تشک بادی دو نفره تاشو

intex 66625

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره تاشو

تشک بادی دو نفره تاشو ، محصول تشک بادی تا شو دو تکه ، شامل دو تشک يکنفره و دو عدد بالش بزرگ ،تشک بادی با ساختار Comfort قابل استفاده به شکل های تاشو متفاوت ( دو تشک يکنفره جداگانه ، يک تشک دو نفره ) دارای بسته تعميرات ( چسب مايع و وصله ) دارای کيف حمل و نگهداری از آنجا که اين محصول پمپ به همراه ندارد، پيشنهاد می شود صفحه پمپ ها را مشاهده بفرماييد.

تشک بادی دو نفره تاشو اینتکس از جدید ترین محصولاتی است که اکنون در بازار موجود می باشد. به همین دلیل آخرین استاندارد ها را در خود رعایت کرده تا محصولی بسیار راحت و مناسب تمامی سنین باشد.

تشک بادی دو نفره تاشو ، محصول تشک بادی تا شو دو تکه ، شامل دو تشک يکنفره و دو عدد بالش بزرگ ،تشک بادی با ساختار Comfort قابل استفاده به شکل های تاشو متفاوت ( دو تشک يکنفره جداگانه ، يک تشک دو نفره ) دارای بسته تعميرات ( چسب مايع و وصله ) دارای کيف حمل و نگهداری از آنجا که اين محصول پمپ به همراه ندارد، پيشنهاد می شود صفحه پمپ ها را مشاهده بفرماييد.

تشک بادی دو نفره تاشو اینتکس از جدید ترین محصولاتی است که اکنون در بازار موجود می باشد. به همین دلیل آخرین استاندارد ها را در خود رعایت کرده تا محصولی بسیار راحت و مناسب تمامی سنین باشد

این تشک بادی را بعد از استفاده تا کنید و در ساک خود قرار دهید منظور از تشک تاشو این است که میتوانید در هنگام استفاده انرا به حالت های مختلفی تا کنید و استفاده نمایید این محصول تبدیل به دو عدد تشک خواب بادی و یک عدد تخت خواب خواهد شد

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره تاشو

تشک بادی دو نفره تاشو اینتکس محصولی بسیار شیک و پر کاربرد برای تمام افراد که در میان خاص ترین تشک های بادی قرار می گیرد. محصولی که به صورت دوقلو ساخته شده و به یکدیگر متصل هستند. این تشک بادی در واقع علاوه بر این قابلیتی که بر روی خود داشته از کیفیت بالایی نیز در بدنه و حتی در ارگونومی ساخت خود بهره می برد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در این تشک به دلیل دو قلو و تاشو بودن خود بیشتر از سایر تشک های بادی مورد توجه قرار می گیرد. در واقع اگر بخواهیم از لحاظ کلی، ارگونومی و طراحی این تشک را در نظر بگیریم، این محصول شبیه تمام تشک های بادی خواهد بود اما از لحاظ راه اندازی و کاربرد های استفاده از این تشک کمی متفاوت خواهد بود. تشکی که به صورت جفت طراحی شده که هر دوی آنها به هم متصل اند. هر دو تشک همانند هم به صورت مستطیلی طراحی شده اند. اما قسمت نشیمنگاه آن به صورت مواج تولید شده تا علاوه بر زیبایی خاصی که به تشک می دهد در برابر تعرق بالا نیز جلوگیری بالا به عمل بیاورد. البته مواج بودن سطح رویه خود می تواند باعث تبادل هوا در هنگام استفاده از آن در نشیمنگاه شود. همچنین ارگونومی سطح داخلی و دیواره های آن که دلیل اصلی برای تحمل وزن اصلی آن بوده به صورت موازی طراحی و ساخته شده است، به گونه ای که تمام قسمت های داخلی را در بر می گیرد. قسمت بعدی این تشک بر می گردد به بالش های بادی همراه این تشک که به اندازه ای طراحی شده اند تا عرض تمام تشک را بگیرد. بزرگ بودن این بالش سبب می شود تا مصرف کننده خواب راحتی را در محیط بیشتر داشته باشد. گفتنی است که این بالش های بادی از جنس خود بدنه تشک بوده و قابلیت متصل شدن به بدنه توسط دکمه های مخصوص را دارد و در صورت دلخواه می توان آن را از بدنه جدا نمود. اما ویژگی بسیار خوبی که ذکر کردن آن را فراموش کردیم قابلیت استفاده از آن به صورت تخت بادی و تشک بادی پشتی دار می باشد. اگر این دو تشک متصل به یکدیگر باشد، یک تخت بادی با ارتفاع بالا به ارمغان می آرود. همچنین در صورت قرار دادن یکی از آنها به صورت ایستاده و دیگری خوابیده بر روی سطح زمین می تواند تشک پشتی دار را برای استفاده به همراه داشته باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک بادی مانند تمام تشک های بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC دو لایه بوده که از کیفیت و مقاوت بالایی بهره می برد. روکش آن در قسمت نشیمنگاه از نوع مخمل و در قسمت های کناره و زیرین به صورت طرح چرم می باشد. مخمل بودن قسمت رویه به همراه مواج بودن آن سبب شده تا در برابر تعرق بالا مقاومت بالایی را داشته باشد و همچنین باعث لذت بردن بیشتر در زمان استفاده از تشک می شود. علاوه بر این قسمت های کناره و زیرین نیز به دلیل استفاده کردن از روکش طرح چرم در برابر آب مقاوم خواهد بود. قسمت بعدی این تشک دیواره های داخلی آن بوده که از نوع PVC چند لایه می باشد که این خود می تواند مقاومت بالایی در تحمل وزن این کالا به وجود آورد. همانطور که در قسمت طراحی و ارگونومی اشاره کردیم، بالش های مجزای این تشک نیز از نوع PVC با روکش مخمل می باشد که قادر است همانند رویه تشک از تعرق بالا جلوگیری کند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی (به صورت تکی) معادل (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که به راحتی در هر کدام یک نفر را جای می دهد. تشکی که ابعاد کلی آن در زمان باز بودن به (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 155 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) رسیده و در صورت تبدیل به تخت بادی، یعنی قرار دادن آن بر روی هم به ابعاد (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 45 سانتی متر) خواهد رسید. اما طبق ابعاد اصلی، هر تشک تا مقدار 130 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. همچنین اگر دو تشک را برای ایجاد تخت بر روی هم قرار دهیم تحمل وزن آن به 250 کیلوگرم خواهد رسید. البته این تحمل وزن هایی که برای حالت های مختلف این محصول ذکر شد، تحمل وزن هایی استاندارد بوده و طبق معمول با کمی کاستن باد تشک می توان تا 20 کیلوگرم نیز به افزایش تحمل وزن اضافه نمود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به ضد تعریق و تا حدودی طبی بودن آن اشاره کرد. نشیمنگاهی که هنگام استفاده از این تشک راحتی و لذت بسیار فراوانی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. اما وزن این تشک به همراه پمپ باد و بالش های آن آن به 5.5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل آن به هر مکانی به نظر می رسد. علاوه بر این هر تشک دارای دریچه مخصوص باد نمودن داشته و بالش ها نیز از این ویژگی برخوردارند که توسط پمپ باد دستی همراه تشک راه اندازی می شوند. پمپ بادی که وزن بسیار سبکی داشته و با داشتن نازل سه سر خود می تواند برای باد نمودن تمام محصولات بادی مناسب باشد. داشتن بالش های بادی مجزا در این کالا نیز از دیگر ویژگی های این محصول محسوب شده که در قسمت های بالا نیز به آن اشاره کردیم. همچنین قابلیت تبدیل آن به تشک پشتی دار و تخت بادی نیز از بهترین قابلیت های این کالا به شمار می رود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک نیز تنها کافیست که پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه مخصوص متصل کرده و اقدام به باد زدن نمایید تا به اندازه ای که تشک به خوبی شکل بگیرد. البته توجه داشته باشید که برای استاندارد باد کردن تشک باید با دست های خود مقدار باد شدن بدنه را چک کنید. برای جمع نمودن آن نیز کافیست این مراحل را دوباره تکرار کنید. اما مسئله ای که باید توجه زیادی به آن شود، نحوه مراقبت از تشک است. سه آیتم از مواردی که باید برای آسیب نرسیدن به تشک در نظر داشت عبارتند از: دور نگه داشتن اشیای تیز از تشک، پرش و جامپینگ نکردن در آن و همچنین استفاده از روکش های پارچه ای و کاور برای آن. در صورت انجام این موارد تشک شما در برابر خطرات احتمالی در امان خواهد بود و سبب افزایش عمر آن خواهد شد.

جمع بندی

تشک بادی تاشو اینتکس یکی از کاربردی تری و با کیفیت ترین تشک های بادی این شرکت بوده که از قابلیت هایی همچون تبدیل به تخت بادی و تشک های پشتی دار بهره مند است. تشکی که با داشتن وزن مناسب خود می تواند گزینه بسیار خوبی برای مسافرت های مختلف در شرایط جوی متفاوت باشد. اگر به دنبال تشکی مناسب با کاربرد های بالا، کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید ما این تشک را به شما پیشنهاد می دهیم. 

نوعخانگی
تحمل وزن130 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
عرض 75سانتی متر (برای هر تشک)
 ارتفاع 22 سانتی متر (برای هر تشک)
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریمخمل
 جنس کفPVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی هاقابلیت دوقلو بودن
دارای سطح موج دار
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...