پلاستیکی بودن بدنه به راحتی می توان به دیواره های آن نیز تکیه داد زیرا درز های آن به صورت مقاومی طراحی شده اند. تنها حساسیت این بدنه همانند بسیاری از محصولات بادی، برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه می باشد.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد استخر کودک بادی معادل (طول: 305 سانتی متر ، عرض: 183 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که یکی از بزرگترین ابعاد استخر های بادی شرت اینتکس را تا کنون داشته است. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام استفاده می توان در هر محلی از منزل، ویلا، باغ و ... مورد استفاده قرار داد. البته ابعاد داخلی این استخر از ابعاد کلی کمی کمتر بوده اما داخل آن به اندازه کافی برای گرفتن حالت های مختلف مانند نشستن و یا دراز کشیدن کافی خواهد بود. اما ارتفاع ذکر شده برای این استخر بادی تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه یا پشتی بادی بوده که ارتفاع واقعی خود بدنه به حدود 65 سانتی متر می رسد. البته عمق مفید ان برای جاری نمودن آب داخل استخر 55 الی 60 سانتی متر خواهد بود. طبق این ابعاد ظرفیت آب استخر بادی به 2000 لیتر رسیده که ظرفیت آبی بالا برای این کالا خواهد بود. البته می توان در صورت دلخواه مقدار آن را نیز توسط دریچه مخصوص ورود و خروج آب کمتر نمود.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های بادی که بر روی بدنه استخر تعبیه شده نازل پمپ باد دستی همراه این کالا را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. در صورتی که باد بدنه بیش از حد بیشتر شده و موجب سفت شدن بدنه شود، به مرور زمان درز های استخر وا شده و آسیب خواهند دید. برای باد کردن سریع تر و کم زمان تر این کالا باید از پمپ های باد برقی استفاده کرد. این پمپ های باد علاوه بر قابلیت پمپاژ با قدرت بالا می توانند عمل مکش باد را نیز انجام دهند. به همین دلیل می توان هنگام جمع کردن استخر باد آن را نیز در مدت زمان کمی خالی کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر این کالا بهتر است هر گونه اشیای تیز را از بدنه دور کرده و سپس از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ خودداری کرد. علاوه بر این محل و نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده از این استخر نیز می تواند در نگهداری مناسب آن موثر باشد. هنگامی که از این کالا در فضای باز و یا در میان درختان استفاده می کنید بهتر از از یک زیرانداز برای حفاظت قسمت کف مانند تاتامی استفاده شود. همچنین باید از این کالا در برابر برخورد شاخته های درخ نیز کمی به دور بماند. البته در صورتی که به هر دلیل این محصول آسیب دید به راحتی و در مدت زمان کمی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

جمع بندی

استخر کودک بادی اینتکس یکی از بزرگترین و پر طرفدار ترین استخر های بادی برای سنین کودکان از جمله بزرگسالان بوده که با داشتن ویژگی های بسیار خوب و طراحی استاندارد آن را به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی بزرگ تبدیل نموده است. کالایی که با وجود تولید کم و نایابی در بازار محصولات بادی در میان سایر استخر های بادی بزرگ از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس به عرضه می شود.

نوعخانگي
ظرفيت 2000 ليتر
طول 305 سانتي متر
عرض 183 سانتي متر
ارتفاع 76 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC شفاف ساده
جنس کف PVC دولايه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستي
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 15 کيلوگرم
 داراي دو صندلی و تکیه گاه بادی سرخود
 دارای دو جای مخصوص بطری
 مناسب مصارف خانوادگی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...