تشک بادی جدید مسافرتی

CLX 67546

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی جدید مسافرتی

تشک بادی جدید مسافرتی یکی از جدیدترین نمونه های تولید شده با طراحی راحت و مواج بوده که برای استفاده در منزل و یا سفر توصیه می شود. این محصول زیبا دارای رنگ بدنه بنفش بوده که از نظر کیفیت و دوام در بالاترین سطح استاندارد قرار دارد. این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه جیز بوده که از ساختار دولایه برخوردار می باشد. سطح محصول از پی وی سی طرح چرم ساخته شده تا در برابر اب مقاوم باقی بماند. اما استفاده از روکش اصلی جیر در سطح رویه و طراحی بدنه مواج ان موجب شده تا شما یک محصول کاملا طبی دریافت نمایید. زیرا باد به راحتی در بین سطح تشک و بدن مصرف کننده به جریان در امده و محصولی کاملا ضدتعریق خواهید داشت. به علاوه در داخل بسته بندی محصول یک عدد بالش بادی قرار داده شده تا شما را برای یک استراحت باکیفیت همراهی کند. این محصول به دلیل استحکام بدنه و سهولت راه اندازی و وزن کم یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. برای خرید این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی جدید مسافرتی

تشک بادی جدید مسافرتی محصولی کاملا طبی با بدنه مواج و ضد تعریق بوده که از ابتدای سال 2019 به بازار عرضه می شود. این محصول با دوام به دلیل جنس بدنه مقاوم خود از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. این محصول علاوه بر استفاده خانگی قابلتی ان را داشته تا در سفر و کمپینک همراه مطمئن شما باشد. از جمله دلایل این انتخاب می توان به وزن کم محصول و دوام بدنه ان و همچنین سهولت راه اندازی محصول به دلیل پمپ باد برقی موجود در بسته بندی کالا اشاره نمود. در این بخش قصد داریم تا این محصول را در تمام ابعاد لازم مورد بررسی قرار داده تا راهنمای مفیدی برای خرید در اختیار عموم قرار داشته باشد. پس اگر شما نیز در پی خرید یک تشک بادی استاندارد هستید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت و ارائه محصولی جدید و متفاوت به دلیل جلب نظر و رضایتمندی مشتریان و همچنین برای فروشی مناسب از جمله نکات اساسی بوده که در فرایند تولید باید به ان توجه ویژه ای شود. زیرا تمامی افراد در زمان خرید به دنبال محصولی منحصر به فرد بوده و این ظاهر محصول است که در نگاه اول درخور توجه باید باشد. در همین راستا در تولید این تشک بادی سعی شده تا به سراغ رنگ متفاوت و شادابی رفته تا کلیشه های موجود کنار گذاشته شود. این محصول با بدنه ای بنفش رنگ و کناره ها و کفی سرمه ای رنگ تولید شده که ترکیبی چشم نواز را به نمایش می گذارد. این محصول مستطیل شکل دارای رویه ای کاملا مواج بوده وبرای استراحت های طولانی توصیه می شود. به دلیل گردش مناسب هوا بین محصول و شخص می توان گفت این تشک کاملا ضد تعریق نیز می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک عدد بالش بادی مجزا برای یک خواب راحت دریافت خواهید کرد. این محصول دارای ساک بوده که حمل و نقل ان را با سهولت همراه می سازد. از جمله مهمترین ویژگی این محصول می توان به پمپ باد قدرتمند محصول اشاره کرد که علاوه بر قابلیت اتصال به برق شهر به دلیل دارا بودن یک مبدل می توانید ان را به فندکی ماشین نیز متصل نمایید.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان و برای حفظ مرغوبیت کالا لازم بوده به جنس بدنه محصول توجه بسیاری شود. زیرا در صورت کیفیت جنس بدنه بوده که محصول طول عمر بالایی خواهد داشت. این محصول از رویه ای با جنس پی وی سی جیر تولید می شود. این جنس علاوه بر نرمی بالا و توان تحمل وزن زیاد از تعریق بدن نیز جلوگیری می نماید. جنس کناره های محصول از نوع پی وی طرح چرم و جنس کف ان از پی وی سی دولایه می باشد. دلیل این انتخاب این بوده که علاوه بر افزایش دوام محصول بتوانیم شاهد توان تحمل وزن بالایی نیز از این کالا باشیم. البته در صورت الودگی این جنس قابلیت نظافت را نیز دارد.

ابعاد و وزن

این تشک بادی مستطیل شکل یک نفره بوده به همین دلیل دارای عرضی معادل 99 سانتی متر می باشد. البته طول محصول کاملا استاندارد و برابر 188 سانتی متر در نظر گرفته شده است. به دلیل ان که این تشک کاملا طبی بوده و برای رعایت استاندارد های موجب در انتخاب ارتفاع 30 سانتی متری این محصول دقت لازم در نظر گرفته شده تا ارامش و راحتی شما را مهیا سازیم. این محصول به دلیل وزن کم به راه حتی جا به جا می شود. زیرا بدنه محصول فقط دارای 4 کیلوگرم وزن می باشد. البته این وزن کم نتوانسته از کیفیت نهایی کم کند و این محصول توان تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را به راحتی دارد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

شما پس از دریافت محصول ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در فضای کاملا مسطحی پهن نمایید. این محصول دارای یک دریچه باد برای تشک و دریچه باد دیگری برای بالش بادی ان می باشد. با استفاده از پمپ باد برقی محصول و این دریچه می توانید در کمتر از 4 دقیقه از این کالا بهره برداری کنید. برای حفاظت از این محصول اجسام نوک تیز را به بدنه ان ها وارد نسازید. همچنین به توان تحمل محصول توجه ویژه ای داشته و از وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل به بدنه محصول خودداری نمایید. توجه داشته باشید پمپ برقی محصول دارای یک ساعت گارانتی معتبر می باشد. البته اگر هر گونه اسیب به بدنه محصول وارد گردد می توانید محصول را برای تعمیرات به دفتر نمایندگی مرکزی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک بادی جدید مسافرتی محصولی باکیفیت و زیبا بوده که از ساختاری کاملا طبی با تحمل وزن بالا برخوردار است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با شماره های درج شده در داخل سایت تماس گرفته و یا به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...