تشک بادی دو نفره الیاف دار intex با عرض 137

intex 64102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره الیاف دار intex با عرض 137

تشک بادی دو نفره الیاف دار intex با عرض 137 یکی از جدید ترین تشک های بادی الیاف دار تولید شده از شرکت اینتکس بوده که به عنوان سایز میانی در این نوع تشک بادی تولید و عرضه شده است. این محصول نسبت به مدل قبلی خود از کیفیت ساخت بسیار بهتری برخوردار شده تا عمر مفید آن افزایش پیدا کند. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر یا همان مخمل بوده که از طراحی مواج در سطح رویه برخوردار می باشد تا هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. این ویژگی کمک زیادی در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد کرد. گرچه روکش جیر در این قسمت از تشک نیز در جلوگیری از تعریق کم تاثیر نخواهد بود. استفاده از لایه های فایبرتک در فضای داخل بدنه نیز موجب افزایش استحکام بدنه در برابر فشار های ناشی از باد و وزن زیاد خواهد شد. این تشک از یک دریچه باد با سیستم Dual Lock بهره برده که در صورت باز بودن درب اولی باعث خروج هوا از تشک نخواهد شد. این کالا علاوه بر استفاده در منزل قابل استفاده در مسافرت ها و چادر های سفری و بخصوص روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها نیز خواهد بود تا موجب افزایش رضایت مندی خریداران شود. محصولی که توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران با بهترین قیمت خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره الیاف دار intex با عرض 137

تشک بادی دو نفره الیاف دار intex با عرض 137

تشک بادی دو نفره الیاف دار intex با عرض 137 یکی از محصولاتی است که طراحی ساده و در عین حال شکیلی دارد که باعث شده تا مصرف کنندگان با دیدن ان لذت ببرند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک مناسب برای استفاده دو نفر می باشد. در ادامه این مقاله سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول و جزئیات ان را برای شما شرح دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید عنوان نمود که این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد. داشتن لبه های گرد این محصول باعث شده تا این تشک از سادگی خارج شده و ظاهری زیبا را به خود ببیند. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که رویه اصلی این محصول کرم رنگ بوده و بخش های کناری ان نیز تقریبا رنگی قهوه ای و تیره دارند که ترکیب این دو رنگ محصولی زیبا را به بازار عرضه کرده است. هم چنین رویه اصلی این محصول به صورت شیار دار شکل گرفته که باعث شده تا سطحی نرم و راحت را شاهد اشیم. هم چنین این شیار ها از تعریق شما در هنگام استراحت بر روی این تشک جلوگیری می کند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول قسمت پایینی ان است که دارای دریچه باد بوده و به صورت گرد و مشکی رنگ قابل رویت است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

جنس بدنه

این محصول رویه ای ساخته شده از نوع PVC مخملی دارد که کیفیت بسیار بالایی را در بر می گیرد. هم چنین این محصول دارای بخش های کناری ساخته شده از PVC طرح چرم است که زیبایی و کیفیت بالایی دارد. هم چنین کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه تولید شده است که مقاوم و استحکام بالایی دارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای طول 191 سانتی متر ، عرض 137 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. هم چنین این کالا همان طور که در ابتدا به ان اشاره کردیم مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و تا 220 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. هم چنین وزن این کالا هم تنها 3.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این تشک بادی نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین خصوص بایست در ابتدا و پس از تهیه این پمپ باد به سادگی این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس سعی کنید تا دریچه باد این محصول را باز کرده و با قرار دادن پمپ در داخل ان سعی کنید تا به سادگی این محصول را باد کنید. هم چنین در هنگام باد کردن بادی به چند نکته توجه کنید. در ابتدا باید از بیش از اندازه باد کردن این محصول بپرهیزید زیرا این کار باعث می شود تا تحمل وزن این کالا کاهش یافته و احتمال اسیب هم بالا رود. هم چنین پس از باد کردن این محصول سعی کنید تا دریچه باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. علاوه بر این ها بادی از پریدن ، پرت کردن ، ضربه زدن و هم چنین وارد کردن وسایل تیز به داخل این تشک هم خودداری کنید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره الیاف دار intex با عرض 137 محصولی زیبا و با کیفیت است که ساختاری فوق العاده دارد. این محصول دارای رویه ای مواج بوده و به صورت ضد تعریق ساخته شده است. هم چنین این محصول لایه های فایبرتک دارد و دارای وزن بسیار کمی هم می باشد که تمام این موارد از خصوصیات این تشک به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...