تشک بادی دو نفره مسافرتی با پمپ سرخود

intex 66929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک های بادی اینتکس محصولاتی مناسب برای تمامی سنین و مکان ها می باشد که استفاده از آن برای مصرف کنندگان لذت بخش می باشد . شرکت اینتکس در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و با مقاومت بالا به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی محصولات بادی تبدیل شود . تشک بادی دو نفره مخمل با پمپ پدالی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل سبز رنگ. نشیمنگاهی از نوع موازی که برای مصرف خانگی و مسسافرتی طراحی شده است. این تشک دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده و تا وزن 273 کیلوگرم تحمل می کند. در واقع این محصول مدل دو نفره تشک 66927 بوده که از یک پمپ باد پدالی در درون خود بهره می برد.

تشک بادی دو نفره مسافرتی با پمپ سرخود

تشک بادی دو نفره مسافرتی ، محصولی جدید از تولیدی شرکت اینتکس ، با پمپ باد داخلی بدون نیاز به برق ، این تشک بادی مسافرتی دو نفره جزو یکی ار بهترین تشک های بادی اینتکس به شمار میرود که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است ، در هنگام باد شدن بسیار سبک است و به راحتی میتوان آن را جا به جا کرد ، از این محصول بادی در حین سفر میتوانید در داخل چادر مسافرتی ، در طبیعت ، کوهنوردی ، و یا حتی در کنار ساحل استفاده کرد ، این کالا دارای روکش مخملی است و جنس زیر آن از پلاستیک پی وی سی میباشد ، در هنگام استفاده از این تشک روی زمین ، حتما از زیر انداز استفاده کنید زیرا سنگ و کلوخ های ریز و درشت ممکن است به آن آسیب برساند ، این کالا در دو رنگ سفید و سبز تولید شده است و پمپ آن در داخل تشک قرار دارد ، روش باد شدن آن هم به این شکل است که با فشار پا بر روی قسمت بالای پمپ در کمتر از 4 دقیقه باد میشود برای تخلیه کردن آن دریچه بزرگی روی بدنه تشک قرار دارد که با باز کردن دریچه تشک ، باد آن در کمتر از 1 دقیقه به طور کامل تخلیه میشود ، انواع تشک های بادی مسافرتی و تشک خواب بادی را از شرکت تهران اینتکس نمایندگی تشک بادی تهیه نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مسافرتی با پمپ سرخود

طراحی 

شکل و طراحی این تشک به صورت راه راه بوده که در هنگام استفاده از آن ، احساس خوبی به شما دست می دهد . تشک اینتکس مدل intex 66929 دارای دو رنگ خاکستری و سبز می باشد . لبه ی این تشک نیز طوسی رنگ بوده که زیبایی خاصی به تشک می بخشد . در بخش کناری این تشک یک شکل مربع دیده می شود که مصرف کنندگان می توانند به کمک آن ، تشک خود را باد کنند . لوگوی اینتکس نیز در بخش کناری این تشک دیده می شود . همچنین در داخل این تشک از فنرهایی استفاده شده است که نرمی و راحتی دوچندان به تشک اضافه می کند . 

ابعاد و تحمل وزن

 ارگونومی ساخت این تشک یکی از بهترین ها در رده ی خود می باشد . طول این تشک 203 سانتی متر و عرض آن 152 سانتی متر می باد . همچنین ارتفاع 22 سانتی متری این تشک باعث شده است تا این تشک به یکی از مناسب ترین تشک ها برای استفاده در منزل و یا حتی مسافرت باشد . تحمل وزن این تک نیز بالا بوده و تا 273 کیلوگرم وزن را تحمل می کند که می تواند مقاومت بالایی برای یک تشک دو نفره باشد. 

جنس بدنه

بخش بالایی بدنه این تشک از PVC مخملی ساخته شده و کیفیت فوق العاده بالایی دارد، از این نظر می توان آن را با بهترین تشک های بادی بازار مقایسه کرد، ضمن اینکه استفاده از این ماده باعث شده که طی استفاده طولانی مدت از تشک بادی، عرق نکنید و بتوانید برای مدت زمان طولانی تری از ان استفاده کنید. قسمت کناری بدنه این تشک بادی نیز از PVC چند لایه ساخته شده است که قسمت بیرونی با وجود اینکه به لایه مخملی مجهز نشده، اما کاملا مات می باشد و به سادگی دچار کثیفی نمی شود، به علاوه در صورت کثیفی نیز می توانید با یک دستمال خیس یا مرطوب کثیفی ایجاد شده را کاملا بر طرف کنید.

نحوه راه اندازی

برای باز کردن جعبه ی تشک بادی و یا هر محصول بادی دیگری هرگز اشیاء تیز را در داخل جعبه ی محصول فرو نکنید ، زیرا ممکن است باعث سوراخ شدن محصول بشود . با صبوری و آرامش درب محصول را باز کنید تا به آن آسیبی نرسید . پس از خارج کردن محصول از جعبه و قرار دادن در محلی که کاملا پاکیزه باشد تشک را روی زمین قررا داده و مشابه تصویر بالا پای خود را بر روی پمپ پدالی تشک فشار دهید تا به مرور باد شده و آماده استفاده شود، برای تخلیه باد آن نیز می توانی از دریچه پایینی تشک استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...