تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137

bestway 67002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 سانتی متر از دیگر تشک های بادی دو نفره بزرگسال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی که از نشیمنگاهی مواج با قابلیت طبی و ضد تعریق بودن برخوردار بوده که می تواند استفاده از آن علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید باشد. این تشک در واقع بدنه ای مقاوم در برابر آب و شرایط جوی مختلف داشته که می توان علاوه بر استفاده در منزل به عنوان یک تشک مسافرتی نیز در سفر های مختلف بخصوص در چادر های مسافرتی استفاده نمود. یکی از ویژگی های خوب این کالا قابلیت باد شدن ساده و سریع بوده که می تواند توسط پمپ باد دستی همراه آن صورت گیرد. این تشک در میان تشک های خواب کامفورت از شرکت بست وی قرار گرفته که از کیفیت بالایی برخردار می باشند.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137

تشک های بادی بست وی با حفظ کیفیت محصولات اینتکس طراحی زیبایی دارند و از قیمت مقرون به صرفه تری نیز برخوردارند، این دسته از کالا ها برای استفاده در مسافرت و منزل مناسب هستند و می توان از آن ها به عنوان تشک موقت میهمان نیز استفاده کنید. تشک بادی 67002 بست وی نیز یکی از این محصولات است که تمامی این ویزگی ها را در قالب بسیار زیبایی به همراه دارد. این کالا می تواند تمامی نیاز های شما از یک ابزار خواب و استراحت برطرف کند. با توجه به این موارد و قیمت پایین آن خرید این تشک بادی کاملا منطقی به حساب می آید. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل این محصول را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

طراحی و این تشک بادی بسیار ساده و شیک بوده که بسیار موارد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته است و قابلیت استفاده در شرایط متنوعی را خواهد داشت. . البته فرم رویه این تشک از نوع کامفورت بوده و به دلیل داشتن سطحی مواج می تواند قابلیت های مهم طبی و ضد تعریق بودن را به همراه داشته باشد. اما هر تشک بادی بخصوص این تشک یک قسمت بسیار مهمی دارند که آن قسمت بر می گردد به دیواره های نگه دارنده داخلی تشک که نقش اصلی را در تحمل وزن این محصول بر عهده دارند. دیواره هایی که به صورتی مقاوم ساخته شده و به شکل موازی در داخل تشک به کار رفته است تا به خوبی بدنه اصلی را نگه دارد. نمایندگی محصولات بادی در ایران

ابعاد و وزن

ابعاد این تشک بادی کمی کوچکتر از اکثر تشک های بادی 2 نفره استاندارد بازار می باشد و طول: 191 سانتی متری ، عرض: 137 سانتی متری و ارتفاع: 22 سانتی متر دارد که برای استفاده دو نفر انسان لاغر کاملا مناسب است و فضای کمتری را نیز اشغال میکند.. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هیچ گونه فضای اضافی را در خود برای جایگیری بیشتر ندارد. این کالا با داشتن چنین ابعادی می تواند تا وزن 280 کیلوگرم را تحمل کند که بسیار تحمل وزن مناسبی خواهد بود. اما این تحمل وزن ذکر شده به صورت استاندارد برای این تشک بادی بوده و می توان به طور معمول حداکثر تا چند کیلوگرم نیز به این تحمل وزن اضافه کرد، البته در صورتی که کمی از باد تشک کاسته شود تا به دیواره های داخلی آن هیچ آسیبی را وارد نکند.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه این تشک بادی مرغوب و بسیار با کیفیت بوده و تحمل بالایی را در برابر فشار و همچنین شرایط جوی مختلف دارد. این تشک بادی در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده و از روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. اما روکش مخمل موجود در نشیمنگاه این تشک سبب شده تا در مقابل تعرق بالا جلوگیری به عمل آورد. همچنین دیواره های تعبیه شده در داخل این کالا نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC چند لایه بوده که به خوبی مقاومت لازم را به همراه دارند. نکته دیگری که در رابط بدنه این تشک وجود دارد ضد آب بودن قسمت کناری و زیرین آن به دلیل استفاده از روکش طرح چرم می باشد.

روش نصب

برای راه اندازی این تشک بادی دو نفره ابتدا محل مناسبی را یافته و اطمینان حاصل کنید که این محل عاری از هر گونه شئ تیزی باشد، پس از آن نوبت به خارج کرده تشک از بسته بندی و پهن کرده ان است، پس از انکه تشک را پهن کردید دریچه تخلیه محفظه اصلی بدنه آن را باز کرده و با استفاده از تبدیل متوسط یا بدون تبدیل آن را باد کنید. پس از آنکه تشک به سفتی معقولی رسید می توانید پمپ را خارج کرده و دریچه آن را ببندید تا آماده استفاده شود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 ضد تعریق و طبی
 گزینه ای مناسب برای بیماران و سفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...