تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قلعه

bestway 74209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قلعه از جمله متفاوت ترین لوازم تفریحی کودکان بالاتر از 3 سال بوده که با رعایت استاندارد های جهانی در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که از جنس پی وی سی با روکش چرم برزنتی تولید می شود. این ساختار از نرمی و دوام بالایی برخوردار بوده به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از ان در فضاهای باز نیز استفاده نمایید. طراحی بدنه این محصول برگرفته از یک قلعه فانتزی و رنگارنگ بوده که بر اساس روحیات کودکانه طراحی شده است. در بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود برای رفت و امد اسان کودکان تعبیه می شود. بدنه این محصول دارای حفاظ توری بوده که ایمنی کودکان را در زمان بازی مهیا می کند. این محصول از تحمل وزنی بالا برخوردار بوده به همین دلیل کودکان برای بازی های گروهی می توانند از ان استفاده کنند. این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب در نمایندگی مرکزی محصولات بادی موجود بوده که برای خرید می توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید.

 نوع چند منظوره
 طول 350 سانتي متر
 عرض 270 سانتي متر
 ارتفاع 167 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC مقاوم
 روکش طرح چرم برزنتی
 پمپ باد 
 نوع پمپ برقی مجزا
 قابلیت جامپینگ 
 وزن 23 کیلوگرم
 ساير ويژگي ها قابلیت جامپینگ
 دارای سرسره بادی سرخود
 دارای محافظ توری
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، بسته تعمیرات

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قلعه

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قلعه یکی از محصولات اسثنایی شرکت بزرگ بست وی بوده که برای بازی های گروهی کودکان بالاتر از 3 سال به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طول عمری بالا بوده و طراحی بدنه ای شاد و کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته به جایگاه مناسبی در میان علاقمندان به لوازم تفریحی کودک دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ابعاد مختلف این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خریدی متناسب با روحیات فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

هر محصولی که دارای مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای بر اساس روحیات ان ها داشته که ساختاری نواورانه را ارائه کند. از سوی دیگر این گروه بزرگ از محصول با رعایت استاندارد های جهانی تولید خواهند شد تا ایمنی و سلامت کودکان را در زمان بازی مهیا کنند. شرکت بست وی با رعایت این موارد مهم توانسته در سال جدید میلادی تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قلعه را به عموم مردم معرفی کند. این محصول از ساختاری مستطیل شکل برخوردار بوده که رنگبندی شادی بر اساس روحیات کوکان دارد. سطح داخلی تشک جامپینگ بادی محصول در واقع ابی رنگ بوده و تمامی نمای خارجی ترکیبی از نارنجی و زرد انتخاب شده است. در اطراف این محصول تعداد چهار عدد ستون بادی با نمای قاعه به چشم خورده که به یک سقف بادی سرخود سبز رنگ متصل هستند. دیواره های این محصول از نوع حفاظ توری بوده تا ایمنی کودکان را در زمان استفاده مهیا کند. در بخش ابتدایی این محصول بر روی حفاظ توری یک درب استاندارد برای ورود به فضای بازی وجود داشته که به یک سرسره بادی سرخود زیبا منتهی می شود. این محصول با ساختاری استاندارد جهت استفاده در مهدکودک ها مناسب می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل شرکت بست وی بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی که دارای ساختاری نرم و انعطاف پذیر بوده تولید می کند. کف محصول نیز از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. زیرا این بخش در تماس مستمر با سطح زمین بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. لازم به یاد اوری بوده تمامی این بخش ها دارای روکش طح چرم برزنتی بوده که به طول عمر محصول می افزاید. این محصول را می توانید با خیالی اسوده در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 350 سانتی متر با عرضی معادل 270 سانتی متر بوده که از ارتفاعی بالغ بر 167 سانتی متر برخوردار می باشد. وزن بدنه این محصول در حدود 23 کیلوگرم بوده که ساختاری پرتابل دارد. اما این ساختار قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای یک دفترچه راهنما بوده که موارد مورد نیاز برای نصب و راه اندازی و همچنین نگهداری از محصول را به طور کامل شرح می دهد. تنها کافی ست محصول را بعد از خروج از بسته بندی در یک محیط مسطح باز کنید. سپس با استفاده از پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از 90 کیلوگرم به بدنه محصول خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی می توانید در صورت بروز اسیب محصل را برای تعمیرات تخصصی به این دفتر ارسال کنید.

جمع بندی

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قلعه یک محموعه تفریح و بادی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که قابل استفاده در تمام محیط های باز و یا سرپوشیده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...