تشک بادی دو نفره کمپینگ و سفر

intex 67999

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کمپینگ و سفر

تشک بادی دو نفره کمپینگ و سفر با عرض 127 سانتی متر بزرگترین مدل تولید شده از تشک های بادی مسافرتی و کمپینگ بوده که محصول 2022 شرکت اینتکس محسوب می شود. این محصول که دارای طراحی و رنگ و همچنین کیفیت جدیدی بوده برای انواع سفر های مختلف و بخصوص برای استفاده در چادر های مسافرتی عرضه شده است. این کالا بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر و کف برزنتی داشته که در مجموع بدنه ای با کیفیت و مقاومت قابل قبولی را ایجاد کرده است. بدنه ای که دارای ساختار دو لایه بوده اما از انعطاف بسیار مناسبی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بهره مند می باشد تا حمل و جا به جایی آنها در هر مکان مختلفی بیش از پیش آسوده تر شود. همچنین به دلیل طرلحی مواج در سطح رویه و داشتن روکش جیر زمان استفاده مصرف کنندگان از این تشک تا حدود زیادی از تعریق آنها جلوگیری خواهد کرد. یک بالش بادی نیز به صورت سرخود روی بدنه تعبیه شده که با راه اندازی بدنه اصلی این بالش نیز به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های خوب این تشک بادی می توان به ضد آب بودن و قابلیت شستشوی آن اشاره نمود. این تشک کمپینگ اینتکس توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره کمپینگ و سفر

تشک بادی دو نفره کمپینگ و سفر

اگر شما هم اهل سفر هستید و هر از چند گاهی به مسافرت هایی با مسیرهایی طولانی می رود قطعا با این مشکل رو به رو شده اید که بخواهید زمانی را برای استراحت بگذرانید. از همین رو بهتر است تا با تشک بادی دو نفره کمپینگ و سفر اشنا شوید تا بفهمید که بهترین وسیله برای استراحت و خوابیدن شما می باشد. این مطلب را دنبال کنید تا به طور کامل با خصوصیات این محصول اشنا شوید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکات جالب در ارتباط با این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان است که این محصول را بسیار زیبا و منحصر به فرد کرده است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا ظاهری فوق العاده شکیل داشته و از ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی بهره می برد. قسمت بالایی این محصول به گونه ای برامده طراحی شده است که از ان به عنوان بالش بادی استفاده می شود. هم چنین رویه اصلی این محصول هم به صورت شیار دار و خطوط موازی طراحی گردیده است که باعث شده در هنگام خوابیدن بر روی این محصول احساس فوق العاده ای به شما دست دهد. در رابطه با رنگ بندی این کالا هم باید به این نکته اشاره نمود که تمام قسمت های رویه اصلی این تشک بادی سفید رنگ بوده و بخش های کناری ان هم ساخته شده از رنگ ابی می باشد که فوق العاده چشم نواز است. این محصول مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و در مدت زمان کوتاهی نیز قابلیت راه اندازی دارد که در مورد این موارد در ادامه صحبت خواهیم کرد.

جنس بدنه

از موارد مهمی که همیشه در خرید یک مصرف کننده تاثیر زیادی داشته است جنس بدنه یک کالا می باشد. در همین خصوص باید عنوان نمود که این تشک رویهای از جنس PVC مخملی دارد که بسیار با کیفیت است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همگی از نوع PVC مات طراحی و تولید شده است. یکی از مهم ترین نقاط قوت این تخت هم کف ان است که از نوع PVC دو لایه تولید شده تا تحمل وزن این محصول را بیشتر کند.

ابعاد و وزن

در ابتدای این مورد باید به این نکته اشاره نمود که این کالا می تواند تا 240 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که این عامل خود یکی از نقاط قوت خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین طول ابن محصول 193 سانتی متر ، عرض ان 127 سانتی متر و ارتفاعش هم 24 سانتی متر می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که این تشک تنها 3.7 کیلو گرم وزن دارد که در مقایسه با محصولات مشابه وزن بسیار کمتری دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان است. در ابتدا باید شما به صورت جداگانه یک عدد پمپ باد تهیه کنید تا بتوانید این محصول را باد کنید. پس از تهیه کردن پمپ باد شما به سادگی می توانید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن این کالا در مدت زمان بسیار کوتاهی کنید. هم چنین برای تخلیه باد داخلی این محصول هم تنها کافی است دریچه باد را باز کرده تا باد از داخل ان خارج شود. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید به چند نکته مهم توجه کنید. اولین نکته این است که از پریدن و جامپینگ بر روی این تشک جدا خودداری کنید. نکته دوم در صورتی است که این تشک کثیف شود که شما به سادگی می توانید رویه اصلی ان راشست و شو داده و ان را تمیز کنید. هم چنین در صورت اسیب دیدن این کالا و سوراخ شدن ان نیز می توانید به سادگی با استفاده از برچسب تعمیرات این محصول را تعمیر کنید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کمپینگ و سفر یک محصول با کیفیت و جذاب می باشد که با استفاده از ان می توانید استراحت و خوابی اسوده را در سفر های خود و حتی در منزل یا مکان دلخواه خود تجربه کنید. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و از رنگ بندی جذابی هم بهره می برد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع سفری
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...