تشک بادی دو نفره الیاف دار 2019 با عرض 152

intex 64103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره الیاف دار 2019 با عرض 152

 

تشک بادی دو نفره الیاف دار 2019 با عرض 152 بزرگترین سایز تولید شده از تشک های دو نفره الیاف دار اینتکس بوده که در مدل جدید تری با کیفیت ساخت بهتر به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول یکی از پر کاربرد ترین تشک های بادی تولید شده که به دلیل استقبال فراوان در خرید مدل های قبلی، شرکت اینتکس نیز اقدام به تولید مدل های جدید تری کرده است. این تشک نیز مانند مدل یک نفره خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که محلی راحت و نرم برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد می کند. سطح رویه آن به دلیل استفاده از روکش جیر و همچنین به دلیل داشتن طراحی مواج می تواند تاثیر زیادی در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان بگذارد. به این دلیل که از بین لایه های مواج جریان هوا به خوبی عبور داده خواهد شد. اما این تشک بادی اینتکس مانند مدل های قبلی خود از دریچه باد دوال لاک برخوردار بوده تا موجب راه اندازی سریع تر تشک شود. این دریچه باد در زمان باز بودن درب اول خود نیز از خارج شدن هوا جلوگیری خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این نوع تشک الیاف دار اینتکس می توان به قابلیت استفاده از آن در مسافرت ها و استخر ها به عنوان شناور تفریحی اشاره کرد. محصولی که توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره الیاف دار 2019 با عرض 152

تشک بادی دو نفره الیاف دار 2019 با عرض 152 یکی دیگر از سری تشک های بادی کمپانی اینتکس می باشد که یک جایگرین بسیار مناسب برای تشک های ثابت است که دیگر نیازی به حمل و قرار دادن درون کمد ندارد. طراحی خاص و منحصر به فرد آن سبب شده تا توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

ابعاد و وزن:

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس یکی از جدید ترین تشک ها بادی شرکت اینتکس به شمار می رود که ابعاد و وزن آن از استاندارد های جهانی برخوردار است. طول این محصول 203 سانتی متر، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر می باشد که به راحتی می توان آن را در منزل و یا اتاق استفاده نمود بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند. وزن این تشک 4.1 کیلو گرم می باشد که در بین تشک های بادی سبک محسوب می شود و به راحتی می توان آن را حمل و جابجا کرد. همچنین تحمل وزن این تشک 270 کیلو گرم بوده که به راحتی 2 نفر می توانند روی آن قرار بگیرند و به هیچ عنوان این تشک دچار تغییر حالت نمی شود.

طراحی و جنس:

این تشک بادی برای استفاده بزرگسالان ساخته شده البته که کودکان و نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند و به استراحت بپردازند. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که خاصیت ضد تعریق دارد تا شما بتوانید بدون اینکه بدنتان عرق کند روی آن خوابیده و استراحت کنید چرا که این موج های روی تشک باعث می شود یک فضای خیلی کمی بین بدن شما و تشک ایجاد شود که از این فضای کم هوا رد می شود. جنس رویه این محصول از مخمل بوده که باعث نرم شدن سطح آن می شود و مانند سایر تشک ها رویه طرح چرم ندارد تا بدن شما بخواهد عرق کند. جنس کناره های آن نیز از PVC طرح چرم بوده که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کف آن هم از PVC دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر فشار دارد. یکی دیگر از مزیت های این تشک این است که شما می توانید از آن به عنوان تشک مواج بر روی آب های کم عمق نیز استفاده کنید. در واقع شما با یک تیر دو نشان می زنید که هم در منزل از آن استفاده کنید و هم در استخر. البته این تشک فقط مختص استفاده در منزل نمی باشد و می توانید آن را با خود به سفر برده و در فضای باز نیز استفاده کنید. البته باز هم ذکر می کنیم که باید حواستان باشد که جسم تیزی با آن برخورد نداشته باشد.

راه اندازی و مراقبت:

برای راه اندازی این تشک نیاز به سطحی صاف و بدون جسم تیز دارید. به این صورت که تشک را روی زمین قرار داده، دریچه هوا را باز کرده و پمپ را به آن متصل می کنید. از مزیت های این تشک در راه اندازی این است که به سرعت باد می شود و شما زمان کمتری صرف باد کردن آن می کنید. تفاوتی که بین این تشک و تشک های ثابت و معمولی وجود دارد این است که تشک های بادی نیاز به مراقبت بیشتری دارند. یعنی اینکه هیچگونه جسم تیزی نباید با آن برخورد داشته باشد و به هیچ عنوان نباید روی آن پرید و فشار بیش از اندازه آورد. چون که فضای داخلی این محصول با هوا پر شده و از آنجا که این هوا هیچ راه خروجی ندارد باعث ترکیدگی و پاره شدن تشک می شود. 

جمع بندی:

کمپانی اینتکس یکی از کمپانی های بسیار قدرتمند و خلاق در تولید لوازم بادی می باشد. یکی از آن محصولات شاهکار همین تشک بادی می باشد که از طراحی و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. هارمونی رنگ این تشک به گونه ای است که آرامش را فرد انتقال می دهد که این موضوع  از مسائل روانشناسی رنگ ها می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...