تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018

intex 66928

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018

تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018 یکی از دسته تشک های بادی جدید شرکت اینتکس برای استفاده در مسافرت های کمپینگ بوده که دارای عرض 137 سانتی متری می باشد. این تشک بادی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در چادر های مسافرتی می باشد، همچنین از آن به دلیل ضد آب بودن و داشتن تعادل بالا می توان روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر های نیز به کار برد. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای سایر قسمت های بدنه به منظور مقاومت در برابر برخورد آب استفاده شده است. بدنه ای که با وجود داشتن کیفیت خوب از انعطاف بالایی نیز برخوردار است تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. در داخل بدنه این تشک جدید اینتکس یک پمپ باد پدالی تعبیه شده که امکان جدا شدن از بدنه را نخواهد داشت. همچنین برای آن یک دریچه باد Dual Lock در نظر گرفته شده تا امکان راه اندازی و تخلیه باد این کالا توسط سایر پمپ های باد محصولات بادی فراهم باشد. این محصول توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه در کمترین مدت زمان ممکن به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018

تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018 یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ های شما عزیزان می باشد که توسط آن می توانید آخر هفته زیبایی را برای خود و خانواده خود بسازید و همچنین از این محصول می توانید در چادر مسافرتی خود استفاده کنید . این تشک بادی دارای یک پمپ باد پدالی بر روی خود می باشد که راه اندازی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018 بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

محصولات بادی تولیدی توسط برند اینتکس که یکی از محبوب ترین کمپانی های تولید محصولات بادی می باشد دارای به روز ترین استانداردهای جهانی می باشد که باعث می شود بدن شما به هنگام استفاده از این محصولات در بهترین حالت قرار گرفته و در استفاده طولانی مدت از این تشک بادی احساس خستگی و یا درد در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . همچنین با استفاده از برترین تکنولوزی های دست یافته شده توسط کمپانی اینتکس وزن این تشک بادی به کمترین حالت ممکن رسیده است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین به دلیل طراحی مهندسی شده قابلیت شناور شدن بر روی آب را دارد و می توانید از این محصول بر روی آب نیز استفاده کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از پی وس سی طرح جیر با همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده توسط کمپانی  های تولید محصولات بادی به حساب می آید و این محصول دارای رویه ای مواج می باشد که علاوه بر کیفیت بالا دارای خصوصیت ضد تعریق نیز می باشند که در بسیاری از فصول سال از نکات کلیدی به خصوص در دسته بندی تشک های بادی به حساب می آید . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی دو نفره به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض :  137سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد و فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به طور همزمان فراهم می آورد . از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصول به خصوص تشک های بادی باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که یکی از نکات کلیدی به حساب می آید ، این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 220 کیلو گرم را دارد که در دسته بندی تشک های بادی دو نفره از قابلیت بالایی برخوردار است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد برابر با 4.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این محصول را به گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان تبدیل کرده است .

راه اندازی و مراقبت :

بر روی این تشک بادی یک پمپ باد سرخود نیز وجود دارد که راه اندازی این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می کند . همچنین محفظه ی باد این محصول از نوع Dual Lock می باشد که راه اندازی و باد کردن این تشک بادی را توسط تمامی پمپ های باد امکان پذیر می کند . همچنین برای مراقبت از این محصول باید آن را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را از تشک بادی نمی توانید مشاهده نمایید .

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018 یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که در سال جاری و توسط برند اینتکس روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این محصول از جنس پی وی سی جیر می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد . تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود 2018 با  برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن دب منزل و یا به صورت حضوری دریافت نموده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 قابل استفاده روی آب استخر
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...