تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی

intex 64762E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی یکی دیگر از محبوبیت محصولات این کمپانی مشهور بوده که در ابتدای سال 2020 روانه بازار های جهانی شده است. این محصول زیبا برای استفاده در سفر و کمپینگ طراحی شده و از یک پدال داخلی سرخود برخوردار می باشد. این محصول شیک از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که رویه اصلی آن ساختاری مواج و خطوط موازی دارد. این ساختار مواج موجب ضدتعریق بودن بدنه محصول می شود. زیرا موجب گردش ازادانه هوا بین بدن شما و رویه محصول در زمان استفاده خواهد شد. در بخش پایین محصول یک پدال داخلی باد تعبیه شده که بر روی رویه محصول مانند یک دایره مشخص شده است. برای استفاده از محصول این پدال را چند دقیقه فشار داده تا ملاحظه کنید این محصول برای راه اندازی به برق و یا هیچ تجهیزات دیگری نیاز ندارد. بخش داخلی محصول از ساختاری با بهترین نوع فیبر پلی استر تشکیل شده که از طول عمر بالا و ساختاری طبی و راحت برخوردار می باشد. جنس بدنه محصول را از نوع پی وی سی با رویه مخمل تولید کرده اند. این بدنه قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی بوده و دوام بسیار زیادی دارد. محصول می تواند تا 272 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده پس برای استفاده دو نفره می توانید این تشک بادی را انتخاب کنید. برای خرید تشک بادی دونفره می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی یک تشک کامل و زیباست که به صورت طبی طراحی و تولید شده و با ساختاری که دارد باعث شده تا یک محصول کامل برای استفاده دو نفر به شمار رود. این تشک بادی از نظر کیفیت یک محصول کاملا با دوام به شمار می رود که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین رنگ بندی جذاب این کالا هم یکی دیگر از مواردی است که باعث شده تا هر فرد با هر سلیقه ای بتواند با خیال راحت اقدام به انتخاب این محصول کند. در این مطلب ما قصد داریم تا به بررسی کامل و جامع این تشک بپردازیم....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی این محصول اولین نکته ای است که قصد داریم تا در این مقاله به ان اشاره کنیم. در همین راستا باید عنوان کرد که از نظر ساختار این تشک دارای طرحی مستطیلی شکل است که با استفاده از ان شما می توانید در منزل و یا هر فضای دیگری از ان بهره مند شوید. این محصول از نظر رنگ بندی از دو رنگ سبز و خاکستری تشکیل شده است که بخش رویه اصلی این محصول کاملا سبز رنگ بوده و دور تا دور این تشک نیز از رنگ خاکستری طراحی گردیده است. هم چنین شما می توانید رویه این محصول را مشاهده نمایید که به صورت شیار دار شکل گرفته است که باعث شده تا یک محصول استاندارد و طبی را شاهد باشیم که قطعا نرمی و راحتی را هم با خود به همراه خواهد داشت. مسئله بعدی در خصوص این محصول بهره مندی از یک دریچه باد در مرکز بخش انتهایی این تشک است که از طریق ان و با استفاده از یک عدد پمپ باد می توانید اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کنید. تمامی این موارد در کنار دارا بودن انعطاف پذیری بالا و هم چنین ساختار راحت این محصول باعث شده تا یک تشک جذاب را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

دیگر بحث در خصوص این تشک به ابعاد و وزن این محصول تعلق می گیرد که نکته ای بسیار مهم به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این تشک دارای طول 203 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و همین طور ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. این ابعاد قطعا برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان کاملا ایده ال می باشد. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این تشک دارای تحمل وزن 272 کیلوگرم است که یک مقدار بالا و مناسب خواهد بود که قطعا استفاده از این محصول را برای هر فردی راحت کرده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که وزن کلی بسته بندی این محصول 4.5 کیلوگرم خواهد بود که به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید این محصول را حمل نمایید و نیاز به هیچ وسیله خاصی نخواهید داشت. البته مکمل این بخش دارا بودن بسته بندی کوچک این تشک هم می باشد که باعث شده تا در هنگام جمع کردن این محصول یک بسته بندی کوچک را در اختیار داشته و بتوانید به صورت راحت این محصول را جا به جا کنید.

امکانات تشک

این محصول برای استفاده هر فرد با هر سن و سالی مناسب می باشد که این عامل باعث شده تا حتی افرادی که مشکلات عضلانی دارند و نمی توانند بر روی تشک های معمولی به استراحت بپردازند ، با استفاده از این تشک خوابی راحت و ارام را سپری کنند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول در کنار خود دارای یک عدد برچسب تعمیرات هم می باشد که با استفاده از ان در زمان هایی که این محصول دچار اسیب های جزئی می شود و یا بخش هایی از ان سوراخ خواهد شد ، بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و به سادگی ان را ترمیم نمایید. بهره مندی از یک عدد دفترچه راهنما در کنار این محصول هم باعث شده تا بتوانید هر گونه سوال یا ایرادی در راه اندازیو یا در خصوص تمامی موارد این تشک دارید ، بتوانید به سادگی با استفاده از ان و مطالعه این دفترچه اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی یک محصول ایده ال است که برای راه اندازی ان نیز با استفاده از پمپ پدالی این محصول می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را باد کنید. این کالا با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده هم اکنون از طریق سایت نمایندگی محصولات بادی در دسترس می باشد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...