تشک بادی دو نفره رنگی اینتکس

intex 66569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره رنگی اینتکس

تشک بادی دو نفره طبی اینتکس از بهترین تشک های بادی مخصوص بیماران عضلانی و استخوانی و همچنین افراد عادی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل از نوع کامفورت می باشد. محصولی که از ارگونومی مواج در سطح نشیمنگاه آن استفاده شده و همین قابلیت باعث به ارمغان آوردن مزیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن می شود. این تشک با داشتن ابعاد (طول: 205 سانتی متر، عرض: 155 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) تا وزن 320 کیلوگرم را تحمل کرده و به راحتی قابل حمل خواهد بود.

تشک بادی دو نفره اینتکس ، اصل با کیفیت بی نظیر ، در رنگهای سبز ، قرمز ، و آبی ، محصول شرکت اینتکس سویلور امریکا ، روکش مخملی ضد تعریق ، جنس بدنه از پی وی سی 3 لایه ، بسیار محکم و مقاوم در برابر سرما و گرما ، دارای برچسب تعمیر تشک ، این تشک با رنگ قرمز و زیبای خود باعث شده تا از سایر محصولات شیک تر به نظر برسد. لبه های آن انحنای استانداردی دارد و بر روی قسمت بالایی آن طرح های دایره ای شکلی قرار گرفته که حس استفاده از تشک های پشمی را به شما منتقل می کند. کیفیت آن فوق العاده است و با طول عمر بالای خود یکی از بهترین محصولات در این زمینه است. این تشک به دلیل دو نفره بودن وزن کمی بالاتر از تشک های یک نفره دارد و از دو تشک یک نفره  به مراتب وزن کمتری دارد که از مزیت های تشک های دو نفره به حساب می آید. این محصول دارای 6 ماه گارانی تعمیر می باشد .برای خرید این محصول با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی محصولات بادی اینتکس

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره رنگی اینتکس

تشک بادی دو نفره رنگی اینتکس یکی از بهترین تشک های این شرکت بوده که با کیفیت و طراحی بسیار خوبی تولید شده است. تشکی که می تواند برای هر سنینی بخصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین وجود ویژگی های برتری مانند طبی و ضد تعرق بودن در این کالا سبب شده تا آن را با بسیاری از تشک های بادی متمایز کند. برای بررسی بیشتر و خرید این محصول کافیست تا در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به جزئیات بیشتر این تشک بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته در این تشک بادی در میان بهترین نوع آنها قرار می گیرد. با وجود اینکه معمولا تمام تشک های بادی ارگونومی های یکسان و شبیه به هم را دارند ولی در برخی از اوقات حساسیت هایی در قسمت های مهم این تشک ها در نظر گرفته می شود تا در هنگام استفاده آن تغییر را احساس کنید. این تشک نیز از این قائده مستثنی نبوده و به گونه ای طراحی شده تا هنگام استفاده از آن احساس راحتی زیادی را بکنید. اما قسمت های مهمی که در این تشک همانند بقیه تشک ها وجود دارد نشیمنگاه آن بوده که به صورت مواج طراحی شده است. نشیمنگاهی که می تواند با ارگونومی خاص خود قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن را به همراه داشته باشد. همچنین قسمت دیواره های داخلی تشک که وظیفه اصلی تحمل وزن را بر عهده داشته نیز به صورت موازی طراحی شده تا به خوبی هر فشاری را در تمام قسمت های تشک جذب خود کند. البته لبه های این کالا نیز به گونه ای طراحی شده تا علاوه بر زیبایی طراحی تشک به استاندارد های ساخت تشک نیز تاثیر فراوانی بگذارد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک فشرده PVC بوده که در دو لایه متصل به یکدیگر ساخته شده است. بدنه ای که قسمت رویه آن را روکش مخمل و کناره و همچنین قسمت زیرین آن را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد. اما روکش مخمل در این کالا خود نیز می تواند در جلوگیری از تعرق بالا جلوگیری کرده و احساس راحتی بی وصفی را به کاربر بدهد. علاوه بر این طرح چرم بودن قسمت های کناری و زیرین خود دلیلی برای ضد آب بودن آن ناحیه از تشک می شود که ویژگی بسیار خوبی به نظر می رسد. همانطور که می دانید تنها حساسیتی که بدنه تشک های بادی همانند سایر محصولات بادی خواهند داشت، برخورد اشیای تیز به آنهاست. البته بسته به کیفیت بدنه هر تشکی می تواند حد و اندازه مقاومت خاص خود را در برابر برخورد وسیله های تیز داشته باشد. قسمت مهم دیگری که باید به آن اشاره نمود دیواره های داخلی آن بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه برای مقاومت بیشتر می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره رنگی اینتکس همانند بسیاری از تشک های دو نفره از ابعادی معادل (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 155 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بهره برده که تنها در حد چند سانتی متر از دیگر تشک های دو نفره بزرگ می باشد و آن نیز به دلیل ارگونومی طبی و خاص بودن آن است. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به هیچ عنوان جای اضافی نخواهد داشت. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این تشک معادل 320 کیلوگرم بوده که نشان دهنده مقاومت بالای آن در نوع ساختار می باشد. محصولی که می تواند به راحتی 2 نفر تا 3 نفر را نیز در خود جای دهد. البته این تحمل وزن به صورت استاندارد بوده و در صورتی کمی از باد تشک بکاهید می توانید به این ویژگی 20 کیلوگرم نیز اضافه نمایید.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار مهم این کالا نیز می توان به ضد تعرق و طبی بودن آن اشاره کرد در قسمت فوق نیز در رابط آن توضیح دادیم به همین دلیل این تشک بادی نه تنها برای افراد عادی بلکه برای افراد بیمار بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید و قابل توصیه خواهد بود. وجود یک دریچه بزرگ مخصوص باد کردن این کالا به همراه پمپ باد دستی نیز از سایر ویژگی های این کالا بوده که می تواند باعث راه اندازی آسوده این تشک شود. پمپ بادی که وزن بسیار کمی داشته و به دلیل داشتن نازل سه سر می توان علاوه بر این تشک برای سایر محصولات بادی نیز استفاده کرد. البته برای باد شدن سریع تر و همچنین خالی کردن تشک از باد در مدت زمان بسیار کم می تواند از پمپ باد های برقی مخصوص نیز استفاده نمود. ویژگی بعدی این کالا بر می گردد به وزن آن. تشکی که وزنی معادل 11 کیلوگرم به همراه پمپ باد داشته که می توان توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی توسط وسیله های نقلیه و حتی توسط دست حمل نمود. از کاربرد های بسیار خوب این تشک قابلیت استفاده در سفر های مختلف و همچنین استفاده در داخل چادر های مسافرتی بزرگ می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست پس از پهن نمودن آن در سطحی صاف و بدون اشیای تیز اقدام به متصل کردن پمپ باد به دریچه کرده و سپس به عمل باد زدن می پردازیم. برای جمع نمودن آن نیز کافیست همین مراحل را دوباره انجام دهیم. اما برای مراقبت بیشتر از این کالا کافیست سه عامل مهم از جمله استفاده از روکش پارچه ای یا کاور، دور نگه داشتن از اشیای تیز و همچنین پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن را رعایت کنیم تا این تشک بادی طول عمر استفاده بیشتری را برای ما به ارمغان آورد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره رنگی اینتکس محصولی طبی و ضد تعرق برای انواع افراد عادی و بیماران که ساخته شده از بدنه ای با کیفیت و مقاوم بوده که برای استفاده در هر مکانی تولید و عرضه شده است. محصولی که از ویژگی هایی چون تحمل وزن بالا، ابعادی بسیار مناسب و همچنین ارگونومی ساخت زیبا بهره برده و یکی از گزینه های پیشنهادی تهران اینتکس به مصرف کنندگان و خریدارانی بوده که به دنبال تشک های بادی با کیفیت و بزرگ هستند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 320 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 155 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 مناسب بیماران و افراد عادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...