تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با عرض 152

intex 64703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
2,750,000
37%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با عرض 152

تشک بادی دو نفره الیاف دار محصول سال ۲۰۲۲ اینتکس با عرض ۱۵۲ سانتی متر، کالایی با کیفیت و فوق العاده راحت، با طراحی بسیار شیک و مناسب، قابل استفاده در منزل، مسافرت و به عنوان تشکی اختصاصی برای میهمانان شما. این تشک بادی در لبه بالایی دریچه تخلیه باد داشته و با استفاده از تمامی پمپ های دستی و برقی فروشگاه اینتکس می توانید آن را باد کنید، بخش کناری این تشک طوسی رنگ بوده و قسمت بالایی آن نیز خاکستری می باشد که زیبایی خاصی دارد، تشک بادی دو نفره الیاف دار رویه جیر و مخملی داشته و کاملا ضد تعریق بوده و با استفاده از آن برای استراحت حس بسیار خوبی به شما منتقل می شود و رضایت شما را جلب می کند. سطح رویی تشک با طرح موازی خود جریان هوا را برقرار کرده و موجب شباهت بسیار زیاد آن با تشک های سنتی و همراه با آن، راحتی بی حد و مرز آن شده است. این محصول جزو پیشنهاد ویژه ما میباشد که آنرا به شما عزیزان معرفی میکنیم . این محصول تولید شرکت intex میباشد که از سبکی و کم حجمی بسیار بالایی برخوردار است میتوانید آنرا در مکانهای مختلف مثل اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، فضای های بیرون از منزل ، مسافرت ها ، در محل های کار ، و در بیمارستانها به عنوان یک تشک شخصی استفاده کنید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با عرض 152

این تشک بادی دو نفره intex علاوه بر استفاده های دایم در منزل قابل استفاده در سفر نیز می باشد. ویژگی هایی مانند وزن سبک و حجم کوچکی معادل ابعاد بسته بندی محصول ۳۵×۲×۱۰ سانتی متر، این تشک بادی را قادر میسازد تا همواره به سهولت در کیف و ساک همراه خود جای داد و در شب هنگام و زمان نیاز به استراحت به آسانی راه اندازی کرد و خواب ایمنی را دست یافت. این تشک بادی از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.

 

ابعاد تشک اینتکس

 

برای آنکه دو فرد بالغ به راحتی بتوانند از این تشک استفاده نمایند و خواب راحتی برای انان فراهم گردد. این تولید کننده طول تشک را معادل ۲۰۳ سانتی متر و عرض ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع ۲۵ سانتی متر قرارداده است.

 

قابلیت های این تشک

 

یکی از معیارهای مهمی که تولید کننده این محصول در ساخت این تشک داشته همواره وزن سبک و قابل حمل ان بوده و به ان دست یافته است . همچنان که در ویژگی های این محصول میبینید وزن این تشک معادل ۳.۶ کیلوگرم است که در هر لحظه به سهولت قابل حمل خواهد بود. ویژگی مهم دیگری که در تولید و ساخت این تشک همواره مد نظر بوده است، تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرم آن است. بنابراین تحمل وزنی عالی بیش از حد انتظاری را دارد.  

 

راه اندازی تشک بادی

 

راه اندازی تشک بادی بسیار سریع و آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد. و فقط کافی است تا دریچه ی موجود بر روی تشک را باز کنید و دستگاه پمپ را به سر این دریچه متصل نمایید و عملیات پمپاژ را انجام دهید و زمانی که احساس کردی تشک اماده است و باد کافی درون تشک وارد شده است دستگاه پمپ را از تشک جدا نمایید و دریچه را به سرعت ببندید و حالا یک تشک ایمن و راحت برای خواب ارام خود آماده و راه اندازی کرده اید.

 

جمع بندی

 

اینتکس در زمینه ساخت انواع مختلف محصولات بادی سابقه ی بسیار درخشان و طولانی دارد و تا به امروز محصولات گسترده و زیادی مانند تشک و مبل و تخت و استخر و .... را روانه بازار کرده است. این مدل تشک بادی از بهترین تولیدات این برند به شمار می آید. تحمل وزن بالا و زیبایی و سرعت بالای راه اندازی و ضد تعرق و طبی از ویژگی های خاص این محصول است و از گزینه های انتخابی بسیار خوبی برای تمام سنین به شمار می آید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.6 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
ابعاد بسته بندی: 35×28×10 سانتی متر
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...