تشک بادی دو نفره طبی بالش دار

bestway 67374

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی بالش دار

تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی ساخته شده توسط این شرکت چینی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. کالایی که نشیمنگاهی مواج با روکش تمام مخمل داشته که علاوه بر جلوگیری از تعرق بالای افراد می تواند قابلیت مهم طبی بودن را نیز به ارمغان آورد. این تشک ساختاری بسیار با کیفیفت و مقاوم در برابر اوزان بالا و همچنین شرایط جوی مختلف داشته که با این حساب می توان از آن در فضای باز و مسافرت ها نیز استفلاده نمود. البته از وزن و ابعاد مناسب آن نیز نباید گذشت. ابعاد در نظر گرفته شده برای آن به گونه ای بوده که می توان در داخل چادر های مسافرتی 8 نفره به بالا نیز استفاده کرد. علاوه بر این دو عدد بالش بادی مجزا و یک پمپ باد دستی مجزا نیز در کنار این کالا قرار داده شده که می توان توسط آن به راحتی محصول مورد نظر خود را راه اندازی کرد. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی بالش دار

تشک بادی دو نفره بست وی از سری محصولات طبی شرکت بست وی می باشد که تولید شده در سال 2015 می باشد و از محصولات جدید این شرکت محسوب می شود . در ادامه به توضیح و بیان مزایا و معایب این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی تشک بادی دو نفره به صورت کامفورت بوده و همین طراحی زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . همچنین از ویژگی های طراحی این تشک بادی می توان به دارا بودن دو عدد بالش طبی به همراه تشک اشاره کرد که استفاده از آنها بسیار لذت بخش خواهد بود استراحت آرامی را برای شما به ارمغان خواهد آورد . از تمام فضای این محصول استفاده شده است تا تشک در عین کوچکی فضای بسیار زیادی را برای استراحت فراهم سازد . به دلیل استفاده از پی وی سی چندلایه و مخمل ، این تشک مقاوم در برابر فشار و ضربه و همچنین قابل استفاده در شرایط جوی مختلف را داراست . طراحی این تشک به صورت مستطیلی می باشد و می توان از آن در هر مکانی و برای هر سنینی استفاده نمود و محدودیت خاصی ندارد .

جنس بدنه 

رویه ی تشک طبی بست وی از مخمل ضدتعریق می باشد که در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و از استراحت لذت خواهید برد . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد و استحکام تشک را تامین نموده است . استفاده از مخمل و پی وی سی در ساخت این محصول موجب این شده است تا در برابر آب مقاومت بالایی داشته باشد و حتی بتوان از آن بر روی آب استفاده نمود و شناور ماند . بدنه ی این تشک نیز به گونه ای طراحی شده است تا بتوان از آن در هر شرایط جوی استفاده نمود .  

ابعاد و تحمل وزن 

تشک دو نفره طبی بست وی دارای 203 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک تشک دو نفره می باشد و می توان از آن در هر مکانی استفاده نمود . وزن 4.6 کیلوگرمی این محصول نیز یکی از ویژگی های آن محسوب می شود که به کمک این ویژگی می توان تشک را به هر مکانی و به راحتی انتقال داد و از آن استفاده نمود . تحمل وزن تشک دو نفره نیز 250 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر و گاهی اوقات تا 3 نفر نیز می باشد . با کم کردن مقداری از باد تشک نیز می توان کمی به تحمل وزن آن افزود و با خیال راحت از آن استفاده نمود . البته این تحمل وزن برای استراحت کردن می باشد و نمی توان از آن برای پرش استفاده نمود زیرا موجب آسیب رسیدن به دیواره های داخلی تشک می شود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول ابتدا می بایست پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار داد و اقدام به اتصال پمپ باد به آن نمود . در حین باد شدن می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه باد کنید . پس از باد کردن کامل ، می توانید از تشک استفاده کنید و از آن لذت ببرید البته باید توجه داشت که ممکن است با برخورد اشیاء نوک تیز با تشک ، مشکل برای محصول پیش بیاید و یا سوراخ شود پس می بایست محصولات بادی را از اشیاء تیز و داغ دور نگه داشت . البته در صورت بروز مشکل نیز جای نگرانی وجود دارد و می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که در داخل جعبه ی محصول قرار دارد آن را ترمیم نموده و از آن استفاده کنید . نمایندگی محصولات بادی در تهران

جمع بندی 

تشک بادی دو نفره طبی بست وی محصولی با کیفیت و با مقاومت می باشد که به همراه خود دو عدد بالش طبی نیز وجود دارد که از مزایای آن محسوب می شود . همچننین رویه ی مخملی ضد تعریق و بدنه ی پی وی سی مستحکم می تواتد از ویژگی های ان محصول محسوب شود .در صورت داشتن سوال و یا درخواست راهنمایی های بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را در میان بگذارید .  

نوع خانگی
 طول 203 سانتي متر
 عرض 152 سانتي متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساک حمل 
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 4.6 کیلوگرم
 قابلیت طبی و ضد تعرق
 دارای دو بالش بادی مجزا
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...