تشک بادی دو نفره طبی عرض 152 با پمپ

bestway 67555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی عرض 152 با پمپ

تشک بادی دو نفره طبی عرض 152 با پمپ از کاربردی ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای ساختار رویه مواج و کامفورت می باشد. این تشک به دلیل نوع طراحی متفاوت خود باعث شده تا قابلیت های مهمی از جمله طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت دیواره ها و کف استفاده شده است تا در نتیجه در برابر برخورد آب و رطوبت مقاومت کافی را داشته باشد. محصولی که همراه خود یک پمپ باد برقی دو کاره داشته که توسط این پمپ علاوه بر باد کردن تشک می توان عمل مکش باد یا به اصطلاح وکیوم را انجام داد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی عرض 152 با پمپ

تشک بادی دو نفره طبی عرض 152 با پمپ

تشک بادی دو نفره طبی عرض 152 با پمپ یکی از جدید ترین تولیدات شرکت بست وی بوده که بسیار زیبا و جذاب می باشد. این محصول طبی بوده و مناسب برای استفاده تمام افراد می باشد. هم چنین به خاطر داشتن رویه مواج و ضد تعریق این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم نگاه کاملی به این محصول انداخته و ان را نقد و بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با شکل ظاهری این محصول باید گفت که مانند تمامی تشک ها ظاهری مستطیلی شکل دارد. گوشه ها و لبه های این تشک به صورت گرد طراجی شده تا از یکنواختی ان جلوگیری شود. در وسط این محصول شیار ها و فرو رفتگی هایی وجود دارد که در نگاه کلی 48 عدد از این فرو رفتگی ها بر روی تشک موجود است که هشت ردیف در طول و شش ردیف در عرض قرار دارد. البته هر یک از این نواحی با فواصل کوتاه از هم قرار دارند و دور تا دور این محصول به فاصله چند سانتی متر تا لبه های تشک هیچ فرو رفتگی ای دیده نمی شود. لبه های این محصول نیز با جنس رویه ان تفاوت دارد. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که رنگ رویه سبز پر رنگ بوده و ناحیه های کناری ان کمی روشن تر هستند. تمامی این موارد باعث شده تا بتوانید از این محصول در منزل و یا حتی در چادر های مسافرتی و سفر های خود نیز استفاده کنید.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید گفت که رویه این محصول ساخته شده از PVC مخملی می باشد. این جنس یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین تولیدات در حوزه محصولات بادی است. بخش های کناری این محصول نیز همگی ساخته شده از جنس PVC طرح چرم هستند که در عین مقاومت بالا ، زیبایی های این تشک را بیش از پیش بالا برده اند. در رابطه با کف این محصول نیز باید گفت که ساخته شده از جنس PVC دو لایه است که فوق العاده مستحکم بوده و تحمل وزن این تشک را بالا برده است. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت بالا و همین طور مقاوم را در اختیار داشته باشید.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک محصول بادی نیز یکی از سوالات رایج در هنگام خرید می باشد چون بنا به قد و وزن هر فرد این معیار متقاوت خواهد بود. در رابطه با این تخت باید گفت که طول آن 203 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این تشک 152 سانتی متر و ارتفاع ان 22 سانتی متر می باشد. این محصول به دلیل داشتن وزن 4.6 کیلو گرم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است و می توانید به راحتی ان را با خود حمل کنید.یکی از مهم ترین مزایای این محصول تحمل وزن بالای ان است که تا 295 کیلو گرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند که باعث شده تا از این محصول افراد سنگین وزن هم بتوانند به راحتی استفاده کرده و به استراحت بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این تشک بسیار راحت بوده و در مدت زمان حداکثر 5 دقیقه انجام می گیرد. در کنار بسته بندی این محصول یک عدد پمپ برقی مجزا قرار دارد که دیگر نیازی به خرید پمپ باد ندارید.برای نصب و راه اندازی این محصول در ابتدا کافی است شما این کالا را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح هموار قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد این محصول و از طریق محفظه های باد موجود بر روی این تشک اقدام به باد کردن ان کنید. این کار بسیار ساده و اسان بوده و در انتها پیشنهاد می کنیم که تمام محفظه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین پیشنهاد می کنیم تا از باد کردن بیش از اندازه این محصول بپرهیزید تا هم احتمال اسیب ان بالا نرود و هم تحمل وزن این تشک کاهش نیابد. لازم به ذکر است که در کنار بسته بندی این کالا دفترچه راهنما نیز قرار دارد که می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکل در راه اندازی این محصول از ان استفاده کرده و اموزش های لازم را به صورت تصویری از ان یاد بگیرید. در رابطه با نگهداری از این محصول نیز باید گفت که رعایت دو اصل بسیار مهم است. اول این که از جامپینگ بر روی این تشک خود داری نمایید تا افت کیفیت پیدا نکند. مسئله دوم و مهم تر این است که اشیا نوک تیز را از ان دور کنید تا از سوراخ شدن و اسیب دیدن ان جلوگیری کنید. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان هم استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طبی عرض 152 با پمپ یک محصول زیبا و جذاب ساخت شرکت بست وی بوده که می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی حمل و جا به جا می شود. هم چنین این محصول دارای پمپ باد بوده که باد کردن را بسیار اسان کرده است. اگر به دنبال خرید یک تشک بادی با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را با قیمت مناسب از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.6 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای روکش کامفورت و طبی
 مناسب بیماران و مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...