تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 137

intex 66968

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 137

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 137 سانتی متر یکی از جدید ترین تشک های بادی تولید شده تک رنگ سفری برای مسافرت ها کمپینگ توسط شرکت اینتکس می باشد. این تشک بادی دارای طراحی مشابه دیگر تشک های بادی اینتکس بوده اما از ساختار و جنس بدنه با کیفیت تری بهره مند است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که محلی راحت و نرم برای خواب ایجاد می کند. طراحی قسمت رویه به شکل مواج طراحی شده تا به خوبی اعضای بدن را پوشش داده و در نهایت موجب جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. از ویژگی های بسیار این نوع تشک بادی دو نفره 2018 اینتکس می توان به قابلیت استفاده از آنها روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها نیز اشاره کرد. برای راه اندازی این تشک مانند دو مدل دیگر خود یک پمپ باد باتری خور مجزا در نظر گرفته شده که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا از قابلیت مکش باد نیز برخوردار خواهد بود. این تشک بادی مسافرتی توسط فروشگاه اینتکس ایران با مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 137

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 137

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 137 یکی دیگر از سری تشک هایی است که در عین سادگی در طراحی ، فوق العاده کارا و با دوام است. این محصول با بهره گیری از کیفیت بالای رویه و همین طور رنگ بندی عامه پسند به گونه ای شکل گرفته است که یکی از محبوب ترین تشک های بادی در سال 2018 به شمار می رود. این کالا از نظر قیمت هم یکی از ارزان ترین محصولات موجود در بازار است که با قیمت رقابتی خود توانسته مشتریان زیادی را به دست اورد....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث و نکته اول در خصوص این تشک بادی به ساختار ان تعلق می گیرد که قطعا نکته ای بسیار مهم و اساسی به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول ساختاری مستطیلی شکل دارد که همین عامل باعث شده تا از نظر نوع ساخت با بسیاری از محصولات دیگر هم شکل باشد. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این کالا به ساختار رویه ان تعلق می گیرد که به صورت شیاردار و با بهره گیری از بدنه ای طبی عرضه گردیده است که باعث شده تا در هنگام خوابیدن بر روی این محصول نرمی و راحتی را حس کرده و خوابی اسوده را تجربه کنید. مسئله بعدی هم دور تا دور این کالاست که به صورت چرمی و مات شکل گرفته و باعث شده تا از نظر نوع رنگ بندی با رویه این محصول متفاوت شود. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رویه اصلی این تشک از رنگ سبز تیره تولید شده است. هم چنین باید به این مسئله هم توجه کنید که بخش مرکزی این محصول دارای یک عدد دریچه باد می باشد که از طریق ان می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را باد کنید. تمامی این موارد نشان دهنده کیفیت و ساختار فوق العاده این کالا می باشد.

جنس و کیفیت محصول

بحث کیفیت این محصول هم فوق العاده مهم خواهد بود به این صورت که مشتریان یکی از دلایل انتخاب این کالا را همین عامل عنوان کرده اند. در همین راستا باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول از نوع مخملی و از جنس PVC طراحی و تولید شده است. بخش های کناری این محصول هم از نوع طرح چرم شکل گرفته است که جنس PVC ساختار اصلی ان را تشکیل داده است. بحث بعدی هم در خصوص این تشک دو لایه بودن ان است که قطعا باعث ضخیم بودن و مقاومت بالای این محصول شده و با خیال راحت می توانید به ان اطمینان نمایید.

موارد استفاده

این محصول را شما می توانید در هر فضا و مکانی استفاده نموده و از ان بهره مند شوید. در همین خصوص باید عنوان کنیم که شما می توانید از این محصول علاوه بر منزل در داخل چادر های مسافرتی هم استفاده نموده و با خیال راحت از ان بهره مند شوید. البته این تشک قابلیت استفاده بر روی اب را هم دارا می باشد که قطعا باعث حفظ تعادل شما بر روی اب شده و می توانید از ان به عنوان یک تشک روی اب بزرگسال هم استفاده کنید. تمامی این موارد نشان از کاربرد چندگانه این محصول دارد.

دارا بودن پمپ باد

دیگر ویژگی این محصول دارا بودن پمپ باد ان است که سبب شده تا شما بتوانید با خیال راحت و در سریع ترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول یک عدد پمپ باد باتری خور را داراست که به صورت مجزا در کنار این محصول تعبیه شده و با استفاده از ان می توانید به صورت اتوماتیک و در کمتر از 3 دقیقه این تشک را راه اندازی نمایید که قطعا یکی از ویژگی های خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

طبی و راحت

ویژگی خوب این تشک که باعث خرید بسیاری از افراد شده است بحث طبی بودن و هم چنین نرم و راحت بودن این محصول می باشد. این تشک به گونه ای طراحی شده که قطعا افرادی که مشکلات عضلانی دارند هم می توانند به سادگی با خرید این محصول بدون نگرانی از ان استفاده کنند.

شیوه خرید

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 137 را می توانید هم اکنون از طریق فروشگاه نمایندگی محصولات بادی در ایران در سبد خرید خود قرار داده و پس از تکمیل وجه و نهایی کردن خرید خود ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپباتری خور مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 قابل استفاده در چادر های سفری
 قابل استفاده روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...