تشک بادی دو نفره طبی مسافرتی

intex 68799

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی مسافرتی

تشک بادی دو نفره طبی مسافرتی یک تشک بادی از شرکت اینتکس می باشد که با رویه برزنتی خود کیفیت فوق العاده بالایی برای استفاده طولانی مدت در مسافرت دارد.. بخش کناری این تشک قرمز رنگ بوده و قسمت بالایی آن نیز نیلی رنگ می باشد که با تضاد رنگی ایجاد شده ظاهر زیبایی به وجود آورده است. قسمت بالایی این تشک بادی یک برآمدگی داشته که می تواند جایگزین بالش همراه باشد. و در ابعادی که حمل می کنید صرفه جویی کند. رویه اصلی نیز از طرح موازی مواج ساخته شده و کاملا ضد تعریق می باشد. مناسب استفاده در مسافرت در چادر مسافرتی یا در فضای باز، و حتی درون منزل به عنوان تشک بادی دائمی. قابل استفاده به عنوان تشک بادی روی آب برای تفریحات تابستانی. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی مسافرتی

تشک بادی ابزاری برای استراحت ها و تفریحات موقت است که در موارد بسیاری می تواند ابزار اصلی برای استراحت در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد.. تشک بادی مسافرتی طبی نیز از محصولات اینتکس می باشد که از سال 2010 طراحی شده و تا کنون تولید می شود. به علاوه رنگ هایی که در حال حاضر برای ساخت این محصول استفاده می شود. کاملا متفاوت بوده و ظاهر مدرن و شیک تری به خود گرفته است. اما نوع قدیمی تر این محصول با کیفیت بهتر هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و در استفاده های طولانی و موقت مشتریان رضایت کاملی از آن دارند. نوع 2015 این محصول از ترکیب رنگی قهوه ای و مشکی ساخته شده و از لایه های تقریبا یکسانی ساخته شده است. در ادامه قصد داریم تا به صورت مفصل توضیحاتی برای این تشک بادی منتشر کنیم. با ما همراه باشید

طراحی

تشک بادی دو نفره طبی مسافرتی اینتکس محصولی است که از هر نظر برای استفاده کامل است. بخش ظاهری نیز از این قائده مستثنی نبوده و از تمامی جهات محصول کاملی به شمار می رود. بخش کناری و زیرین این تشک با رنگ قرمز تیره خود، به صورت ساده و یکپارچه ساخته شده و از نظر طراحی در این بخش ایرادی وجود ندارد. از سایر بخش های مهم این تشک می توان به رویه اصیل آن که با رنگ نیلی حالت مواجی دارد اشاره کرد. این رویه کاملا ضد تعریق بوده و از درون به پشت تشک متصل شده تا طرح اصلی آن در ظاهر به وجود آید. در قسمت بالایی رویه که کاملا ساده طراحی شده است یک بر آمدگی برای راحتی بیشتر در هنگام استراحت دارد که نیاز به خرید یا حمل بالش جداگانه را از بین می برد. این قسمت نسبت به سایر نقاط بدنه نرم تر بوده و حس خوبی حین استفاده به شخص منتقل می کند که در انتها منجر به خواب یا استراحتی آسوده می شود. ویژگی بعدی در رویه این تشک بادی نهفته است. رویه اصلی که با رنگ نیلی لک ها را در کمترین حد ممکن نشان می دهد از لایه های و سازه های درونی موازی در بخش طولی ساخته شده است که باعث به جریان افتادن هوا و در نتیجه عدم تعرق می شود. این ساختار که شرکت اینتکس در اغلب محصولات خود به آن پایبند بوده می تواند حس راحتی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. تمامی افرادی که برای اولین بار از این تشک بادی استفاده کرده اند از این ویزگی کاملا راضی بوده اند و تجربه جدیدی را به همراه خود آورده اند.

ابعاد و وزن

بزرگ ترین مزیت یک محصول بادی قابلیت حمل و ابعاد و وزن مناسب آن است. در تمامی محصولات بادی با خالی کردن باد محصول می توانید در ابعاد بسیار کوچکی آن را حمل کرده و در محل مورد نظرتان ان را نصب کنید. روش راه اندازی تشک بادی را در بند جداگانه ای توضیح خواهیم داد. این محصول نیز همانند سایر کالا های این دسته ابعاد کوچکی در هنگامی که باد آن خالی شده باشد دارد و ابعاد آن پس از باد شدن به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.. وزن کلی این محصول 8 کیلو گرم بوده که با خارج کردن ان از بسته بندی و جداسازی لوازم اضافه درونی حدود 750 گرم سبک تر می شود. به این صورت که خود تشک به تنهایی حدود 7 کیلو گرم وزن دارد.. این میزان با باد شدن محصول کمتر خود نمایی می کند و محصولی سبک تر را در نظر شما تداعی می کند. طول تشک 193 سانتی متر می باشد که با توجه به وجود بالش سرخود می تواند برای افرادی با قد تا حداکثر 186 سانتی متر مناسب باشد. لازم به ذکر است که این میزان برای یک محصول مسافرتی کاملا مناسب بوده و در منزل نیز برای اکثر مردم به دلیل بازه کمتر از 187 سانتی متر قابل استفاده است. مورد بعدی در ابعاد این تشک عرض آن می باشد. عرض این تشک نیز 127 سانتی متر بوده و با ابعاد بیشتر تشک ها و تخت های بادی متفاوت است. از این رو کاربری چه بسا متفاوت برای آن تعریف می شود که برای تعداد معدودی از تشک  های بادی تا کنون تعریف شده است. در حالت کلی می توان اینگونه بیان کرد که از این تشک هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره می توان استفاده نمود. دو نفره برای افرادی که جثه بدنی معمولی دارند و چاق نیستند. اگر هم قصد استفاده به صورت یک نفره را داشته باشید که یک تشک بزرگ تر از تمامی تشک های بادی در اختیار شماست و خواب آسوده ای را برای شما به همراه خواهد آورد. در مورد ارتفاع این محصول باید عرض کنیم که در رده استاندارد تمامی تشک های بادی می باشد و برای داشتن ارتفاعی بیشتر بهتر است در دسته تخت های بادی به دنبال محصول مورد نظرتان باشید.  در حالت کلی ابعاد و اندازه این تشک بادی کاملا استاندارد بوده و در استفاده های معمول می توان از آن رضایت کافی داشت.

جنس بدنه تشک بادی مسافرتی

زمانی که از پسوند مسافرتی برای یک محصول بادی استفاده می شود نشان دهنده کیفیت بالاتر از سطح استاندارد های کیفی معمول بازار است چراکه می بایست بتوان در شرایط متنوعی از آن استفاده کرد. این تشک نیز از این قائده مستثنی نبوده و کیفیتی بالا تر از محصولات اصلی در دسته های تشک و تخت مبل و ... ارائه می کند. از اصلی ترین مشخصه های این لایه ها ضخامت بیشتر آنهاست و از لایه های بیشتری برای مقاومت در برابر ضربه و فشار بهره مند است. این تشک توانایی تحمل بیش از 200 کیلو گرم وزن را داشته و از این نظر هیچ مشکلی ندارد. لایه های اصلی بالایی از نسل جدید PVC ساخته شده که حرارت را از خود عبور می دهد تا باعث دم کردن و در نهایت عرق کردن شخص هنگام استفاده نشود. بخش کناری نیز جنس مشابهی با قسمت بالایی داشته ولی از یک لایه کمتر تشکیل شده است. اما قسمت زیرین به دلیل برخورد مستقیم با زمین طبق روال باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. در حقیقت نیز چنین بوده و لایه های زیرین این تشک از لایه های ضخیم تری در مقایسه با سایر قسمت ها برخوردار است. بخش زیرین تشک دو لایه بیشتر در مقایسه با رویه آن داشته و و لایه های آن نیز از PVC مستحکم تری برای مقابله با شن و ذرات ریز می باشد. در حالت کلی می توان گفت که کیفیت کلی این تشک از سایر محصولات این رده بالا تر بوده و به خوبی می تواند در مدت زمان طولانی همراه شما باشد. روش نگهداری برای افزایش طول عمر این تشک را در ادامه توضیح خواهیم داد.

کاربرد تشک بادی مسافرتی

استفاده های فروانی برای یک تشک بادی می تواند وجود داشته باشد. اما عده ای به دلیل اینکه تازه با این دسته بندی آشنا شده اند کاربرد های آن را به صورت کامل نمی دانند که موجب می شود دلیلی برای خرید آن در ذهنشان وجود نداشته باشد.. اما در این قسمت قصد داریم تا توضیحات کاملی در این مورد برای شما بیان کنیم. استفاده از تشک بادی مسافرتی در دسته های مختلفی قابل بیان است.

1 - اولین کاربرد تشک بادی مسافرتی استفاده دائمی آن در منزل به جای تشک های سنتی و پشمی بوده که به سادگی و بدون مشکل قابل انجام است. در حالت کلی راحتی این تشک ها همانند تشک های سنتی بوده و پس از کمی استفاده و چند روز استراحت به صورت کامل به ان عادت خواهید کرد. شاید این سوال برایتان مطرح شود که چرا باید تشک های معمول و راحتتان را با یک تشک بادی تعویض کنید. اولین دلیل حجم کم تشک بادی پس از جمع شدن ان است. به این صورت که دیگر در فضا های کوچک نیاز به یک کمد دیواری برای قرار دادن آن خواهید داشت و می توان تشک بادی را حتی در یک کشو نیز یا قفسه بسیار کوچک و یا حتی در کیف نیز قرار داد. مورد بعدی از مزایایی این تشک بادی می توان به وزن کم آن اشاره کرد. با وزن کمی که این تشک دارد می توان آن را به سادگی در نقاط مختلف منزل حمل کنید و یا حتی آن را به صورت ایستاده در کنار دیوار قرار دهید. 

2 - استفاده به صورت پرتابل دومین مزیت استفاده از این تشک بادی می باشد. پرتابل بودن این تشک مزایای بسیاری دارد. بزرگ ترین مزیت حمل آسان و قابلیت قرار گیری در فضا های کوچک هنگامی که باد آن خالی شده باشد است. در این حالت با استفاده از پمپ می توان به سادگی این تشک را باد کرده و هم در منزل و هم در هر محلی که در نظر داشته باشید استفاده کنید. از مزایای این نوع کاربرد می توان به راحتی بیشتر در استفاده از یک تشک در تمامی شرایط اشاره کرد که راحتی و آرامشی بیشتر را به ارمغان می آورد. به علاوه در هر محلی که قصد اقامت داشته باشید نگران ابزار های استراحت خود نخواهید بود و در کمتر از دو دقیقه می توانید این تشک را باد کنید. 

3 - استفاده در حین مسافرتی سومین کاربرد این تشک بادی است. برای بهره مندی از این امکان کافیست تا تشک را به همراه پمپ دستی یا شارژی خریداری کنید تا در زمان نیاز بتوانید در کمتر از دو دقیقه از آن استفاده کنید. تصور کنید که در حین مسافرت قصد کمی استراحت در راه را داشته باشید و یا اینکه طی مدت کلی شب درون چادر یا بیرون از آن اقامت داشته باشید می توان از این تشک استفاده کرد. برای این کار حین استراحت کافیست در کمتر از چند قیقه تشک را باد کرده و به سادگی از آن استفاده کنید. 

4 - کاربرد چهارم تشک بادی استفاده از آن به عنوان تشک بادی روی آب است که با بدنه براق آن بدون هیچ مشکلی قابل انجام است و وزن شما را نیز به سائگی تحمل می کند. از این رو می توان به صورت یک یا دو نفره روی آب نیز از این تشک استفاده کرد و با خشک شدن آن تشک را به درون منزل برده و به شکل عادی استفاده کرد.

موارد دیگری نیز برای استفاده این تشک بادی قابل تعریف هستند که هر کدام می توانند نیاز های شما را به خوبی بر طرف کنند. سایر موارد را به عهده شما می گذاریم تا با خلاقیت خود محصولی کامل در اختیار داشته باشید. موارد ویژه خود را می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. 

روش نصب تشک بادی

برای نصب این تشک بادی صرف دو دقیقه زمان و دانستن پاره ای از موارد کاملا کافی می باشد. اولین مورد انتخاب محل نصب تشک بادی می باشد، محلی که انتخاب می کنید باید عاری از هر گونه شئ تیز بوده و سطحی صاف داشته باشد. تشک را از بسته بندی با دقت از عدم صدمه دیدن خارج کرده و در محل مورد نظرتان پهن کنید. در قسمت دریچه تخلیه هوا دو دریچه تو در تو قرار دارد که دریچه اولیه با فشار به بیرون باز شده اما دریچه داخلی تشک به صورت پیچی و با چرخاندن آن به سمت چپ باز می شود. تفاوت این دو دریچه در این است که با استفاده با دریچه اصلی به صورت پیچی باز می شود می توانید تشک را با سرعت بیشتری باد کنید اما هنگامی که قصد بستن دریچه را داشته باشید با مقدار از باد ان خالی می شود که کمی آزار دهنده است اما دریچه دوم با کندی باد شده ولی باد آن خالی نمی شود. منطقی ترین راه این است که با استفاده از دریچه بزرگ تر تشک را باد کرده و در انتها برای پر کردن نهایی باد آن از دریچه دوم استفاده کنید. بهتر است عمل اولی برای باد کردن اصلی را با استفاده از پمپ برقی یا شارژی باد کنید که حدود 45 تا 60 ثانیه زمان می برد و به سادگی انجام می شود. پس از انجام این کار لازم است دریچه اول را بسته و دریچه دوم آن را باز کنید. در این مرحله با پمپ دستی می توانید میزان فشار و سفتی تشک را نیز تنظیم کنید. پس از انجام این کار تشک آماده استفاده می باشد. در صورتی که قصد داشته باشید باد تشک را خالی کنید لازم است تا دریچه بزرگ تر را باز کنید و برای سرعت بیشتر در خالی شدن باد نیز می توانید از سر دیگر پمپ باد برقی یا شارژی استفاده کنید. 

روش نگهداری از تشک بادی

برای نگهداری از این تشک بادی رعایت چند نکته لازم و ضروری است. با رعایت این نکات سلامت تشک تضمین شده و طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند. مهم ترین نکته ای که در بند پیشین نیز به آن پرداختیم دور نگه داشتن تشک از اشیاء تیز است تا موجب سوراخ شدن یا حتی پارگی تشک نشود. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که سوراخ شدن تشک می توان به سادگی و با استفاده از برچسب تعمیرات بر طرف کرد. برای مراقبت لایه های درونی تشک که وظیفه شکل دهی به بدنه را بر عهده دارند نیز می بایست از پریدن بر روی تشک جلوگیری کرد. پریدن های مکرر با فشار آوردن به قسمت داخلی موجب پارگی آنها می شود. برای جلوگیری از پوسیدگی لایه های اصلی نیز بهتر است دمایی محیط را ثابت نگه دارید چرا که بالا و پایین شدن دما موجب پوسیدگی می شود، به علاوه برای نرم تر شدن تشک نیز با چرب کردن توسط روغن یا موارد مشابه می توانید به طول عمر بیشتر این تشک بادی کمک فراوانی کنید.

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد این محصول یا سایر محصولات داشته باشید می توانید از صفحه تماس تهران اینتکس و از روش های موجود با ما ارتباط برقرار کنید. 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...