تشک بادی دو نفره عرض 137 2018 با پمپ 110 ولت

bestway 67463

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره عرض 137 2018 با پمپ 110 ولت

تشک بادی دو نفره عرض 137 مدل 2018 همراه با پمپ باد 110 ولتی یکی از جدید ترین تشک های بادی بالش دار شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسب با قیمتی مقرون به صرفه می باشد. این محصول دارای وزنی سبک و حجم کم بوده که برای استفاده در محل کار و حتی مسافرت ها کمپینگ می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. بدنه اصلی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر و طرح چرم بوده تا ساختاری دو لایه را ایجاد کرده باشد. از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف به کار برده شده است. طراحی سطح رویه به صورت مواج بوده تا در زمان خواب موجب پوشش اعضای بدن شود. این نوع طراحی باعث می شود تا به راحتی هوا از درون لایه ها عبور کرده و در کاهش تعریق مصرف کنندگان تاثیر گذار باشد. البته استفاده از روکش جیر در این قسمت از تشک نیز بی تاثیر نخواهد بود. این تشک بادی مانند مدل های مشابه خود از یک بالش بادی سرخود و پمپ باد تعبیه شده روی بدنه برخوردار می باشد. پمپ بادی 110 ولتی که قابلیت مکش باد را در کمترین زمان ممکن خواهد داشت. با وجود حجم کم این تشک در حالت جمع شده یک ساک حمل نیز برای آن در نظر گرفته شده تا حمل و جا به جایی آن بیش از پیش آسوده تر باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره عرض 137 2018 با پمپ 110 ولت

تشک بادی به عنوان یکی از بهترین و ارزشمند ترین محصولات در میان تمامی محصولات بادی اهمیت زیادی برای سازنده آن یعنی اینتکس دارد. تمامی مدل های تشک بادی دارای ویژگی های فوق العاده و منحصر به فردی هستند که می توانند نظر مشتریان خاصی را به سوی خود جلب کنند. برای مثال برخی پرتابل هستند و حجم بسته بندی آنها به حدی کوچک است که می توان آن را در جیب پالتو نیز قرار داد و یا درون بسته بندی چادر مسافرتی قرار داد. برخی دیگر راحتی فوق العاده ای دارند. برخی دارای بالشت سرخود هستند. برخی از تشک های بادی نیز پمپ باد برقی دارند. البته تمامی این ویژگی ها جداگانه نبوده و در مجموعه های متفاوت و مشترک بسیاری در قالب مدل های مختلف توسط شرکت های سازنده تولید شده اند. اما کنار هم قرار گرفتن برخی به سادگی امکان پذیر نیست. برای مثال نمی توان تشک بادی با پمپ برقی را در کنار حجم بسیار کم در یک محصول انتظار داشت چرا که پمپ باد خود حجم بزرگ و وزن به نسبت سنگینی دارد که از پرتابل بودن محصول می کاهد. تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ برقی یکی از تشک هایی است که دارای راحتی فوق العاده ای داشته که دارای بالشت سرخود نیز می باشد. در ادامه قصد داریم با توضیحات کاملی به بررسی این محصول بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

ساختار کیفی و ظاهر این محصول کاملا استاندارد و خوب است که این دو ویژگی در کنار هم می تواند یکی از دلایل مهم برای خرید تشک بادی باشد. این تشک بادی دارای بدنه ای ساخته شده از پی وی سی ضخیم می باشد. قسمت رویه علاوه بر لایه های پلی وینیل دارای یک رویه مخملی نیز بوده که در کنار نوع ساختار رویه آن که موازی است می تواند باعث ایجاد حس سنتی تشک های بادی در هر زمان و هر مکانی شود که خود یک مزیت بسیار بزرگ برای آن به حساب می آید.به علاوه تشک کاملا ضد تعریق می شود و باعث می شود که استفاده طولانی مدت از تشک هیچ صدمه ای به بدن وارد نکرده و کاملا راحت باشد. یکی از مهم ترین مسائل در ساختار تشک بادی اتصالات قسمت های مختلف آن است. این تشک بادی نیز با دارا بودن اتصالاتی از چسب و حرارت ساختار بسیار خوبی دارد و در استفاده های معمول روز مره هیچ صدمه ای نخواهد دید. بخش های کناری این تشک بادی کاملا ساده بوده و در تمامی قسمت ها فاقد رویه مخملی است که خود این باعث ساده تر شدن از تمیز کردن تشک شود که در صورت برخورد با زمین امکان کثیف شدن آن وجود دارد. در کنار این موارد و لوگو بست وی قسمت بالایی تشک میزبان یک پمپ باد برقی سرخود بوده که تشک را در زمان سه دقیقه باد می کند. قسمت زیرین تشک بادی نیز دارای پی وی سی دو لایه می باشد. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول یکی از استاندارد های میان تشک های یک و دو نفره است. در صورتی که یک شخص با جثه بزرگ از این تشک استفاده کند این تشک می تواند نقش یک تشک بادی یک نفره را داشته باشد اما در صورتی که شخص لاغر اندامی بخواهد از این تشک بادی استفاده کند می تواند به صورت دو نفره نیز از آن بهره برد. از این رو یک یا دو نفره بودن این تشک بادی به شخص استفاده کننده از آن بستگی دارد. طول تشک ۱۹۱ سانتی متر و عرض آن حدود ۱۳۷ سانتی متر می باشد که برای محصولی با توضیحات بالا کاملا استاندارد است. همچنین با توجه به وجود پمپ باد برقی و این ابعاد، وزن تشک در حدود ۵ کیلوگرم بوده که کاملا استاندارد و خوب بوده و حمل آن را بسیار آسان می کند. با همین وزن این تشک بادی می تواند بیش از ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل کرده و برای استفاده در شرایط مختلف کاملا مناسب است. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی دو نفره در ابتدا می بایست محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید. پس از انجام این کار لازم است تا تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی این محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن تشک می رسد. در صورت امکان تشک را در نزدیکی پریز برق پهن کنید تا بتوانید با استفاده از برق و پمپ برقی تشک را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی و استفاده کنید. پس از اتصال پمپ باد به پریز برق و زدن کلید صفر و یک تشک به صورت خودکار شروع به راه اندازی می کند و آماده استفاده شما خواهد شد. با انجام این مراحل تشک آماده استفاده شده و با جمع کردن سیم ان در محفظه کناری پمپ باد، تشک آماده استفاده است. در صورتی که به پمپ برقی نیز دسترسی نداشته باشید می توانید تشک را با پمپ باد باد کنید. 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 230 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 110 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین مختلف
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...