تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 110 ولت

bestway 67465

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 110 ولت

تشک بادی دو نفره با عرض 152 همراه با پمپ باد 110 ولت محصول 2018 و جدید شرکت بست وی برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی مسافرت های کمپینگ بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود بهره مند است. این تشک بادی مانند مدل مشابه خود دارای بالش بادی سرخود بوده که با باد زدن به بدنه اصلی این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. سطح رویه این محصول به شکل مواج و موازی طراحی شده تا موجب پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. اما جنس بدنه این تشک بادی دو نفره بزرگسال از نوع PVC با رویه جیر و طرح چرم می باشد. بدنه ای با ساختار دو لایه که از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک برخوردار می باشد تا توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی قابل حمل باشد. این بدنه در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. همچنین یک پمپ باد برقی 110 ولت با قابلیت مکش باد روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده تا در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی کنید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 110 ولت

تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 110 ولت یکی دیگر از سری تشک های محبوب و پر طرفدار ، میان دیگر تشک های دو نفره شرکت بست وی است . تشک های بادی امروزه از کاربردی ترین ابزار های استراحتی نام برده می شوند  چرا که در اکثر مواقع در دسترس است و قابلیت حمل شدن دارند . از مزیت این تشک ها نسبت به تخت خواب ها یا تشک های سنتی می توان  به فضای اشغالی کمتر آن توجه کرد ، چرا که پس از هر بار استفاده می توان آنرا در ابعاد خیلی کوچک تر جمع کرده و از هدر رفتر فضای محیط جلوگیری کرد. پس با وجود طراحی ، ابعاد و سایر ویژگی های خاص و عالی این محصول باعث محبوبیت بیش از پیش این محصولات شده است .در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر قصد داریم شما را در امر خرید تشک بادی محبوبتان راهنمایی کنیم . پس با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این محصول بسیار شیک و زیبا بوده و اغلب مشتریان تشک بادی به سراغ این قبیل تشک ها می روند . این محصول مستطیلی شکا است و  از نظر ابعاد برای دونفر طراحی شده است . اکثر تشک های بادی در رنگ های مشکی یا خاکستری است که این محصول در رنگ پر طرفدار مشکی تولید شده است. سطح تشک مورد نظر از سطحی مواح و ناهموار تولید شده چرا که سطح موج دار علاوه بر اینکه سطحی زیبا را به ارمغان می آورد باعث می شود بین فرد و سطح تشک جریان هوا وجود داشته باشد تا از تعرق جلوگیری کند. در یک سمت تشک بالش بادی سرخود قرار گرفته است و با باد کردن تشک این بالش ها نیز راه اندازی می شود. در قسمتی از تشک ، پمپ 110 ولتی دو کاره قرار گرفته است که راه اندازی و باد کردن تشک را به راحتی امکان پذیر کرده است.

جنس و کیفیت بدنه

جنس این تشک نیز مانند تشک های مشابه از pvc فشرده ساخته شده است. این جنس یکی از بهترین مواد در تولید محصولات بادی به خصوص تشک  بادی می باشد چرا که کیفیت و طول عمر محصول را به مراتب بالاتر می برد . امروزه اکثر تولید کنندگان تشک های بادی از این مواد در تولیدات خود استفاده می کنند. جنس رویه ی تشک از پی وی سی مخملی ساخته شده است که علاوه بر شیک بودن  باعث نرم تر شدن سطح آن  می شود و جای نرم و راحتی را برای افراد به ارمغان می آورد. جنس بخش کناری تشک از پی وی سی طرح چرم و قسمت کف تشک نیز از دولایه ی مقاوم پی وی سی طراحی شده که به مراتب استحکام و مقاومت تشک را بالا برده و در نتیجه  وزن بیشتری را تحمل می کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تشک در ابعاد (طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) طراحی شده است که این ابعاد از استاندارد های جهانی در تولید تشک های دو نفره برخوردار است و به راحتی دو فرد بالغ می توانند در آن جای بگیرند. وزن این محصول 5.6 کیلوگرم است و با توجه به دو نفره بودن آن وزن بسیار سبکی دارد و می توان به راحتی آنرا جابجا کرد و حتی در سفر های خود این تشک را با خود به همراه داشت. وزنی که این تشک میتواند متحمل شود 275 کیلو گرم است پس به راحتی می تواند وزن  دو فرد بزرگسال را تحمل کند .

راه اندازی و نگهداری

نحوه ی راه اندازی این محصول اسان است و پیچیدگی زیادی ندارد . در ابتدا بهتر است قبل از راه اندازی ، محل قرار گیری تشک را تعیین کنید و محل را از هر گونه اشیاء نوک تیز و وسایل داغ پاک کنید چرا که این محصولات در مقابله با این اجسام آسیب پذیر و بی دفاع خواهند بود . پس در حفظ و نگهداری محصولتان کوشا باشید تا عمر آن را بیش از پیش کنید.چنانچه خواسته یا ناخواسته به محصول آسیبی وارد شد نگران نباشید چرا که می توانید با برچسب های تعمیر که با نام بسته ی تعمیرات در کنار محصول به شما اراِئه می شود اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده کنید. بهتر است هنگام باد کردن و راه اندازی ، تشک را به طور کامل پهن کنید تا سرعت باد شدن بالا برود .برای باد کردن نیازی به پمپ ها و تلمبه های دستی نیست چرا که این محصول دارای یک پمپ برقی قوی 110 واتی دو کاره برخوردار است که به سرعت می تواند تشک را باد یا خالی کند.

سخن پایانی

همانطور که در بالا گفته شد تشک های بادی امروزه محبوبیت زیادی را پیدا کرده اند و بسیاری از افراد درصدد خرید این محصولات بر می آیند. مشتریان همواره به دنبال محصولاتی با کیفیت می باشند و اغلب نگران این هستند که به اشتباه محصولی نامغروب را تهیه کنند . به همین خاطر شرکت intex که یکی از بزرگترین تولید کنندگان و فروشندگان محصولات بادی و تشک بادی در کشور است ، این محصول یعنی تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 110 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیال راحت از کیفیت بالای آن اقدام به خرید تشک محبوبتان کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 110 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...