تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 152

bestway 67226

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 152

تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 152 بزرگترین مدل از تشک های بادی تولید شده برای سفر های کمپینگ بوده که به وسیله شرکت بست وی در مدل جدید عرضه شده است. این محصول یکی از سبک ترین و کم حجم ترین تشک های بادی مسافرتی بوده که با کیفیت ساخت خوب خود از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار می باشد. وجود چنین ویژگی موجب افزایش فروش و طرفداران این نوع تشک بادی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC سبک و منعطف می باشد. بدنه ای که از روکش جیر برای قسمت رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. همچنین برای ضد آب بودن قسمت های کف و دیواره ها از روکش طرح چرم به کار برده شده است. این تشک به دلیل داشتن سطح رویه مواج به خوبی اعضای بدن را پوشش داده و با عبور جریان هوا از خود تا مقداری زیادی در برابر تعریق بالا مقاوم خواهد بود. از امکانات کاربردی در این کالا می توات به بالش بادی و پمپ باد پدالی سرخود اشاره نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 152

تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 152 یکی از با امکانات ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که در سال جاری  توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و حال با وجود نمایندگی محصولات بادی برند های مختلف در ایران می توانید این محصول را به راحتی خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل این محصول پرداخته و شما را در خرید شک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر فراهم می آورد و می توانید بدون کمبود فضا از این محصول استفاده کنید . رویه مشبک و مواج این تشک بادی باعث می شود که جریان هوا در میان بدن شما و سطح تشک به جریان در بیاید و از تعرق بدن به خوبی جلوگیری می کند که یکی از ویژگی های کلیدی و منحصربرد این تشک بادی با کیفیت به حساب می آید و  در بسیاری از فصول سال به شدت مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین این محصول در رنگبندی زیبا و شکیل وجود دارد که هر رنگ دارای جذابیت های منحصربفرد خود برای مشتریان می باشد و در این پست برای شما عزیزان رنگ آبی را که یکی از پر فروش ترین رنگ ها می باشد فراهم آورده ایم .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی  از  پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه از نرمی و لطافت خاصی نیز برخوردار است و خیال شما را از بابت راحتی و طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در برابر انطعاف پذیری و نرمی منحصربفرد می باشد که آن را به یکی از محبوب ترین جنس ها تبدیل کرده است . در بخش بالایی این تشک بادی از بالش سر خود استفاده شده است که شما را از شر به همراه داشتن بالش در مسافرت های خود راحت می کند و می توانید سفری لذت بخش را با این محصول تجربه نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد و همچنین می توانید از این محصول در چادر های مسافرتی و یا کمپینگ خود استفاده نمایید . از دیگر ویژگی های خوب این محصول ی توان به وزن 4.5 کیلوگرمی آن اشاره کرد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی  در  سفرهای خود می توانید این محصول را به همراه داشته باشید . اما در خرید تشک های بادی باید به نکته ی دیگری که قابلیت تحمل وزن می باشد نیز توجه نمایید زیرا نقش کلیدی در استفاده شما از محصولات بادی دارد ، قابلیت تحمل وزن در این تشک بادی برابر با 275 کیلو گرم می باشد که با توجه به دو نفره بودن آن بسیار ایده آل است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی  این محصول توسط پمپ باد پدالی سرخود موجود بر رویش به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . همچنین در هنگام باد کردن این محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که تشک را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت طول عمر محصول کاهش می یابد . همچنین از جامپینگ بر روی تشک های بادی باید خودداری نمایید زیرا در صورت تکرار این حرکات تشک بادی با شکل رو به رو خواهد شد .

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره 2018 بست وی با عرض 152  یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تشک های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ایده آلی برخوردار است . این تشک بادی از  جنس پی وی سی می باشد که از محبوب ترین جنس ها در میان تولیدکنندگان محصولات بادی به حساب می آید و به خوبی جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کرده است . این تشک بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده  تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...