تشک جامپینگ بادی با طرح زرافه

bestway 93577

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,120,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی با طرح زرافه از جدیدترین نمونه های محصولات تفریحی کودکان بوده که برای استفاده تمامی کودکان بالاتر از 3 سال توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که سطح تشک جامپینگ ان به صورت مواج طراحی می شود. این سطح مواج به محصول قابلیت ضدتعریقی بخشیده که از جمله نکات مثبت ان به شمار می رود. در اطراف این محصول دیواره های بادی زیبایی با رنگبندی زرد و سبز تعبیه شده که در واقع حفاظ بادی محصول به شمار می رود. ای حفاظ با جلوگیری از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی ایمنی کودکان را تضمین می کند. در بخش ابتدایی این محصول یک عروسک بادی سرخود با طرح زرافه به چشم خورده که به زیبایی بدنه می افزاید. این محصول از وزن بدنه کمی برخوردار بوده و به راحتی راه اندازی می شود. به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. جنس بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی انتخاب شده که به موجب طول عمر بالای ان شده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک جامپینگ بادی با طرح زرافه

تشک جامپینگ بادی با طرح زرافه محصولی بادوام و زیبا از شرکت بزرگ بست وی بوده که برای استفاده کودکان در فضاهای باز و یا سرپوشیده طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای طرای بدنه ای نواورانه بر اساس علایق کودکانه بوده که طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید یک تشک جامپینگ بر اساس علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نواروانه بر اساس روحیات ان ها داشته تا مورد استقبال قرار گیرد. از سوی دیگر محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به بدنه ای تولید شده بر اساس استاندارد های موجود داشته تا ایمنی کودک را تضمین کند. تشک جامپینگ بادی با طرح زرافه بر همین اساس به تازگی توسط شرکت مشهور بست وی معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که برای تفریحات مهیج کودکانه و ورزشی ایده ال دارای ساختاری مطمئن می باشد. سطح تشک جامپینگ بادی برگرفته از رنگ سبز چمن تولید شده که دارای خطوط موازی است. این خطوط با ایجاد سطح مواج و امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق کودکان جلوگیری خواهد کرد. دیواره این محصول ساختاری بادی داشته که زرد رنگ با تصاویر برگ و شاخه گیاهان می باشد. این دیواره بادی در واقع حفاظ استاندارد محصول بوده که از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری می کند. در بخش ابتدایی این محصول یک عروکس بادی با نمای زرافه وجود داشته که به زیبایی کالا می افزاید. این محصول با ساختاری ایده ال برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر شرکت بست وی بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا بوده تولید می کند. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی رنگی است. برای تولید کف محصول از پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این بخش با سطح زمین در تماس بوده و وزن بسیار بالایی را تحمل می کند. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده راه اندازی نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول دارای وزن بدنه 10 کیلوگرمی بوده به همین دلیل به راحتی حمل شده و یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول شامل طولی برابر 173 سانتی متر و عرضی معادل 135 سانتی بوده که ارتفاع تمام قد ان بالغ بر 175 سانتی متر محاسبه می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از محصول لازم بوده بدنه را از اجسام نوک تیز و یا حرارت بالا دور نگه دارید. همچنین وزنی بیش از 70 کیلوگرم به بدنه محصول وارد نسازید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی با طرح زرافه محصولی با ساختار پرتابل و طول عمری بالا بوده که قابل استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده می باشد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...