تشک بادی جامپینگ حفاظ دار کودک

bestway 64209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ حفاظ دار کودک یکی از مجموعه های بادی زیبا برای تفریحات مهیج کودکانه بوده که به تازگی برای بازی کودکان بالاتر از 3 سال توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از وزن بدنه ای معقول برخوردار بوده که قادر است وزن بسیار بالایی را تحمل کند. به همین دلیل برای بازی گروهی کودکان توصیه می شود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول از 3 بخش مجزا تشکیل شده که از رنگبندی شاد و طراحی زیبا و فانتزی بر اساس علایق کودکان برخوردار است. بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود بوده که برای رفت و امد اسان کودکان طراحی می شود. بخش دوم ان یک تشک بادی جامپینگ بوده که با توجه به حفاظ توری ان ایمنی کودکان را در زمان استفاده مهیا می سازد. بخش انتهایی این محصول در واقع یک استخر بادی سرخود بوده که می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز از ان استفاده نمایید. این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده که ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد. به همین دلیل می توانید در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده از ان استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را به سادگی خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 طول 670 سانتی متر
 عرض 710 سانتی متر
 ارتفاع 240 سانتی متر
 تحمل وزن 700 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC چند لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 70 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای بدنه مقاوم
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی جامپینگ حفاظ دار کودک

تشک بادی جامپینگ حفاظ دار کودک یک محصول استثنایی با ساختاری منحصر به فرد بوده که برای استفاده کودکان و نوجوانان در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای شاد و نواورانه بوده و طول عمری بسیار بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساخختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید یک محصول استثنایی و منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای تفریحات کودکانه تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و به دور از کلیشه های موجود در بازار داشته که بر اساس علایق این گروه از مصرف کنندگان باشد. از سوی دیگر این دسته از محصولات نیاز به ساختاری بر اساس استاندارد های جهانی داشته تا بتواند ایمنی کودک را در زمان مصرف تضمین کند. بر اساس این نکات یاد شده به تازگی شرکت بست وی تشک بادی جامپینگ حفاظ دار کودک را به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که در واقع یک مجموعه بادی و تفریحی به شمار می رود. این محصول شامل یک تشک جامپینگ بادی در بخش مرکزی بوده که از ستون های بادی و یک حفاظ توری تشکیل می شود. این حفاظ توری با جلوگیری از پرتاب شدن کودک در زمان بازی به فضای خروجی ایمنی مصرف کنندگان را مهیا می کند. ستون های این محصول دارای طراحی ادمک های فانتزی و رنگی بر اساس روحیات کودکانه هستند. بخش دوم این محصول یک استخر بادی سرخود بوده که می توانید به عنوان استخر توپ مجموعه از ان استفاده کنید. در نهایت یک سرسره بادی زیبا و استاندارد برای تردد کودک به فضای تشک جامپینگ بادی تعبیه شده است. این محصول با رنگ بندی شاد خود و طراحی بدنه منحصر به فرد توانسته رضایتمندی مصرف کنندگان را کسب کند.

جنس بدنه

برای ارائه محصولی با طول عمر بالا و حفظ اعتماد مشتریان عزیز شرکت بست وی بدنه این محصول را از از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم که ساختاری انعطاف پیر و بادوام داشته تولید می کند. بخش کناری این محصول از نوع پی وی سی رنگی تولید شده است. کف محصول در تماس مستقیم با سطح زمین بوده و تمامی وزن وارده به ان را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع جنس بدنه سازگار با محیط زیست بوده و شما می توانید با اسودگی خاطر از ان در فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول دارای وزن بدنه 70 کیلوگرمی بوده که ساختاری پرتابل دارد. البته این وزن قادر است وزنی بالغ بر 700 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. به همین دلیل برای بازی گروهی کودکان توصیه می شود. کالای یاد شده با توجه به ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 710 سانتی متر با عرضی معادل 670 سانتی متر بوده و ارتفاع ان در مقیاس 240 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 700 کیلوگرم به بدنه ان بپرهیزید. همچینن از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی شما می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب این محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک بادی جامپینگ حفاظ دار کودک محصولی منحصر به فرد و استثنایی از شرکت بست وی با ساختاری پرتابل و طول عمری بالا بوده که قابل استفاده در مهدکودک ها و یا شهربازی ها می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...