تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183

bestway 67004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183 بزرگترین تشک بادی طبی تولید شده از نظر ابعاد و همچنین تحمل وزن در شرکت بست بوده که برای استفاده دو الی سه نفر قابل استفاده خواهد بود. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار خواهد بود. این بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده تا در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این کالا روکش کامفورت داشته و به دلیل مواج بودن سطح رویه قابلیت طبی بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. همچنین در کنار این نوع طراحی بدنه به دلیل استفاده از روکش جیر از تعریق بالای مصرف کنندگان نیز به خوبی جلوگیری خواهد کرد. این تشک بادی می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در چادر های مسافرتی بزرگ نیز باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183 یکی از تشک های بادی مناسب برای استفاده در سفرهای شما عزیزان می باشد . این تشک بادی به دلیل ابعادی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در چادر های مسافرتی می باشد و می تواند شرایطی بسیار ایده آل را برای شما در سفر فراهم آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

تشک های بادی دارای طراحی های استانداردی نیز می باشد که این تشک بادی دو نفره از این قاعده مستثنی نمی باشد . ابعاد این تشک بادی همان طور که از نام آن پیداست دارای اندازه هایی می باشد که مناسب برای استفاده در چادرهای مسافرتی است و به همین خاطر به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . همچنین این تشک بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی سرمه ای را فراهم آورده ایم که یکی از پر فروش ترین رنگ ها می باشد . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و با خیالی راحت از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

رویه این تشک بادی به صورت کامفورت و طبی می باشد که یکی از خصوصیت های آن این می باشد که به بهترین شکل با بدن فرد استفاده کننده تطبیق پیدا کرده و بهترین حالت را برای بدن وی فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن وی دست ندهد . جنس رویه این تشک بادی از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی می باشد . علاوه بر آن برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

این تشک بادی دو نفره دارای ابعاداستانداردی نیز می باشد که بهترین حالت را برای استفاده شما فراهم آورد . طول این محصول 203 سانتی متر، عرض آن 183 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 22 سانتی متر می باشد که این ابعاد ابعادی استاندارد در تشک های بادی محسوب می شود. ابعاد این تشک بادی به گونه ای است که شما بتوانی به راحتی از آن در منزل و یا اتاق خود استفاده کنید و دیگر نگران اشغال فضای خانه خود نباشید.  این تشک بادی 2 نفره قابلیت تحمل وزن تا 295 کیلو گرم را داراست و به هیچ عنوان این وزن هیچ تاثیری بر حالت تشک ندارد و دچار تغییر حالت نمی شود. وزن این محصول نیز 4.9 کیلو گرم است که نسبت به تشک های ثابت سبک تر می باشد تا به راحتی آن را جابجا و حمل کنید .

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183 از سری تشک های بادی محبوب و با کیفیت می باشد که در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به و صورت حضوری تحویل بگیرید و خرید لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...