تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی

bestway 67015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی محصولی جدید از این شرکت برای مسافرت ها مختلف و کمپینگ بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی می باشد. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه برزنتی بوده که از مقاومت و کیفیت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف بهره مند می باشد. این تشک کاملا ضد آب بوده و گزینه بسیار مناسبی برای سفر های کمپینگ خواهد بود. طراحی رویه این محصول مواج بوده به همین دلیل باعث عبور بهتر جریان هوا در زمان استفاده خواهد شد تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. این تشک از یک بالش بادی سرخود نیز برخوردار بوده که به وسیله دریچه باد مجزا قابل راه اندازی خواهد بود. این تشک در کمترین زمان ممکن به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی

تشک های بادی در مدل ها و انواع مختلفی تولید شده اند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از تشک های بسیار خوبی که توسط بست وی تولید شده است و در بدو معرفی مورد توجه افرادی که به کوهنوردی و کمپینگ می روند قرار گرفته تشک بادی دو نفره بست وی می باشد که با طراحی فوق العاده خود و جنس بدنه مناسبی که دارد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

طراحی تشک بادی بست وی در ساده ترین نوع خود بوده که خود باعث شیک شدن این کالا شده است. محصولی با ارگونومی ساخت کمپینگ به صورت مستطیلی همانند بسیاری از تشک های بادی دیگر که قادر است تا دو نفر را به راحتی در خود جای دهد. تشکی که رویه مواج به شکل موازی داشته به همین دلیل هوا را از خود عبور می دهد تا در برابر تعرق بالا نیز مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد. همچنین قسمت زیرین آن نیز به همین صورت طراحی شده است. اما قسمت مهم این تشک دیواره های داخلی آن بوده که به شکل موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا تحمل وزن بالایی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

ابعاد و وزن

این محصول به دلیل ظرفیت دو نفره خود از ابعادی بزرگ و مناسبی معادل طول: ۱۹۳ سانتی متر ، عرض: ۱۳۵ سانتی متر ، ارتفاع: ۲۰ سانتی متر بهره مند بوده و همانطور که عرض کردیم تا دو نفر را به راحتی در خود جای می دهد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به هیچ عنوان قسمت اضافی در خود ندارد. همچنین طبق این ابعاد تحمل وزنی که این تشک خواهد داشت معادل ۲۳۰ کیلوگرم خواهد بود. تحمل وزنی استاندارد که با کمی کاستن باد تشک می توان تا مقدار بیشتری کیلوگرم به این ویژگی اضافه نمود. اما به دلیل ابعاد مناسبی که این کالا داشته می توان از آن در انواع چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه ای که برای تشک بادی کمپینگ دو نفره در نظر گرفته شده همانند بسیاری از محصولات بادی از نوع پی وی سی فشرده بوده اما این بدنه در هر نوع محصولی کمی متفاوت خواهد بود. این تفاوت در انعطاف ، مقاومت و داشتن ویژگی های اضافی دیگر مانند ضد آب بودن تعریف می شود. این بدنه نیز خود از دو نوع روکش مخمل در سطح رویه و همچنین روکش براق در قسمت کناره ها و زیرین بهره برده که هر کدام مزایا خاص خود را دارند. روکش مخملی که قابلیت جلوگیری از تعرق بالا را به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز تشک را در برابر برخورد آب مقاوم می کند. اما دیواره های داخلی این محصول نیز از جنس پی وی سی فشرده چند لایه تشکیل شده تا آن را به مقاوم ترین قسمت تشک تبدیل کند.

روش نصب

برای راه اندازی این تشک بادی دو نفره ابتدا باید یک پمپ باد دستی و یا برقی از قسمت پمپ های بادی اینتکس و یا بست وی و کلمن تهیه نموده و سپس پس از پهن نمودن تشک بر روی سطحی صاف و بدون شئ تیز پمپ باد مربوطه را به دریچه متصل کرده و اقدام به باد زدن نماییم. باد زدن این تشک را باید تا زمانی ادامه دهیم که به صورت کامل شکل گرفته باشد. همچنین می توان توسط دست نیز مقدار دلخواه باد شدن تشک را سنجید. 

نوع سفری
 تحمل وزن 230 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 نوع بدنه ساده
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 بدنه کاملا ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...