تشک بادی دو نفره عرض 137 با پمپ

bestway 67472

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره عرض 137 با پمپ

تشک بادی دو نفره عرض137 با پمپ از سری تشک های بادی دو نفره طبی و ضد تعریق شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت بالا و قیمتی مناسب می باشد. این کالا ساخته شده از جنس بدنه PVC با سطح رویه جیر بوده که محلی راحت برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این کالا دارای سطح رویه مواج بوده تا هنگام استفاده از تشک به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد . در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این تشک بادی به گونه ای طراحی شده تا استفاده از آن برای بیماران در مسافرت ها نیز به راحتی امکان پذیر باشد زیرا که در حالت جمع شده دارای حجم و وزن بسیار مناسبی خواهد بود. به علاوه اینکه از یک پمپ باد برقی دو کاره نیز بهره برده تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را راه اندازی نماید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره عرض 137 با پمپ

تشک بادی دو نفره عرض 137 با پمپ یک تشک بادی زیبا و محبوب با رویه ای مقاوم و منعطف می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و در سل جاری روانه بازارهای جهانی شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره عرض 137 با پمپ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت مواج و مشبک شکل می باشد که یکی از برترین ساختارها برای تشک ای بادی است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین این مشبک بودن رویه باعث می شود که به خوبی گردش هوا در میان بدن و سطح تشک به جریان درآمده و به خوبی از تعریق بدن جلوگیری می کند . ایم تشک بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم که توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز در صورت درخواست شما برایتان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه ی این تشک از pvc جیر ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالای این جنس ، شکل جیر آن نیز زیبایی خاصی به تشک داده و همچنین از تعرق جلو گیری می کند . همچنین این محصول دارای رویه ی کامفورت طبی است. بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرم و بخش کف تشک نیز از دولایه ی پی وی سی برای مقاومت بهتر طراحی شده است . لازم است بدانید که pvc  یکی از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی به خصوص تشک بادی به حساب می آید چرا که کیفیت تشک را بالا برده و طول عمر بیشتری به ان خواهد داد . اغلب تولید کنندگان تشک های بادی از این مواد برای تولید استفاده می کنند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد و وزن این محصول کاملا استاندارد بوده و از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار می باشد و به راحتی می تواند با سایر تشک های بادی به رقابت بپردازد. طول آن برابر با 191 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 137 است که در تمامی محصولات استاندارد اینتکس و بست وی در این رده قرار میگیرد. ارتفاع تشک بادی نیز بیش از آنچه در سایر محصولات قرار دارد 22 سانتی متر بوده که یک برتری برای آن به حساب می آید. همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد پمپ باد برقی مجزا نیز وجود دارد که توسط آنو به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . همچنین وزن این تشک بادی 4.3 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . شایان ذکر است قابلیت تحمل وزن 280 کسلو گرمی این محصول زبان زد می باشد .

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره عرض 137 با پمپ یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که با منصفانه ترین قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 ضد تعریق و طبی
 گزینه ای مناسب برای بیماران و سفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...