تشک بادی دو نفره 2018 عرض 137 با پمپ باد

bestway 67472-N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره 2018 عرض 137 با پمپ باد

تشک بادی دو نفره 2018 عرض 137 با پمپ برقی یکی از با کیفیت ترین و بهترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که با وجود داشتن کیفیت بالا از قیمتی مناسب برخوردار می باشد. این تشک بادی دارای ساختار رویه مواج و مشبک بوده به همین دلیل باعث پوشش اعضای بدن و همچنین عبور جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را از خود نشان دهند. همراه این تشک بادی دو نفره بر خلاف مدل مشابه خود یک پمپ باد برقی دو کاره مجزا قرار داده شده که قابلیت مکش باد را با قدرت زیاد خواهد داشت. این پمپ باد تنها با برق شهری کار می کند. گرچه برای استفاده از این تشک در مسافرت ها می توان از پمپ های باتری خور ، دستی و یا پدالی بهره برد. همچنین برای حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا یک ساک حمل مخصوص برای آن در نظر گرفته شده تا به راحتی در هر مکان مورد نظری با کمترین فضای اشغال شده قابل حمل باشد.

تشک بادی دو نفره 2018 عرض 137 با پمپ باد یکی از تشک های بادی زیبا و پر طرفدار می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره 2018 عرض 137 با پمپ باد همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به گردش هوا در میان سطح تشک و بدن فرد استفاده کننده کمک شایانی می کند و این امر از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین رنگ این تشک بادی سرمه ای می باشد که یکی از پر فروش ترین رنگ ها می باشد و به همین خاطر به خوبی با استقبال کاربران فروشگاه محصولات بادی اینتکس رو به رو شده است . یک عدد ساک حمل نیز به همراه این تشک بادی وجود دارد که جا به جایی این محصول را بیش از پیش برای شما راحت می کند . همچنین برچسب تعمییرات نیز به همراه این تشک بادی برای شما پس از خرید ارسال می شود که در مواقع بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این تشک بادی از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز ست . همچنین برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی طرح چرم و دولایه نیز استفاده شده است که خیال شما را بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت میکند . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی دو نفره به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض :  137سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد و فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به طور همزمان فراهم می آورد . این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 280 کیلو گرم را دارد که در دسته بندی تشک های بادی دو نفره از قابلیت بالایی برخوردار است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد برابر با 4.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این محصول را به گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان تبدیل کرده است .

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره 2018 عرض 137 با پمپ باد می تواند یک پیشنهاد شگفت انگیز برای افرادی باشد که در اتاق خود از فضای نه چندان زیادی برخوردار هستند . این تشک بادی دو نفره با کیفیت و محبوب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب سنین بزرگسال
 قابلیت مکش باد توسط پمپ باد
قابل استفاده در مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...