تشک جامپینگ بادی با طرح درخت نخل

intex 53219

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی با طرح درخت نخل از جمله محصولات با ابعاد بزرگ بوده که برای استفاده گروهی کودکان در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که در اطراف ان ستون های بادی قرار داد. این ستون ها به صورت درخت های نخل طراحی شده اند تا به زیبایی محصول بیفزایند. سطح تشک جامپینگ بادی به صورت مواج بوده تا از تعریق بدن در زمان استفاده جلوگیری کند. این محصول تا توجه به تحمل وزن 700 کیلوگرمی خود یک گزینه ایده ال برای استفاده در مهدکودک ها و شهربازی ها به شمار می رود. بخش تشک جامپینگ بادی محصول دارای یک حفاظ از نوع پی وی سی و توری بوده که با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودکان به فضای خارجی در زمان استفاده جلوگیری کند. در بخش کناری این محصول یک سرسره بادی مرتفع نیز به چشم خورد که از بخش داخلی محصول دارای یک نردبان سرخود بادی برای استفاده اسان کودکان می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 طول 670 سانتی متر
 عرض 710 سانتی متر
 ارتفاع 240 سانتی متر
 تحمل وزن 700 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC چند لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 70 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای بدنه مقاوم
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی با طرح درخت نخل

تشک جامپینگ بادی با طرح درخت نخل محصولی زیبا با ساختاری منحصر به فرد بوده که به تازگی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول طراحی بدنه شاد و بر اساس علایق کودکانه داشته و طول عمری بسیار بالا دارد. ارگونومی ساخت مقاوم و ابعاد بزرگ این محصول موجب شده تا قابل استفاده در شهربازی ها و مهدکودک ها باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول جذاب و خرید محصولی بر اساس نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه نواورانه و جذاب بر اساس روحیات ان ها دارد. از سوی دیگر لازم بوده این محصولات بر اساس استاندارد های جهانی تولید شده تا ایمنی کودکان را در زمان مصرف تضمین کند. شرکت اینتکس با رعایت این موارد مهم توانسته تشک جامپینگ بادی با طرح درخت نخل را طراحی و تولید کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که در هر ضلع ان یک ستون بادی سرخود تعبیه شده است. این ستون ها با رنگبندی سبز و قهوه ای بوده و نمایی از یک درخت نخل زیبا دارد. بخش جامپینگ محصول از رنگبندی بدنه سبز و رویه ابی برخوردار بوده که بر روی ان خطوط افقی وجود دارد. این خطوط با ایجاد سطح مواج و امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق ان ها جلوگیری خواهد کرد. در اطراف این محصول حفاظ استانداردی با نوع پی وی سی تعبیه شده که پنجره هایی با نوع توری دارد. این نوع حفاظ با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری کرده و موجب می شود حشرات به داخل محصول وارد نشود. در بخش جانبی محصول یک سرسره بادی سرخود با ارتفاع بالا طراحی شده که کودک برای وارد شدن به این بخش از نردبان بادی تعبیه شده در بخش داخلی تشک حامپینگ استفاده خواهد کرد.

جنس بدنه

برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت سازنده این تشک جامپینگ بادی بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری مقاوم و انعطاف پذیر تولید می کند. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی رنگی می باشد. کف محصول با سطح زمین در تماس بوده و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. شما می توانید از این ساختار با اسودگی خاطر در فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری پرتابل و قابل حمل با وزن بدنه 70 کیلوگرمی داشته که توانایی تحمل وزنی بالغ بر 700 کیلوگرم را به راحتی دارد. ارگونومی ساخت بدنه محصول از طولی برابر 710 سانتی متر و عرضی معادل 670 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سرسره بادی ان در مقیاس 240 سانتی متر محاسبه شده است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول نیز مانند بسیاری از نمونه های مشابه در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و با توجه به اتصال حفاظ ان به ستون ها نیاز به انجام مراحل خاص وجود دارد. تنها کافی ست محصول را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. سپس از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول و یک پمپ باد برقی مخصوص اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از محصول لازم بوده وزنی بیش از 700 کیلوگرم به بدنه وارد نشود. همچنین به دور از اجسام نوک تیز و یا حرارت بالا قرار گیرد. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی با طرح درخت نخل محصولی با ساختاری استاندارد و طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و تولید می شود. برای خرید ان می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...