تشک بادی جامپینگ زرد بست وی

bestway 14255

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ زرد بست وی یکی دیگر از محصولات جذاب کودکان در دسته کالاهای جامپینگ بوده که می تواند لحطات شاد و پر نشاطی را برای کودکان خلق کند. از این محصول می توانید برای دختران و پسران سنین 3 تا 6 سال استفاده کنید. دو لایه رنگی زرد و آبی در این محصول استفاده شده است که این طیف رنگی به کار رفته در این محصول می تواند در روحیه فرزند شما اثر مثبت بگذارد. لبه های این کالا به گونه ای بلند طراحی شده است که محافظت و ایمنی کافی را برخوردار می باشد. وزن این محصول نیز 10 کیلوگرم بوده که باعث می شود بتوان به راحتی این تشک را حمل و جا به جا کرد. جنس این محصول نیز PVC بوده که دارای مقاومت استاندارد و قابل قبولی است. هم اکنون می توانید این محصول جذاب را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی جامپینگ زرد بست وی

تشک جامپینگ زرد بست وی از سری از سری تشک های جامپینگ کودک می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و این تشک جاپینگ دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس پی وی سی می باشد که به خوبی در برابر فشار و ضربه مقاومت از خود نشان می دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک جامپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی جامپینگ زرد بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک جامپینگ به صورت قلعه مانند می باشد که از جلوه ویژه ای برخوردار است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . این تشک جامپینگ برای رده سنی 3 الی 6 ال می باشد که می تواند فضایی شاد و مفرح را برای تفریح این کودکان فراهم آورد . همچنین رنگبندی این محصول شامل زمینه زرد همراه با ترکیبات رنگی آبی می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . همچنین کف این محصول به صورت مواج طراحی شده است که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد که به هنگام استرحت کودک بعد بازی کردن ، به شدت می تواند در جهت جلوگیری از تعریق بدن کودک عمل نماید . همچنین در صورت درخواف برایتان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده نمایید و از روز زیبای خود به همراه خانواده لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه تشک بادی جامپینگ زرد بست وی از پی وی سی طرح چرم می باشد که وابسته به موقعیت مکانی استفاده از این نوع جنس به صورت چند لایه تعبیه شده است . به عنوان مثال در بخش کف این تشک جامپینگ از پی وی سی چند لایه استفاده شده است که مقاومت و استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . همچنین پرسینگ میانی لایه های این تشک جامپینگ به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از بروز ترین دستگاه ها انجام شده است که در جهت افزایشطول عمر این محصول بسیار مفید واقع شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید تشک های بادی و جامپینگ باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن محصول می باشد که در جهت برآورده کردن نیاز های شما عزیزان نقش بسزایی خواهد داشت . قابلیت تحمل وزن این محصول 60 کیلو گرم می باشد که در نوبه خود و با توجه به رده سنی که دارد معقول است . همچنین ابعاد تشک بادی جامپینگ زرد بست وی به اندازه های ( طول : 175 سانتی متر ، عرض : 173 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) است . وزن این محصول به همراه بسته بندی قابل حمل و شکیلی که دارد 10 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

تشک بادی جامپینگ زرد بست وی از سری تشک های جامپینگ زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب بست وی تولید شده است . تشک بادی جامپینگ زرد بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...