تشک بادی دو نفره اینتکس با عرض 183

intex 68755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس با عرض 183

تشک بادی دو نفره اینتکس با عرض 183 سانتی متر بزرگترین نوع تشک های بادی از لحاظ عرض در بدنه بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. محصولی که می تواند با توجه به ابعاد خود تا دو نفر را به راحتی در خود جای دهد. این تشک بادی دارای وزنی مناسب بوده که حتی می توان در مسافرت ها نیز استفاده نمود. این تشک را می توان توسط پمپ باد دستی بوسیله دریچه باد بزرگی که در خود تعبیه شده این محصول را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره اینتکس با عرض 183

شرکت های مختلفی اقدام به تولید محصولات بادی نموده اند که شرکت اینتکس نیز یکی از این شرکت ها می باشد که محصولات با کیفیت و با مقاومت بالایی تولید می کند . تشک بادی دو نفره اینتکس نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که دارای کیفیت مناسبی بوده و می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید . در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این تشک دو نفره به گونه ای می باشد که در نگاهاول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . رویه ی این محصول به رنگ آبی بوده و بخش کناری آن نیز کمی روشن تر از رویه ی آن می باشد و جلوه ی زیبایی به تشک بخشیده است . از تمامی فضای این تشک به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این تشک مشاهده نخواهید کرد . با توجه به نوع رویه ی این محصول ، در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و هوا به طور کامل ردو بدل خواهد شد . 

جنس بدنه

شرکت ها اغلب برای تولید محصولات خود از پی وی سی استفاده می کنند زیرا پی وی سی دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . بدنه ی این تشک دو نفره اینتکس نیز از پی وی سی مستحکم می باشد . رویه ی این تشک از پی وی سی مخملی بوده و بدن شما در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی بوده و کف آن نیز از پی وی سی دولایه می باشد تا مقاومت تشک بالاتر برود . رویه ی این محصول به صورت کامفورت بوده و به همین دلیل ضدحساسیت می باشد و میتوان به راحتی و با آرامش خاطر از آن استفاده نمود .

ابعاد و تحمل وزن 

طول این تشک دو نفره 203 سانتی متر و دارای 183 سانتی متر عرض می باشد . ارتفاع 22 سانتی متری آن نیز یکی از ویژگی های این محصول محسبوب می شود . از ویژگی های دیگر این تشک می توان به ارگونومی ساخت آن اشاره کرد زیرا از تمامی فضای تشک به خوبی استفاده شده است و فضای اضافی بر روی تشک مشاهده نخواهید کرد و به همین دلیل می توان از آن در هر فضایی ، حتی اتاق های کوچک استفاده نمود . تحمل وزن این تشک دو نفره نیز وزنی معادل 273 کیلوگرم می باشد که برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد . البته با رعایت کردن مسائل ایمنی حتی می توان تا سه نفر نیز ظرفیت را بالا برد و بدون نگرانی از آن استفاده نمود . برای استفاده کردن برای بیشتر از 2 نفر می بایست کمی از باد آن را کاهش داد تا تحمل وزن آن افزایش یابد تا مشکلی برای محصول ایجاد نشود . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست آن را بر روی سطحی مسطح قرار داد و از وجود نداشتن اشیاء تیز و اضافی زیر تشک اطمینان حاصل کرد . پس از قرار دادن محصول بر روی سطحی صاف می توانید اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و آن را به میزان دلخواه باد کنید . البته در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و به اندازه ی دلخواه آن را باد کنید . برای مراقبت نیز باید تشک بادی را از اشیاء تیز دور نگه داشت و مانع برخورد با آنها شد . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن محصول نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که در داخل جعبه وجود دارد اقدام به تعمیر آن نموده و سپس از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی دو نفره اینتکس محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر و یا حتی افراد بیشتر می باشد . بدنه ای مستحکم و تحمل ورن بالا از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران ایتنکس تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 به همراه دو عدد بالش
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...