تشک بادی سبک مسافرتی

mnm 004474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سبک مسافرتی

تشک بادی سبک مسافرتی از سری تشک های بادی می باشد که به دلیل ابعاد مناسب و کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گفته است . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر بوده که بسیار نرم و راحت می باشد . همچنین این رویه به صورت مواج طراحی شده تا با ایجاد گردش هوا بین بدن و تشک بادی اینتکس در استفاده های طولانی مدت مانع از تعریق بدن شود . در بخش کناری از پی وی سی طرح چرم بهره گرفته شده که علاوه بر دارا بودن انعطاف از مقاومت قابل قبولی نیز برخوردار می باشد . در قسمت زیرین نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده که این ویژگی موجب شده تا این تشک بادی در برابر ضربه و فشار های وارده مقاوم بوده و به راحتی دچار آسیب دیدگی نشود . این محصول به گونه ای طراحی شده که به دلیل دارا بودن ابعادی مناسب ، علاوه بر منزل می توان از آن در مسافرت و چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود . همچنین به منظور سهولت در امر راه اندازی ، یک پمپ باد سرخود برای آن در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی نموده و از آن لذت ببرید . وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 270 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی سبک مسافرتی

تشک بادی سبک مسافرتی با حجم مناسب و وزن بسیار اندک گزینه مناسبی برای استفاده در خارج از منزل می باشد . رویه این محصول از پی وی سی جیر تهیه شده که از نرمی و لطافت فوق العاده ای برخوردار می باشد . یک پمپ باد سرخود نیز برای آن در نظر گرفته شده که به راحتی با استفاده از آن می توانید این محصول را راه اندازی نموده و یا با استفاده از قدرت مکش این پمپ ، هوای داخل این محصول را تخلیه نمایید . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی سبک مسافرتی همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

این تشک بادی همانند دیگر تشک های بادی به صورت مستطیل شکل طراحی شده است . رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده که به موجب این امر بدن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و دچار درد و خستگی نخواهید شد . علاوه بر این با ایجاد گردش هوا بین بدن و تشک بادی موجب شده تا از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت جلو گیری به عمل آمده و بدون هیچ گونه نگرانی آن را ساعت ها مورد استفاده قرار دهید . به منظور سهولت در امر راه اندازی نیز یک پمپ بادی سرخود برای آن درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی نموده و یا با استفاده از قابلیت مکش آن تمام هوای داخل این تشک بادی را تخلیه نمایید . همچنین به منظور سهولت در امر جا به جایی یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است . رنگ آن نیز آبی تیره بوده که از محبوبیت بالایی در بین افراد برخوردار می باشد .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی و کارایی محصول ، کیفیت و جنس بدنه آن نیز از موارد حائز اهمیت به شمار می رود . رویه این محصول از پی وی سی جیر تهیه شده که بسیار نرم و راحت بوده و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا می نماید . در بخش کناری از پی وی سی طرح چرم استفاده شده که علاوه بر انعطاف دارای استحکام قابل قبولی نیز می باشد . کف آن نیز از پی وی سی دولایه درنظر گرفته شده مقاومت محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است . با توجه به نکات ذکر شده می توان دریافت که این تشک بادی از طول عمر بالایی برخوردار می باشد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

این تشک بادی با طول 203 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر دارای حجم مناسبی بوده و علاوه بر منزل می توان به راحتی از آن در چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود . وزن آن در حدود 5 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 270 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت بالای آن دارد .

نحوه مراقبت و نگهداری

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت مواد تشکیل دهنده یک محصول ، نحوه استفاده ما نیز تاثیر چشمگیر بر طول عمر آن خواهد داشت . این محصول با استفاده از بهترین متریال روز طراحی و تولید شده که بسیار مقاوم می باشد اما به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را از اشیاء نوک تیز دور نگه داشته و از انجام جامپینگ بر روی آن خود داری نموده و میزان هوای داخل آن را بررسی نمایید .

جمع بندی

تشک بادی سبک مسافرتی محصولی با ابعاد و وزن مناسب بوده که برای استفاده در چادر های مسافرتی بسیار ایده آل می باشد . رویه آن از پی وی سی جیر بوده و به صورت مواج طراحی شده است که علاوه بر نرمی و لطافت ، از تعریق در استفاده های طولانی مدت ممانعت می نماید . با استفاده از پمپ بادی که برای آن در نظر گرفته شده در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و یا حضوری و از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 قابل استفاده در چادر های مسافرتی
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...