تشک بادی 2 نفره همراه

intex 66768

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی 2 نفره همراه

تشک بادی دو نفره اینتکس با طراحی موازی و موج دار که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و گزینه ای مناسب برای مصارف خانگی و همچنین مسافرت می باشد. این تشک دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و قابلیت تحمل وزن تا مقدار 220 کیلوگرم را داراست. 

تشک بادی دو نفره , تولید سال 2013 شرکت اینتکس ، با روکش جیر یا مخمل ضد تعریق ، دارای برآمدگی بالای تشک به جای بالش ، قابل حمل ، همراه با برچسب تعمیرات، با 48 ساعت مهلت تست ، از تشکهای بادی میتوان در مکانهای مختلف استفاده کرد ، از جمله اتاق خواب ، محل کار ،  ویلا ، سفر و گردش و تفریح ، درون چادر مسافرتی ، خوابگاه ، و...

نقد و بررسی تشک بادی 2 نفره همراه

تشک بادی دو نفره همراه اینتکس یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین تشک های بادی شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می برد. محصولی که ساخته شده برای انواع کاربرد ها مانند استفاده در منزل و بخصوص مسافرت ها می باشد. این تشک بادی با کیفیت خواب مناسبو همچنین داشتن بالش بادی سرخود در بدنه اصلی در میان یکی از مقرون به صرفه ترین تشک های بادی اینتکس قرار گرفته است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این تشک بادی همانند سایر تشک ها به صورت مستطیلی بوده و به گونه ای ساخته شده تا دو نفر را به راحتی در خود جای دهد. این تشک رویه ای مواج با طرح موازی شکل داشته که خود سبب رد و بدل شدن هوا و همچنین جلوگیری از تعرق بالا می باشد. علاوه بر این دیواره ها داخلی که از مهمترین قسمت های تشک محسوب شده، ارگونومی ساخت موازی و پشت سر هم داشته تا در برابر فشار های بالا به راحتی دوام آورد. اما در قسمت فوق این تشک یک بالش بادی سرخود تعبیه شده و به اندازه ای بوده که دیگر نیازی به استفاده از بالش های مجزا نخواهد بود. این بالش نیز هنگام باد نمودن و راه اندازی بدنه اصلی به صورت خودکار شکل می گیرد.

جنس بدنه

جنس بدنه تشک بادی دو نفر همراه از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که قابلیت مقاومت در هر نوع شرایط جوی مختلف را دارد. محصولی که از قدرت بالایی برای تحمل وزن بهره برده و دو نوع روکش را در خود می بیند. قسمت نشیمنگاه و کناره ها روکش مخمل داشته که خود سبب می شود تا از تعرق بالا جلوگیری به عمل آورد. همچنین قسمت زیرین نیز از روکش طرح چرم استفاده شده است تا در برابر آب مقاوم باشد. این نحوه استفاده از روکش در تشک بهترین استاندارد به کارگیری آن ها در میان محصولات بادی می باشد. اما قسمت دیواره های داخلی نیز خود از نوع PVC فشرده چند لایه بوده تا به خوبی عمل تحمل وزن را به انجام برساند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این تشک دارد معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) می باشد. ابعادی که ما در بسیاری از تشک های بادی دو نفره مشاهده می کنیم. البته این ابعاد شامل تمام قسمت های تشک شده و به هیچ عنوان جای اضافی را در خود برای اشغال کردن بیشتر فضا ندارد. طبق این ابعاد ، این تشک بادی تا وزن 220 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی که اگر کمی از باد تشک کاسته شود می توان به آن حتی 20 کیلوگرم نیز اضافه نمود. البته این تشک به گونه ای طراحی شده تا در داخل چادر های مسافرتی بزرگ نیز (معمولا 8 نفره به بالا) قابل استفاده باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا همانطور که در قسمت های فوق اشاره کردیم به ضد تعرق بودن آن می توان اشاره کرد. داشتن بالش بادی سرخود و همچنین دریچه بزرگ مخصوص باد برای راه اندازی و جمع نمودن سریع تر تشک نیز از سایر ویژگی های این کالاست. علاوه بر این در کنار این محصول یک پمپ باد نیز قرار داده شده که از نوع دستی سایز کوچک می باشد. پمپ بادی که می توان توسط آن و به وسیله نازل سه سر خود برای راه اندازی تمام محصولات بادی به کار برد. اما وزن این تشک با پمپ باد خود به 5.5 کیلوگرم رسیده که وزنی مناسب برای حمل در هر مکانی دارد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست پس از پهن نمودن آن در سطح صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه تشک متصل نموده و سپس اقدام به باد نمودن و راه اندازی آن نمود. برای راه اندازی فقط کافیست تا توسط دست های خود مقدار باد شدن تشک را بسنجیم تا از حد استاندارد خود نگذرد. البته هنگامی که تشک پس از باد شدن به خوبی شکل گرفت دیگر باید به باد نمودن آن پایان داد. برای مراقبت بیشتر کافیست تا تشک را از اشیای تیز دور نموده و از پرش و یا جامپینگ کردن بر روی آن پرهیز کنیم. البته می توان با استفاده از کاور و یا روکش های پارچه ای از این تشک مراقبت بیشتری را انجام داد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره بالش دار (همراه) به عنوان یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین تشک های بادی همراه با کیفیت بالا می تواند گزینه ای مناسب حتی برای استفاده در مسافرت ها باشد. برای خرید از فروشگاه اینتکس می توان از طریق تلفن، اینترنت و یا به صورت حضوری اقدام نمود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...