تشک بادی گرد دو نفره اینتکس

intex 68881

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,340,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی گرد دو نفره اینتکس

تشک بادی گرد دو نفره دو کاره جدید ۲۰۱۸ شرکت اینتکس با طراحی گرد و متفاوت که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و از ارگونومی مواج با قابلیت طبی در سطح نشیمنگاه بهره می برد. این تشک دارای ابعاد استاندارد بوده که قادر است تا وزن ۲۷۳ کیلوگرم را تحمل نماید. یکی از قابلیت های بسیار مهم این تشک داشتن تکیه گاه با قابلیت جدا شدن بوده و می توان از آن به عنوان بالش نیز استفاده کرد.

تشک بادی دو نفره دو کاره دارای روکش مخملی و ضد تعریق کامفورت و طبی ، رویه مواج و بسیار نرم و راحت ، همراه با تکیه گاه جدا شونده و رنگ فقط زرشکی ، همراه با برچسب تعمیر تشک بادی و پمپ باد رایگان ، دارای دو دریچه هوا ، از این تشک بادی دو نفره میتوان در منزل جهت استراحت دائمی به عنوان تشک خواب استفاده کرد .

این مدل تشک بادی گرد اینتکس دو کاره هم نامیده میشود که میتوان هم به عنوان تشک خواب و هم به عنوان تشک روی آب دو نفره نیز استفاده کرد ، زیر تشک از جنس برزنت ضد آب میباشد و در داخل استخر و روی آب میتواند وسیله خوبی برای تفریح و سرگرمی باشد. این تشک بادی جدید ترین محصول شرکت اینتکس می باشد و در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده  است .

نقد و بررسی تشک بادی گرد دو نفره اینتکس

تشک بادی گرد اینتکس یکی از متفاوت ترین و زیبا ترین تشک های بادی ساخته و طراحی شده توسط این شرکت بوده که از طراحی و ارگونومی بسیار مناسبی بهره می برد. وسیله ای راحت و ضد تعریق، شیک و با دوام که برای استفاده در مکان های شخصی ساخته شده و از ویژگی های بسیار خوبی در خود بهره می برد که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت تشک بادی گرد اینتکس یکی از خاص ترین تشکهای بادی از لحاظ طراحی و ارگونومی ساخت بوده که از این لحاظ تفاوت زیادی را با دیگر تشکهای بادی دارد. محصولی گرد با طراحی ساده در قسمت کناری و ارگونومی مواج بر روی قسمت نشیمنگاه که ویژگی ضد تعریق بودن را برای این کالا به همراه دارد. تشکی که دارای پایه های نگهدارنده داخلی بوده که به صورت موازی در داخل بدنه قرار داده شده اند که وظفیه آنها تحمل وزن بدنه می باشد.

جنس بدنه جنس بدنه این تشک بادی در واقع همانند بسیاری از تشک های بادی دیگر بوده اما مقاومت و کیفیت آن بسیار بهتر از تعداد بالایی از تشک های بادی می باشد. تشکی که بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه داشته و از روکش طرح چرم نیز در قسمت کناره و زیرین آن استفاده شده که قابلیت ضد آب بودن بدنه را به همراه خواهد داشت. این کالا به دلیل داشتن روکش مخمل در نشیمنگاه به همراه مواج بودن این سطح می تواند از تعرق بالا جلوگیری بسیاری کند. همچنین تکیه گاه این تشک نیز همانند بدنه از جنس PVC با روکش تمام مخمل ساخته شده است.

همچنین وجود یک بالش بادی مجزا با قابلیت نصب در این تشک را می توان به قابلیت های مثبت ارگونومی و طراحی آن اضافه کرد. البته ابعادی که برای این تشک در نظر گرفته طبق ارگونومی دقیق این تشک هنگامی که از آن استفاده می کنید به هیچ وجه بدن از تشک خارج نخواهد شد. در حالت کلی ارگونومی و طراحی بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بسیار مناسب بوده و می توان به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده نمود.

ابعاد و تحمل وزن همانطور که در قسمت ارگونومی و طراحی اشاره کردیم این تشک بادی از ابعادی بهره می برد که باعث می شود تا هنگام استفاده از آن به هیچ وجه بدن از تشک خارج نشود. در واقع ابعاد در نظر گرفته برای این کالا معادل (قطر: 191 سانتی متر ، ارتفاع تا بالای تکیه گاه: 53 سانتی متر ، ارتفاع تا سطح تشک: 23 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر را در خود جای می دهد. طبق این ابعاد تشک بادی گرد دو نفره تحمل وزنی برابر 250 کیلوگرم خواهد داشت.

تحمل وزنی استاندارد که می توان حداکثر 20 کیلوگرم به این وزن اضافه نمود، البته در صورتی که کمی از باد این محصول کم شود تا صدمه ای به دیواره های داخلی تشک وارد نشود. نمایندگی محصولات بادی در ایران سایر ویژگی ها از ویژگی های بسیار خوب این تشک داشتن قابلیت ضد تعرق و همچنین مواج بودن سطح نشیمنگاه بوده که هنگام استفاده نهایت احساس لذت را به مصرف کننده منتقل می کند.

 این تشک به همراه خود یک تکیه گاه با طرح بالش بادی به صورت مجزا به همراه خود داشته که قابلیت متصل شدن توسط قفل های پلاستیکی تعبیه شده در سطح نشیمنگاه را دارند. این تکیه گاه می تواند تاثیر بسیار بالایی در راحتی استفاده در این کالا برای کاربران داشته باشد. علاوه بر این وجود یک دریچه بزرگ برای باد نمودن تشک به همراه پمپ باد دستی نیز از دیگر ویژگی ها و امکانات این کالا می باشد. اما وزن این تشک بادی به 7.5 کیلوگرم با پمپ باد آن رسیده که وزنی مناسب برای حمل و نقل تشک به مکان های دیگر می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت برای راه اندازی این تشک بادی تنها کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز شلنگ مخصوص پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام باد زدن کنیم. البته برای راحتی پر و خالی کردن این تشک بادی نیز می توان از پمپ های برقی و یا پدالی نیز استفاده نمود. تکیه گاه بادی این تشک نیز به صورت مجزایی دریچه باد داشته و به راحتی توسط پمپ باد دستی راه اندازی شده و قابل نصب توسط قفل های پلاستیکی قرار داده شده بر روی سطح نشیمنگاه تشک می باشد.

برای جمع نمودن آن نیز کافیست پس از خالی کردن با تشک آن را به خوبی تا کرده و در کیسه بزرگ و مقاومی قرار دهیم. برای جلوگیری از آسیب این کالا نیز بهتر است از اشیای تیز دور نگه داشته و همچنین از پریدن و یا جامپینگ کردن بر روی آن خودداری شود. جمع بندی تشک بادی دو نفره گرد محصولی شیک و زیبا و خاص در میان سایر تشک های بادی با ظرفیت دو نفره همراه با تکیه گاه بادی و سطح مواج. محصولی بسیار با کیفیت و مناسب برای انواع خانواده های کم جمعیت و بخصوص زوج های جوان. تهران اینتکس این تشک بادی را در میان بهترین گزینه های انتخابی در میان سایر تشک ها قرار داده است.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 قطر 191 سانتی متر
 ارتفاع تشک 23 سانتی متر
 ارتفاع تا بالای تکیه گاه 53 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابلیت استفاده بر روی آب
دارای تکیه گاه مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...