تشک بادی جامپینگ طرح قلعه

bestway 14209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ طرح قلعه یکی از محصولات مهیج برای تفریحات کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که از بدنه ای با ترکیب رنگ های سرمه ای و صورتی تشکیل می شود. ساختار ظاهری این محصول برگرفته از یک قلعه بسیار بزرگ بوده که برای کودکان بسیار جذاب به شمار می رود. در ابتدای این محصول یک سرسره بادی سرخود برای تردد اسان کودکان به فضای بازی تعبیه شده است. دیواره این محصول دارای حفاظ توری بوده تا ایمنی کودکان را در زمان استفاده مهیا سازد. این محصول با توجه به تحمل وزن بسیار بالا قابل استفاده به صورت همزمان نیز می باشد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که ساختاری استاندارد و مقاوم دارد. به همین دلیل می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

 نوع خانگی
 طول 670 سانتی متر
 عرض 710 سانتی متر
 ارتفاع 240 سانتی متر
 تحمل وزن 700 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC چند لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 70 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای بدنه مقاوم
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی جامپینگ طرح قلعه

تشک بادی جامپینگ طرح قلعه یکی از متفاوت ترین نمونه های محصولات تفریحی برای کودکان بوده که به تازگی توسر شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول از طراحی بدنه ای شاد و کودکانه برخوردار بوده و طول عمری بسیار بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول منحصر به فرد و خرید یک کالای استثنایی توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری استاندارد داشته تا ایمنی ان ها را در زمان استفاده مهیا کند. از سوی دیگر این گروه از محصولات در فرایند تولید نیاز به طراحی شاد و نوارانه بر اساس روحیات کودکانه داشته تا به علایق ان ها پرداخته شود. شرکت بزرگ بست وی با توجه به این موارد اساس توانسته در سال جدید میلادی تشک بادی جامپینگ طرح قلعه را به بازار معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بدنه ای با ترکیب رنگ های صورتی و سرمه ای دارد. ساختار ظاهری این محصول برگرفته از یک قلعه فانتزی بوده که سقفی شیروانی و برج های دیده بانی در هر سمت دارد. برای ورود به بخش جامپینگ این محصول یک سرسره بادی زیبا تعبیه شده است. فضای دیواره این قلعه زیبا از یک حفاظ توری تشکیل می شود. این حفاظ از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری کرده و ایمنی ان ها را حفظ می کند. این محصول با ساختاری استاندارد قابل استفاده برای تمامی کودکان بالاتر از 3 سال می باشد. طراحی منحصر به فرد این محصول به گونه ای بوده که برای استفاده گروهی کودکان توصیه شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال تهیه محصولی با دوام بالا بوده که دیگر دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت بست وی برای جلب رضایتمندی مصرف کنندگان محترم بدنه این محصول را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری نرم تولید کرده است. بخش کناری این محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی تولید می شود. برای تولید کف محصول از پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این بخش همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این محصول با ساختاری استاندارد قابل استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی به سهولت می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول منحصر به فرد ساختاری پرتابل داشته و وزن بدنه ای 70 کیلوگرمی دارد. اما این ساختار قادر است وزنی بالغ بر 700 کیلوگرم را به راحتی تحمل کرده به همین دلیل قابل استفاده در مهد کودک ها و یا حتی شهربازی می باشد. این محصول مستطیل شکل با طولی برابر 710 سانتی متر و عرضی معادل 670 سانتی متر بوده که فضای بازی بزرگی را برای تفریحات گروهی کودکان مهیا ساخته است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریجه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. در نهایت حفاظ توری محصول را متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 700 کیلوگرم به بدنه ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی مرکزی محصولات بادی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک بادی جامپینگ طرح قلعه محصولی با طراحی بدنه فانتزی و کودکانه و ساختاری پرتابل و طول عمری بالا می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس  می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...