تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ

jilong 20256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ

تشک بادی دو نفره طبی از دسته تشک های درمانی شرکت جیلونگ بوده که از کیفیتی بسیار خوب در جنس بدنه و ارگونومی ساخت بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و مخمل بوده که قابلیت مقاومت در برابر فشار بالا و شرایط جوی مختلف را دارد. این تشک با توجه به داشتن روکش کامفورت قابلیت مهم طبی و درمانی بودن را برای مصرف کنندگان عادی و بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی به همراه داشته و می تواند در برابر تعرقات بالا نیز جلوگیری بسیاری به عمل آورد. این تشک بادی با توجه به وزن مناسبی که دارد می تواند در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ

شرکت جیلونگ یکی از شرکت های تولید کننده ی محصولات بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا عرضه می کند و محصولات این شرکت قابل رقابت با محصولات سایر شرکت ها می باشد . تشک بادی دو نفزه طبی جیلونگ محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که مناسب برای بیماران می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول در نگاه اول بسیار جذاب می باشد و توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . محصولات طبی برای کسانی که دچار درد کمر و یا گردن و یا مشکلات مفصلی می باشند مناسب می باشند و می توانند در تسکین این امراض نقش بسزایی داشته باشند . رویه و بدنه ی این محصول به صورت یکپارچه می باشد و از تمامی فضای تشک به صورت مناسب استفاده شده است و لبه ی اضافی همراه تشک نخواهید دید . راحتی و طبی بودن این تشک نیز به دلیل طراحی منحصر یه فرد و مهندسی این تشک می باشد و هنگام استفده از آن لذت خواهید برد . 

جنس بدنه

بدنه ی این تشک از جنس پی وی سی مستحکم می باشد که در اکثر محصولات بادی استفاده می شود . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی این می باشد که پی وی سی دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش کف این محصول از پی وی سی طرح دار می باشد می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که در کنار دیواره های داخلی که در داخل تشک تعبیه شده اند مقاومت تشک را دوچندان کرده است . رویه ی این محصول نیز از پی وی سی طرح مخملی می باشد که علاوه بر زیبایی قابلیت ضدتعریق بودن را نیز به تشک بخشیده است و در هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . این تشک به گونه ای طراحی شده است که حتی می توان از آن بر روی آب استفاده نمود و برای تشک مشکلی پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ دارای 203 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که از تمامی اندازه ی تشک استفاده ی بهینه شده است و فضای اضافی به همراه تشک وجود ندارد و می توان از آن حتی در اتاق های کوچک استفاده نمود . وزن 3.5 کیلوگرمی محصول نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود . وزن کم باعث این می شود تا بتوان آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود . تحمل وزن این محصول نیز وزنی معادل 250 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دو نفره به صورت همزمان می باشد و مشکلی برای تشک پیش نخواهد آمد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی محصول نیز ابتدا می بایست آن را بر روی سطحی صاف قرار دهید و سپس اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن تشک ، از میان باد آن مطلع شوید و به اندازه ی دلخواه آن را باد کنید . پس از باد شدن می توانید از آن استفاده کنید البته باید توجه داشت که استفاده از تشک های طبی و راحتی به عنوان تشک پرش باعث آسیب به دیواره های داخلی تشک شده و عمر محصول را کم خواهد کرد و تشک از فرم خود خارج خواهد شد . اشیاء تیز نیز موجب آسیب رسیدن به تشک خواهند شد و محصول را سوراخ خواهند کرد . البته در صورت بروز مشکل برای محصول خود ، می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که در داخل تشک وجود دارد آن را ترمیم کنید و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی 

تشک بادی طبی جیلونگ محصولی با کیفیت و مقاومت بالا مناسب برای کسانی می باشد که دارای مشکل کمر و یا گردن می باشد . این تشک با رویه ای مستحکم و همچنین با کیفیت و زیبا ، محصولی ایده آل برای کسانی می باشد که نیاز به یک تشک با وزن کم ، کیفیت بالا و مقاوم دارند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

نوع خانگی
 طول 203 سانتي متر
 عرض 152 سانتي متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساک حمل 
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت جیلونگ
 وزن: 3.5 کیلوگرم
 قابلیت طبی و ضد تعرق
 ابعاد بسته بندی: 13 * 36 * 38 سانتی متر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...