تشک بادی دو نفره اینتکس

intex 64765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,380,000 تومان
2,900,000
18%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس 2023

تشک بادی دو نفره ساده اینتکس از جمله پر سابقه ترین تشک های بادی این شرکت بوده که از خریداران بسیار زیادی برخوردار است. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل آبی رنگ بوده و از ساختار موازی بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره می برد. این محصول دارای ابعاد (طول: ۲۰۳ سانتی متر، عرض: ۱۵۲ سانتی متر، ارتفاع: ۲۳سانتی متر) بوده و بر اساس این ابعاد قادر است تا وزن ۲۷۳ کیلوگرم را تحمل نماید. تشک بادی دو نفره اینتکس ، تشک بادی دو نفره با روکش لطیف مخملی ضد تعریق سطح موجدار و بسیار راحت وزن سبک و قابلیت حمل آسان دارای ۲۴ ساعت ضمانت تست سلامت کالا. مخصوص استفاده در منزل ، محل کار ، ویلا، شرکت ، و مسافرت.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره اینتکس 2023

تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از پر فروش ترین و ساده ترین نوع تشک های بادی دو نفره شرکت اینتکس بوده که سابقه تولید بالایی را در مقابل سایر تشک های بادی دارد. این تشک بادی همچنین از پر استفاده ترین نوع تشک های بادی نیز شناخته شده که همراه نوع یک نفره خود در هر مکانی از جمله سفرهای مختلف و در درون چادر مسافرتی استفاده می شود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

این تشک بادی همانند بسیاری از تشک های بادی و همچنین تخت های بادی دیگر از طراحی و ارگونومی یکسانی بهره برده است. ارگونومی مستطیلی با ظرفیت دو نفره که با طراحی شیک و ساده خود می تواند به راحتی حتی ۳ نفر را نیز در خود جای دهد. اما ارگونومی سطح نشیمنگاه این تشک به صورت مواج بوده که می تواند خود دلیلی برای جلوگیری از تعرق بالا باشد. قسمت مهم این تشک دیواره های نگهدارنده داخلی این تشک بوده که به صورت موازی و پشت سر هم پیاده سازی شده تا به وظیفه اصلی خود یعنی تحمل وزن به خوبی عمل کند. طراحی قسمت زیرین نیز مانند قسمت رویه بوده و تنها تفاوت آنها در جنس بدنه آنها می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین عوامل خرید و همچنین کیفیت تشک بوده می تواند تاثیر بسیار بالایی را در مدت استفاده از آن داشته باشد. اما جنس بدنه استفاده شده در این کالا از نوع پلاستیک PVC بوده و از روکش مخمل در سطح نشیمنگاه و همچنین روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. روکش مخملی در این تشک در کنار مواج بودن نشیمنگاه به کاهش تعرق مصرف کنندگان کمک بسیار شایانی می کند. علاوه بر این طرح چرم بودن قسمت کناره و زیرین نیز می تواند قابلیت ضد آب بودن را به همراه داشته باشد. اما این جنس بدنه که در تمام تشک های بادی نیز استفاده شده می تواند در شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. اما در صورت برخورد سنگین اشیای تیز به بدنه یقینا صدمه خواهد دید. قسمت بسیار مهمی که باید همانند قسمت طراحی و ارگونومی به آن اشاره کنیم دیواره های داخلی این تشک بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با مقاومت بالا می باشد. دیواره هایی که می توانند با ضخامت و نحوه قرار گیری در داخل تشک کمک شایانی را به افزایش تحمل وزن محصول مورد استفاده کند.

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره اینتکس دارای ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت 2 نفر می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه این کالا شده و به هیچ عنوان قسمت اضافی و جایگیری در خود ندارد. طبق ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک تحمل وزن آن 273 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد محسوب شده و می توان با کمی کم نمودن باد آن 20 کیلوگرم نیز به این قابلیت افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این کالا همانطور که در قسمت های فوق اشاره شد می توان به ضد تعرق بودن و همچنین داشتن وزن 4.5 کیلوگرمی به همراه پمپ باد خود اشاره نمود. وزنی بسیار مناسب که می تواند به راحتی توسط هر وسیله نقلیه و حتی دست حمل شود. از آنجایی که این تشک بادی به صورت ساده طراحی شده، دو بالش بادی مجزا در کنار تشک قرار داده شده است که جنس آن نیز از نوع خود بدنه تشک می باشد. همچنین پمپ باد قرار داده شده در بسته بندی این کالا از نوع دستی کوچک بوده که از یک نازل سه سر برای باد نمودن راحت تر تشک به کار رفته است. البته از این پمپ باد می توان برای تمام لوازم بادی نیز استفاده نمود. ویژگی بسیار جالب دیگری نیز در این تشک نهفته و آن نیز قابلیت شناور ماندن بر روی آب های مختلف می باشد، اما اگر بخواهید از این تشک بر روی آب استفاده کنید بهتر است بر روی آب های بسیار آرام و کم عمق باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست پس از خارج کردن از بسته بندی و پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف اقدام به متصل نمودن پمپ باد به آن کرده و آن را باد نمایید تا زمانی که باد تشک به اندازه مناسب خود برسد. البته می توانید با فشار دست خود مقدار دلخواه باد شدن تشک را انتخاب نمایید. برای مراقبت و نگهداری بهتر این کالا می توان آن را از اشیای تیز دور کرده و در زمان استفاده نکردن از آن از روکش یا کاور های پارچه ای برای آن استفاده نمایید. نکته بسیار مهم این است که به هیچ عنوان در این نوع تشک پرش و یا جامپینگ نکنید، زیرا که با انجام این کار دیواره های داخلی آن آسیب خواهند دید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی مخصوص استفاده در منزل، محل کار و سفر های مختلف بوده که با توجه به داشتن کیفیت مناسب در میان پر فروش ترین نوع تشک های بادی قرار گرفته است. پیشنهاد تهران اینتکس نیز برای خرید یک تشک ارزان و با کیفیت می تواند این محصول باشد.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه الیاف
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...