تشک جامپینگ بادی کودک طرح دار با سرسره

bestway 74609

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی کودک طرح دار با سرسره یکی از زیباترین لوازم تفریحی مناسب کودکان بالاتر از 3 سال بوده که با توجه به استاندارد های روز دنیا توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که در هر ضلع ان یک ستون بادی بنفش رنگ وجود دارد. بر روی این ستون ها تصاویر رنگارنگ و زیبایی از اشکال هندسی به چشم می خورد. در بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود تعبیه شده تا کودکان به راحتی بتوانند در این بخش تردد داشته باشند. به ستون های این محصول یک حفاظ توری استاندارد متصل می شود. این حفاظ با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری کرده و سلامت ان ها را تضمین می کند. سطح رویه تشک جامپینگ از نوع مواج طراحی شده تا از تعریق کودکان در زمان بازی اجتناب شود تحمل وزن بدنه این محصول 90 کیلوگرم بوده به همین دلیل برای بازی های گروهی کودکان توصیه شده است. این محصول با وزن بدنه 23 کیلوگرمی خود ساختاری پرتابل و امکان حمل و نصبی اسان دارد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع چند منظوره
 طول 350 سانتي متر
 عرض 270 سانتي متر
 ارتفاع 167 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC مقاوم
 روکش طرح چرم برزنتی
 پمپ باد 
 نوع پمپ برقی مجزا
 قابلیت جامپینگ 
 وزن 23 کیلوگرم
 ساير ويژگي ها قابلیت جامپینگ
 دارای سرسره بادی سرخود
 دارای محافظ توری
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، بسته تعمیرات

تشک جامپینگ بادی کودک طرح دار با سرسره

تشک جامپینگ بادی کودک طرح دار با سرسره از جمله محصولات تفریحی و استاندارد برای کودکان بوده که شرکت بزرگ بست وی طراحی و با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است. این محصول از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و طراحی بدنه ای شاد دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس براب تجربه یک خرید اسان و مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات ورد مصرف کودکان نیاز به طراحی بدنه ای استاندارد و ایمن بر اساس علایق کودکانه و کاملا شاد دارند. بر همین اساس تشک جامپینگ بادی کودک طرح دار با سرسره  تولید شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل تشکیل شده که دیواره های خارجی سطح جامپینگ ابی رنگ و رویه اصلی ان به رنگ سبز در نظر گرفته شده است. رویه اصلی این محصول دارای ساختاری مواج بوده تا با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصل از تعریق افراد در زمان بازی جلوگیری کند. در هر گوشه از این محصول یک ستون بنفش رنگ بادی تعبیه شده که بر روی ان تصاویر زیبایی از اشکال هندسی با رنگبندی شاد به چشم می خورد. این محصول مجهز به یک حفاظ توری استاندارد بوده که به این ستون های بادی متصل می شود. این ستون ها با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری می کنند. این محصول دارای یک سرسره بادی سرخود بوده که به یک درب نیم دایره بر روی حفاظ توری منتهی می شود. این محصول مجهز به یک ساک حمل بوده تا شما بتوانید به راحتی ان را جا به جا کنید. ساختار این محصول برای استفاده تمامی کودکان در رده سنی 3 الی 5 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل شرکت بست وی بدنه این محصول را از مقاوم ترین نوع پی وی سی که ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته تولید می کند. کف محصول از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. زیرا این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. تمامی این بخش ها مجهز به یک روکش از نوع طرح چرم برزنتی است. این محصول را می توانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده به همراه داشته باشید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر طول عمر ان ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 23 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک ساختار پرتابل داشته که قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته که طول ان برابر 3350 سانتی متر و عرضی برابر 270 سانتی متر دارد. ارتفاع 167 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح ستون های بادی ان در نظر گرفته می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این  محصول نیز مانند تمامی محصولات این گروه در کمترین زمان ممکن برای استفاده اماده خواهد شد. تنها کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 90 کیلوگرم به بدنه بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه این محصول جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی کودک طرح دار با سرسره یک محصول استاندارد برای تفریحات مهیج کودکانه بوده که طول عمری بالا و طراحی بدنه نواورانه دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...