تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 137

intex 66780

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 137

تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 137 یکی از تشک های بادی دو نفره مشکی رنگ بوده که توسط شرکت اینتکس برای استفاده در منزل ، ویلا و حتی محل کار تولید شده است. این تشک بادی که دارای سه سایز مختلف بوده بیشتر برای سنین بزرگسال ساخته شده است تا با کمترین هزینه بهترین وسیله برای استراحت های طولانی مدت و خواب را تهیه کنند. این تشک بادی مانند مدل های دیگر خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار است. طراحی قسمت رویه به شکل مواج بوده و یک بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی برای خواب راحت تر تعبیه شده است که با باد کردن بدنه این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های این تشک بادی جدید اینتکس می توان به تعبیه یک پمپ باد برقی دو کاره اشاره نمود. پمپ بادی که قدرت بالایی در پمپاژ و مکش باد داشته و به وسیله دریچه باد Dual Lock خود امکان باد زدن به این تشک را توسط پمپ های بادی دستی فراهم ساخته است. از امکانات و ویژگی های دیگر این تشک بادی می توان به ساک حمل مخصوص آن برای حمل آسوده تر اشاره نمود. همچنین این تشک با داشتن مهلت تست و تعمیر توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 137

تشک بادی دو نفره بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 137 یکی دیگر از محصولات برتر شرکت اینتکس می باشد . تشک های بادی امروزه از کاربردی ترین محصولات  به شمار می آیند چرا که بسیار مناسب برای مصارف خانگی و و حتی استفاده در سفر ها و محل کار مناسب می باشند . به همین منظور شرکت اینتکس این محصولات عالی و کاربردی را در ختیار مشتریان عزیز قرار داده است . در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را در امر خرید تشک بادی محبوبتان راهنمایی کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

 این تشک مستطیلی شکل با طراحی شیک و زیبا ارائه شده است که نظر همگان را به خود جلب کرده است چرا که بسیار راحت و نرم بوده و می توان در اکثر شرایط ار وجود این تشک بهره برد. این محصول دارای رویه ی مواج بوده که به شکل موازی در کنار هم قرار گرفته اند و علاوه بر زیبایی ظاهری باعث می شود جریان هوا بین تشک و بدن فرد وجود داشته باشد و در نتیجه بستری خنک را فراهم کند.  همچنین این امر خاصیتی ضد تعرق دارد چرا که تماس جریان هوا رد و بدل می شود و از عرق کردن احتمالی جلوگیری میکند. دیگر مزیت این سطح مواج این است که تشک بسیار نرم و انعطاف پذیر می شود و با استراحت کردن و قرار گرفتن فرد بر روی آن ، تشک فرم بدن را به خود میگیرد و بستری ایده آل را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد . این محصول دارای پمپ مکش باد است و با استاده از این پمپ می توان به راحتی تشک را پر یا خالی کرد . در قسمت بالای تشک بالش سرخودی وجود دارد که هنگام باد کردن تشک این قسمت نیز راه اندازی می شود . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این محصول از  pvc  فشرده تشکیل شده است که این جنس یکی از مقاوم ترین مواد در میان مواد دیگر را داراست . بسیاری از تولید کنندگان محصولات بادی به ویژه تشک های بادی برای مقاومت بهتر محصولات و نیز کیفیت و طول عمر بالای آنها از این جنس بهره می برند . لازم به ذکر است که رویه ی این تشک از  پی وی سی مخملی تولید شده است که علاوه بر زیبایی منحصر به فردش ، موجب نرم تر شدن سطح تشک می شود و همچنین حالت ضد تعرق دارد. بخش کناری این تشک نیز از پی وی سی مات درست شده است . قسمت کف این محصول از دو لایه ی ضخیم pvc طراحی شده  که مقاومت بالایی را در برابر تحمل وزن دارد و باعث بالا رفتن کیفیت محصول شده است.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول (طول : 191 سانتی متر ، عرض : 137 سانتی متر و ارتفاع  : 23 سانتی متر) می باشد که مطابق با اندازه های استاندارد جهانی برای تشک های دو نفره ی بادی است . وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی زیبا و کوچک خود به 5.5 کیلوگرم می رسد که از وزنی بسیار پایین در میان تشک های مشابه برخوردار است . وزن پایین این محصول باعث شده تا محصولی کاملا پرتابل و قابل حمل را داشته باشیم . وزنی که این تشک می تواند تحمل کند به 220 کیلوگرم می رسد .پس با این اوصاف می تواند وزن دو فرد بالغ را به خوبی تحمل کند ، اگر افرادی که از این تشک استفاده می کنند وزن پایین تری داشته باشند با توجه به ابعاد بزرگ این تشک  به راحتی سه نفر را در خود جا دهد .

راه اندازی و نگهداری

راه اندازه ی این محصول پیچیده نیست و به آسانی می توان تشک را باد کرده و از آن استفاده کرد . قبل از هر چیز بهتر است محل قرار گیری محصول را از قبل تعیین کرده و محل را از هر گونه کثیفی و اشیاء تیز و برنده و همچنین وسایل گرمایشی پاک سازی کنید چرا که این محصولات در مقابل با این اجسام آسیب پذیر می باشند . اگر چه تشک شما  آسیب دید نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیر که با عنوان بسته ی تعمیرات توسط شرکت اینتکس ارائه شده است اقدام به تعمیر قسمت  آسیب دیده کنید. بهتر است هنگام باد کردن تشک آنرا به طور کامل پهن کنید تا روند باد شدن سریع تر شود . برای باد کردن نیازی نیست با پمپ های دستی اقدام کنید چرا که این تشک دارای پمپ برقی سرخود می باشد که توسط آن به سرعت می توان تشک را باد یا خالی کرد.

سخن پایانی

با مطالعه ی مطالب بالا در میابیم که تشک های بادی امروزه از کاربردی ترین محصولات به حساب می آیند که مخاطبین نگاه ویژه ای به آن دارند . در همین راستا شرکت intex  بزرگترین تولید کننده ی تشک بادی ،  تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 137 و دیگر تشک های مشابه را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیال راحت از کیفیت بالای محصولات و قیمتی مقرون به صرفه اقدام به خرید محصول محبوبتان بکنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...