تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس

64117 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس

تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس کد محصول : intex 64117 تشک بادی دو نفره اینتکس از سری تشک های بادی جدید با ارتفاع بالا می باشد که توسط شرکت آمریکایی intex طراحی شده است . تشک های بادی نسل جدیدی از تشک های موجود در بازار است که با طراحی و ساختار بسیار عالی ساخته شده و می توان آن را یکی از منحصر به فرد ترین تشک های بادی دانست ، چرا که کمتر تشک بادی دارای پمپ باد سرخود می باشد .

در ادامه این متن قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ، ویژگی های ساختاری تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس ، جنس و ... آن را معرفی کنیم تا خریداران گرامی با کسب اطلاعات بشتر اقدام به خرید تشک بادی محبوب و مد نظر خود کنند . ساختار و طراحی تشک بادی در مقایسه بین این تشک بادی با دیگر تشک های بادی اولین چیزی که می توان متوجه آن شد ، ارتفاع زیاد تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس نسبت به سایر تشک های بادی شرکت اینتکس می باشد .

داشتن ارتفاع بالا می تواند از مزیت های تشک بادی باشد . ( اگر تمایل به خرید تشک هایی با ارتفاع بیشتر هستید ، می بایست به دستی بندی تخت خواب بادی مراجعه کنید ) . این تشک بادی همچنین دارای پمپ باد قدرتمند برقی می باشد که به صورت سرخود در بدنه تعبیه شده است ، تا با استفاده از آن بتوانید به سرعت تشک بادی خود را راه اندازی و باد کنید . این در حالی است که بیشتر تشک های بادی فاقد پمپ باد بوده و نیاز است تا از پمپ های باد مجزا استفاده کنید .

با توجه به اینکه تشک بادی فوق دارای پمپ باد برقی می باشد استفاده از آن بیشتر خانگی است ، اما اگر قصد دارید از تشک بادی خود علاوه بر خانه در محیط های بیرون از خانه و در سفر استفاده کنید ، سعی کنید تشک های بادی بدون پمپ را خریداری کنید . اینتکس برای ساخت تشک بادی دو نفره از طراحی رویه کامفورت استفاده کرده است ، رویه کامفورت یا رویه مواج یکی از طراحی های استانداردی است که اینتکس برای ساخت بیشتر تشک ها و تخت خواب ها و مبل های بادی که برای نشستن و خوابیدن هستند استفاده کرده است تا سطوح محصولات طبی تر و نرم تر شود .

از ویژگی های ساختاری خوب این تشک نیز می توان به بالش بادی سرخود آن نیز اشاره کرد ، در صورتی که از بالش دیگر استفاده می کنید ، بالش سرخود بادی می تواند نقش تکیه گاه را داشته باشد تا بالش مجزای شما سر نخورد . جنس تشک بادی تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس فوق از جنس بسیار خوب و درجه یک pvc ساخته شده است ، پی وی سی ها انواع مختلفی دارد و ضخامت آن ها متفاوت است ، شرکت ها نیز بر اساس نوع محصول بادی از انواع پی وی سی ها استفاده می کنند ، این تشک بادی ازpvc طرح چرم ساخته شده است که ضمانت 0.40 میلی متر دارد .

البته قسمت رویه و سطح تشک بادی از یک لایه دیگر از جنس جیر پوشیده شده است تا سطح تشک لطیف تر شود ، رویه جیر این تشک علاوه بر لطافت خاصی که به سطح آن بخشیده است باعث زیبا تر شدن محصول شده و از آن مهم تر باعث شده تا بدن عرق نکند . راه اندازی تشک بادی با توجه به اینکه تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد دیگر نیازی به خرید پمپ باد مجزا نبوده و شما می توانید با اتصال سیم پمپ به برق ، تشک بادی را راه اندازی کنید .

مدت زمان باد شدن تشک 3 دقیقه طول می کشد . پمپ برقی تشک فوق به صورت دوکاره بوده بنابراین شما می توانید برای تخلیه سریع تر تشک از آن استفاده کنید . در صورتی که تشک به طور کامل باد شدن باد اضافی پمپاژ شده از قسمت دریچه تخلیه باد پمپ تخلیه می شود بنابراین در صورت دیر تر خاموش کردن پمپ ، آسیبی به بدنه محصول وارد نخواهد شد . شما می توانید با راه اندازی تشک بادی بر روی موکت یا زیرانداز به خوبی از محصول مراقبت کنید .

برخورد اجسام تیز یا برنده می تواند به بدنه تشک آسیب برساند . پوشیدن لباس های سگک دار و ... می تواند در هنگام استراحت کردن به صورت سهوی باعث آسیب دیدگی تشک بادی شود . تعمیرات و خدمات پس از فروش تشک های بادی به مانند بسیاری از محصولات بادی قابلیت تعمیر شدن دارند ، البته میزان پارگی در تعمیر آن بستگی دارد ، اگر پارگی جزئی باشد می توان آن را تعمیر کرد ، اما اگر وسیع باشد دیگر نمی توان تشک بادی را تعمیر کرد .

برای تعمیرات تشک بادی ، بسته تعمیرات تشک بادی توسط اینتکس عرضه شده است که می توانید با استفاده از آن پنچری تشک بادی را بگیرید . یکی از خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس تعمیرات تشک بادی می باشد ، بنابراین شما می توانید جهت تعمیر ، تشک بادی خود را برای فروشگاه ارسال نمایید .

تشک بادی دو نفره 2020 اینتکس محصولی جدید با طراحی ویژه و تولید شده از بهترین متریال روز دنیا می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . این تشک بادی دارای بدنه ای مقاوم از جنس پی وی سی می باشد که در قسمت زیرین به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده و به طول عمر آن بی افزاید. اما سطح این محصول دارای پوششی از جنس جیر یا همان مخمل می باشد که نرمی و لطافت قابل توجهی به محصول بخشیده و موجب شده تا در حین استراحت احساس آرامش و راحتی بیش تری را تجربه نمایید .

طراحی مواج سطح آن نیز موجب شده تا بدن شما در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت دچار درد در ناحیه ستون فقرات نشوید . همچنین این ویژگی در کنار دارا بودن رویه ای مخملی موجب گردش هوا بین بدن و تشک بادی شده و مانع از تعریق خواهد شد .

استفاده از الیاف فایبرتک در ساختار داخلی این تشک بادی ، راحتی و نیز مقاومت آن را در برابر فشار های وارده تا حد قابل توجهی افزایش داده است . وزن این محصول در حدود 8 کیلو گرم بوده که قادر است به راحتی تا وزن 250 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه جدید ترین تشک بادی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...