تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قورباغه

bestway 74205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,160,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قورباغه یکی از نمونه های زیبا و مهیج برای کودکان و نوجوانان بوده که توسط کمپانی بزرگ بست وی در سال جدید میلادی طراحی و به بازار های جهانی معرفی می شود. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده و امکانات تفریحی بالایی دارد. در بخش میانی این محصول یک تشک بادی جامپینگ برای تفریحات مهیج فرزند شما طراحی شده که دارای حفاظ توری بوده و ایمنی ان ها را در زمان استفاده تضمین می کند. در بخش ابتدایی ان یک سرسره بادی سرخود برای تردد اسان کودکان طراحی شده است. در بخش کناری این محصول نیز یک محل استاندارد برای قرار دادن لوازم بازی کودکان بوده که امکان استفاده به عنوان استخر توپ را دارد. طراحی بدنه این محصول برگرفته از یک قورباغه فانتزی بوده که از استقبال خوبی در میان کودکان برخوردار شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که از ساختاری نرم و انعطاف پذیر برخودار می باشد. به همین دلیل می توانید از این محصول در تمامی فضاهای باز یا سرپوشیده استفاده نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

 نوع چند منظوره
 طول 335 سانتي متر
 عرض 304 سانتي متر
 ارتفاع 220 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC مقاوم 
 روکش طرح چرم برزنتی
 پمپ باد 
 نوع پمپ برقی مجزا
 قابلیت جامپینگ 
 وزن 28 کیلوگرم
 ساير ويژگي ها دارای توری محافظ
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای اتاقک و سرسره سرخود
 قابلیت مقاومت در برابر آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعمیرات

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قورباغه

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قورباغه یک مجموعه بادی زیبا برای تفریحات مهیج کودکان و نوجوانان بوده که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای متفاوت و کودکانه برخوردار بوده و طول عمری بسیار بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول منحصر به فرد و خرید تشک بادی جامپینگ بر اساس علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای تفریحات کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای نواروانه و شاد بر اساس علایق این گروه بزرگ از مصرف کنندگان دارد. از سوی دیگر محصولات تولید شده نیاز به ارگونومی ساخت استاندارد داشته تا ایمنی و سلامت مصرف کنندگان محترم را مهیا سازد. شرکت مشهور بست وی با توجه به این موارد مهم توانسته در سال جدید میلادی تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قورباغه را برای استفاده دسته جمعی کودکان و نوجوانان به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که ظاهری برگرفته از یک قورباغه فانتزی و سبز رنگ دارد. به همین دلیل این محصول توانسته در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول از سه بخش مهیج برخوردار بوده که شامل بخش ابتدایی ان یک سرسره بادی استاندارد برای تردد به فضای بازی کودک می باشد. بخش دوم بخش شامل تشک بادی جامپینگ بوده که مجهز به یک حفاظ توری است. این حفاظ توری از پرتاب شدن کودک در زمان بازی به فضای خارجی جلوگیری کرده و ایمنی ان را مهیا خواهد کرد. در نهایت بخش سوم این محصول یک استخر توپ بوده که سرگرمی مناسبی برای فرزند شما به شمار می رود. این محصول با ساختاری استاندارد برای بازی دسته جمعی حداکثر سه کودک توصیه شده است.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت بست وی برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم که ساختاری انعطاف پذیر و بادوام داشته تولید می کند. این محصول دارای روکش از نوع چرم برزنتی بوده که به ماندگاری ان می افزاید. کف این محصول که همواره در تماس با سطح زمین بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد نمود از نوع پی وی سی دولایه است. این ساختار باکیفیت را می توانید در تمامی فضاهای باز نیز به راحتی استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 28 کیلوگرمی خود ساختاری پرتابل داشته و قادر است وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 335 سانتی متر با عرض 304 سانتی متربوده که ارتفاع 220 سانتی متری دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

تمامی محصولات بادی مراحل راه اندازی مشابهی داشته و در کمترین زمان ممکن برای استفاده اماده می شوند. این محصول نیز برای استفاده نیاز بوده از بسته بندی خارج شده و در یک فضای مسطح باز شود. سپس با استفاده از پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن کالا نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 80 کیلوگرم به ساختار بدنه بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی جامپینگ سرسره دار طرح قورباغه یک مجموعه بادی استاندارد و مقاوم برای بازی گروهی کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده قابل استفاده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...